středa 10. září 2014

Miluju a maluju >> proměny no.2

Samým blahem jedním tahem.. :) Dneska tu pro vás mám druhé nahlédnutí do proměn našeho baráčku, na kterých v současnosti pracujeme jako o život! :) Minule to bylo o zahradě, dneska budou na pořadu dne interiéry. Vrhli jsme se na malování, protože to uvnitř bylo pestré jako papoušek a moc tmavé. Nevím jestli se v tom minulí majitelé cítili opravdu dobře, mě osobně přijde, že je to téměř nemožné.. :X :D Posuďte sami :) K přemalování takto tmavých barev byly někdy potřeba až tři nátěry.. Ale snažíme se to brát jako domácí posilovnu, pracky už mám jako Rambo :) Vymalován je Klárčin pokoj, pracovna, kuchyň a chodba s obývákem, které vám dneska ukážu. Kromě malování taky natíráme všechno možné jako některé radiátory, dveře, zárubně dveří, některá světla a schody. Taky děláme podlahu v obýváku. Pojďte se na to mrknout, na 1,5 týdne práce to není podle mě vůbec špatné ;) >>

Maluju a miluju a miluju a maluju

Ještě s neumytou podlahou, to už jsem stihla zlikvidovat :)


Barevné šílenství, některé odstíny bych zakázala :X I co se týče vnějších fasádních barev! :)

Už se to rýsuje :) Dvoukřídlé dveře do obýváku právě natírám na bílo, krásně z nich vystupuje kresba dřeva - ukážu někdy příště :)

Chodba byla na malování plochou největší, ale zvládli jsme to! :)

Nový nátěr dostal i radiátor, který teď měnit nebudeme, moc hezky prokoukl :)
A tady už jsme v obýváku :)

Výmalba byla opravdu děsivá, aspoň pro mě.. Višňová marmeláda hadra. Ale potenciál měl baráček opravdu veliký, takže jsme si ho zamilovali :)

To je lepší, co myslíte? Vzadu je i natřené schodiště do pracovny :)

Krásně prokouklo i stropní zavěšené svítidlo, které nevypadalo zrovna vábně, teď ho ale zbožňuju! ♥ Přestříkali jsme ho kovovým sprejem, včetně kabelů

..

Dveře vedoucí do kuchyně taky dostaly nový nátěr, o tom a dalších pokojích ale zase příště :)

Co říkáte na naši proměnu? Stála práce za to? Budu moc ráda za Vaše milé komentáře, které mi dělají velkou radost a povzbuzují mě, když mi dochází síly :) ♥ Mějte pěknou středu! ;)


PS: A jako poděkování za Vaši přízeň, milé komentáře, reakce a návštěvy Vám posílám lesní jahody ze zahrady (jako takové švestičky ze zahrádky :D), pořád rostou! ;)



42 komentářů:

  1. Vypadá to jako hrad :D. S tou bílou bych taky začala, u nás to vypadalo podobně, akorát vedla oranžová a pistáciová :-D. Vypadá to dost zajímavě a atypicky, jako schůdky do pracovny s okny je fakt bomba..jsem zvědavá na zbytek domu :). přeju hodně sil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marťo :) Některé barvičky jsou zlo :D Jj dům je docela atypický a nám se moc zalíbil. Ten dojem velkého prostoru dělá to podkroví v obýváku a chodbě, vypadá to trochu jako loft že? Jinak plošně je docela normální a ostatní místnosti už mají klasické rovné stropy :) Na pracovnu si brousím zuby nejvíc ;) Díky za milý koment :) ♥

      Vymazat
    2. No strašně si mě zase zvedla touhu po domečku :). Hned bych se pustila do přestavby i když je to makačka jak hrom. Ale ten pocit z výsledku.. Má to dojem prostoru loftu, ta chodba je úžasná, jsem zvědavá jak si to vydekoruješ :) Ach samostatná pracovna to by bylo :)

      Vymazat
  2. To se mi moc líbí.
    A ještě bude. I se zahradou.
    Těším se na další várku proměn .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Marti :) Další proměny určitě budou! Všechno poctivě dokumentuju :)

      Vymazat
  3. Zdravím Kamilo, tak to je síla, ty barvičky...ale fotky prvních změn jsou už teď náramné, určitě budu nakukovat jak postupujete! Přeji hodně energie, bude potřeba :-) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý koment Luci, jsem ráda že se proměna líbí :-) Je to docela fuška, ale výsledky mi dělají velkou radost! ;-)

      Vymazat
  4. To světlo, ty schody, ta paracovna s oknem - taká krása!!! Těším se co bude dál..., tleskám a závidím. Já bych si tak zazařizovala, ale chápu, že je to úmorný. Přeju hodně sil....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci :) děkuju moc! Ta nejhorší práce už se naštěstí chýlí ke konci, dneska ještě budu malovat ložnici aka bývalý dětský pokojíček, tam jsou barvy co svět neviděl, hotová barevná halucinace :X :D Pak už budou následovat jen menší věci :) papa

      Vymazat
  5. Kami, vypadá to opravdu obrovsky! :)) Takové červené doupě, v tom opravdu bydleli? To by mě asi kleplo :D Máte to moc pěkné, těším se na další pokračování, tak ať se daří! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky Evi :) děkuju! Jj v tom bydleli, ale pro mě je docela záhadou, co k tomu některé lidi vede, takové barvy nejsou nejlevnější.. A výsledek potom škoda mluvit. Ale tak proti gustu.. ;))

