úterý 12. srpna 2014

Už je to tady! >> proměny no.1

Minulý týden jsme dostali klíče! Zatím sice jen od zahrady, ale zbytek bude v nejbližších dnech :) Proto bych chtěla omluvit svoji absenci tady na blogu, páč umíte si představit půl roku nesekanou a opuštěnou zahradu, na kterou toužebně čekáte a konečně od ní dostanete klíč!! :D Nešlo odolat a všechno ostatní šlo na pár dnů stranou než jsme ji dali do kupy :) Mákli jsme si řádně, ale musím říct, že ještě nikdy v životě mě práce na zahradě tolik nebavila ♥ ;) Ještě to není hotové, ale výsledek myslím na čtyři a půl dne není vůbec špatný ;)) Zvu vás na první fotoproměnu naší zahrady >>

01

02

03

04

05

06

07
Mozolům zdar! :)) Taky tak rádi makáte v třicetistupňových vedrech? :D :P Líbí se vám naše proměna?? Budu moc ráda za vaše skvělé komentáře a omlouvám se za svoji dočasně sníženou blogerskou aktivitu, kterou ale ráda brzy napravím ;) ♥


19 komentářů:

  1. No páááni ..... mákli jste fakt pořádně:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Waau. No panečku, to bola fuška. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super ! To bude bydlenicko! Nejdriv jsem si myslela, ze je to nejaka bytovka, ale on je to poradnej barak:)) Zavidim ten bazen! Je fajn, ze zahrada uz je zalozena a nebudes muset dlouho cekat, nez ti vyrostou stromy aj. Tak se tesim na dalsi posty o vasem novem bydleni.

    OdpovědětVymazat
  4. Kami, krása! A já se moc těším na proměny vašeho domečku. Ať si je moc užíváte! P.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, odvedli jste opravdu velký kus práce! Skvěle celý dům prokoukl! Je to nádherné místo :)))... Hodně štěstí s dalšími úpravami. :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krása, zahrádku máte krásnou, už se moc těším na interiér! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Kami super! Závidím mozouly :-D Zahradu je to co mi opravdu chybí. Vypadá to zatím skvěle!

    OdpovědětVymazat
  8. Kami, to je úplně super :), udělali jste fakt kus velké práce. Těším se na další články :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Velikej baráček, a ten bazén, wow, to bude zvelebování, už se těším na články :-) Moc pěkně jste to zvelebili!

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tak to jste si pěkně mákli! Každopádně klobouk dolů, v těch vedrech by to semnou asi šlehlo :D.
    Domeček, zahrada a hlavně všechno dohromady na mě působí nádherně, vážně se máte!
    Přeju, ať vás všechny zvelebování nového domova moc baví i dál a ať si to užíváte :o).
    Za mě super!

    OdpovědětVymazat
  11. Kami, mozolům zdar .... mákli jste si teda pořádně .... je vidět to "prvotní nadšení" :o):o):o) .... už se moc těším na další fotečky plné proměn ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Nadherne to mate, krasna prace! Tak si to teseni uzivejte! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Hmmmmm....už se to rýsuje:-)))) to bude krása!!! Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, nominovala jsem tě na Tag na svém blogu Corculum♥ :)

    OdpovědětVymazat
  15. Převelice vám děkuju za skvělé komentáře a reakce holky :) ♥♥♥ Úplně mě nabily pozitivní energií :) Na srovnání "před a po" se myslím vždycky dobře dívá (aspoň mě :P), ať už se to týká zahrady, bydlení, recyklace, proměny nábytku, vzhledu nebo prostě čehokoli ;) Mějte pěkné pondělí :) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Kami, skvělá práce! Opravdu to tam pěkně prokouklo. A podle Tvých plánů na vnitřní proměny, o kterých si pravidelně psala a počítám i nějaká zahradní vylepšení, se máme nač těšit! Jsem napjatá jako struna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Ani :)♥ Já jsem taky napjatá a moc zvědavá jak to nakonec bude vypadat :) Budu podávat průběžné info ;)

      Vymazat
  17. Úžasné, zbožňuju tyhle fotky před a po :) Už se těšim na další podobný článek :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc krásné ten bazén bude jistě úžasný :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...