čtvrtek 21. srpna 2014

Kami goes home no.4


Dneska se vám opět hlásím s dalším článkem této rubriky, která je podle návštěvnosti docela úspěšná - jsem tomu moc ráda! ♥ Snad vás tyhle články o hledání inspirace do našeho nového bydlení baví :) Mě moc pomáhají utřídit si myšlenky a nápady, co všechno bych v novém domě chtěla mít. Už jsem psala o zádveří a vstupním prostoru, o obýváku a minule o kuchyni. V příštích článcích se ještě chystám na ložnici, koupelnu, šatnu, dětský pokoj a pracovnu. Dneska bych ale asi logicky po kuchyni zamířila do jídelny/jídelního koutu jako správná návštěva ;)) Její koncept by měl určitě zapadat do zbytku bytu - můj styl už myslím dobře znáte :) Tak jdeme na to, kdo má židli, ten bydlí :) Co mě mezi jídelnami nejvíce oslovilo? >>


V jednoduchosti je krása :) Dřevo, bílá, černá, sklo, kov ♥
Tahle kombinace je totiž nesmrtelná, nadčasová a dá se kdykoli jakkoli oživit libovolnou barvou, což se mi líbí nejvíce :) Třeba takto..


..takto..

..a nebo takto :)


Židle z VITRY by nám (ať jsou jakkoli nádherné) v takovémto počtu udělaly asi parádní VÍTR v kapse.. :)

..takže si je nechám v záloze až jednou budu stará.. 

..a bohatá :D ;)


A zatím je nahradíme třeba zrestaurovanými staršími dřevěnými židlemi..

..bílými..

..nebo jakýkoli jinými, ladícími s naším stylem :)

Stůl bych si přála mít dřevěný, klidně starší zrenovovaný - moc se mi líbí takto natřené nožky, nebo možná ještě lépe jen bílé konce a celý zbytek stolu dřevěný :)

Mělo by u něho být dostatek prostoru pro všechny ♥ Obrázky a fotky určitě chybět nebudou! :)

Taky ty industriální svítidla mi leží v hlavě, líbí se mi v bílém provedení..

..černém provedení..

..

..i v kovovém :)

Pak už zbývají jen kytky do vázy..

..

..a nebo větvičky, ..

Tabel setting rustic christmas.
..prostřít..

..a je to dokonalé :)

Co se líbí u stolu vám? Zapomněla jsem na něco? Máte třeba v jídelně koberec? Budu moc ráda za vaše reakce a těším se na napsanou ♥ Přeju pěkný čtvrtek :)




7 komentářů:

  1. Ty Eamsovy židle jsou i můj sen, pravda je, že trochu drahý :)) takže jsme se o víkendu vrhli na natírání starých židlí z půdy. Dokonce jsme zespodu objevili nálepku TON :)) Zítra snad bude článek a víc fotek, jedna je zatím u mě na facebooku...
    Máš tu krásný výběr fotek a inspirace - stejně jako u předchozích příspěvků na toto téma, moc mě to baví! :)) evey

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek :) Až jednou budu zařizovat bydlení, určitě si dám hodně záležet. Teď se zatím ,,jenom" stěhuju k přítelovi a zařizujeme novou ložnici, ale i tak mi to stačí a celkem řádím :D
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, všechno bych chtěla mít doma! :) Tyhle články mě moc baví! :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty židle.. Jsou prostě dokonalé :o). Moc se mi líbí svítidla, nejvíc mě asi oslovují v černé barvě, líbí se mi jak jsou kontrastní ke zbytku interiéru.. A šíleně moc se mi líbí velké (až obří) stoly... Aby bylo místo pro všechny a na všechno. Jen bych váhala zda celý bílý (jsem prasátko ;o)) a nebo přírodní...
    No, není to vůbec jednoduché, hlavně abyste se cítili jako doma ;o).

    OdpovědětVymazat
  5. Opět krásná inspirace...mě momentálně dělají největší hlavu židle, půdní zásoby žádné, do nových se mi investovat nechce (resp.to ani není možně, protože finance jsou potřeba jinde) a tak jsme zatím museli použít jen staré kovové židle jako provizorní řešení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kami, vypadá to naprosto geniálně! Mě osobně asi nejvíc oslovila fotka s červenými židlemi. Umím si takovou kuchyň a jídelnu představit, a pak ta, kde mají židle části natřené tmavě zelenou. Kombinace přírodní barvy dřeva, bílé a nějaké veselé barvičky mi přijde ideální téměř do jakéhokoli interiéru. Už se těším, až nám budeš ukazovat, jak sis to nakonec doma krásně zabydlela ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za vaše skvělé komentáře :)♥♥ O víkendu se chystáme malovat kuchyň, jídelna se už blíží!! :))

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...