      Vymazat
  6. Suhlasim, ze niektore farby by sa mali zakazat.. Zacina to vyzerat perfektne... Tesim sa na buduce zverejnenia prerabky..
    A ten luster som okamzite obdivovala.. Je super a urcite sa budem inspirovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji Jani :) Jj světlo je teď můj miláček ;) Děkuju za milý koment, budu postupně přidávat další proměny :) papa

      Vymazat
  7. Vypadá to teď krásně :). Já bych v té růžové a červené taky nevydržela. Prostory vypadají nádherně :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Kači :) Taky se mi to teď líbí mnohem víc, prostor je vzdušnější a světlejší, předtím to jakoby nedýchalo, bylo mi v tom nedobře. Paa :)

      Vymazat
  8. Ahoj Kami nemám slov! Hned bych se v tom natírání našla, jen ty záda! :)) V té původní barevné divočině bych bez nadsázky žít nemohla. Já ke svému životu potřebuji bílou:)) Daří se Vám krásně a těším se na další proměnu! P.S. Lustr po Vašem zásahu vypadá jako nový a více rustikální. Pá L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci :) moc děkuju za milý a povzbuzující komentář! Cítím se tam teď mnohem lépe ;)

      Vymazat
  9. No máte nádherný domeček :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Kami nádhera, určitě ta práce stojí za to! Celý prostor vypadá vzdušně a působí na mě takovým ohromným dojmem.. A tak jakoby mezonetově až loftově... Vážně paráda!
    Původní barvy jsou šílené, bílá je prostě věčná :o).
    Těším se na další proměny, vypadá to slibně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denčo moc děkuju za tak milý komentář, moc mě potěšil :) Snažíme se a musím říct, že si to užíváme, poprvé v životě je to jen naše, takže si to děláme čistě po svém a to je k nezaplacení ;)

      Vymazat
  11. Páni,nádherné prostory....změně dávám palec nahoru:-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Evi, prostor nás moc okouzlil :)

      Vymazat
  12. Waw, Kami, mákli jste si ... ale výsledek vážně stojí za to .... nádhera !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Markétko, ještě pokračujeme ale už se to hodně rýsuje :)

      Vymazat
  13. Fíha, to musela být fuška, ale vypadá to naprosto božsky, musím říct...a ty schůdky, šikmé stěny, velké dveře, boží :)

    eklekticka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju eM, fuška to chvílema byla ale musím říct, že i tak mě to moc bavilo a baví :) papa

      Vymazat
  14. Je super vidět všechny ty proměny...! :) Krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Štěpi, mám z výsledků velkou radost, to si prostě nemůžu nechat jen pro sebe ;D papa :)

      Vymazat
  15. No, pěkně jste si mákli. Odvedli jste pořádný kus práce! A je to super. Vůbec si neumím představit bydlet v rudém obýváku a ta chodba, pffff.... takhle je to mnohem hezčí ;-) už se těším na další proměny...bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, díky moc :) Ty barvy byly fakt šílené, nemohla bych v tom bydlet.. Další proměny určitě budou ;)

      Vymazat
  16. To bude dům snů! Tak neúnavné svaly a spoustu dobrých nápadů...!;-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, děkuju moc! :)♥ Snad jo, zatím to tak vypadá, už se těším až bude hotovo :) PS.gratuluju k novému jménu ;)

      Vymazat
  17. Kami, vůbec se nedivím, že se vám dům zalíbil. Zatím vypadá hodně "neobyčejně" :-) Já mám barvy ráda, tohle je moc ale i na mě... Světlá výmalba prostorám hodně prospěla. Ani nevíš, jak Ti závidím. Nejen možnost měnit (tenhle dům i jeho zázemí je vážně výzva), ale i tu práci. Protože když se udělá a člověk koukne kolem sebe, tak ten pocit je pak k nezaplacení :-)) Ať se daří a síly ať neubývají! Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko :) děkuju moc! Udělala jsi mi svým komentářem velkou radost :) ♥ Nám se dům strašně zalíbil na první pohled a na ty další jen víc a víc, obzvlášť když teď už je náš a děláme si ho podle vlastních představ, je to jak říkáš k nezaplacení..:)

      Vymazat
  18. No to je absolutní nádhera, už se těším na další díl:-)

    OdpovědětVymazat
  19. S tou bílou to vypadá opravdu o moc líp, je to takový čistější.. No nádhera, prostě tvůj styl :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hedi :) moc děkuju, snažíme se udělat si to podle svého, poprvé v životě nás nic neomezuje :)

      Vymazat
  20. Protože jsem sama malovala skoro všechny místnosti, skládám poklonu...tyhle vysoké stropy, to musela být vážně makačka. O tom přemalovat tyhle cirkusácké barvy radší ani nemluvím. Ale vypadá to nádherně, čistě a vzdušně. Ty zavěšené žárovky jsou parádní a pracovna nad obývákem...no to je sen :) Nemůžu se dočkat pokračování :) themonica.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuju moc! :) Vlastně já jsem malovala sama asi 2/3 domu, byla to makačka ale výsledek stojí za tu práci. Moc mě těší, že se ti proměny taky líbí, pokračování bude brzy ;) papa

      Vymazat
  21. Super prostor! Určitě jste dobře koupili, tenhle domeček má velký potenciál a tolik možností, aspoń podle fotek! :) A ty původní barvy jsou šílené, nechápu vůbec, jak tam lidé předtím mohli bydlet :) Snad se vám bude bydlet mnohem lépe :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...