úterý 30. září 2014

Náš dům je chameleon >> proměny no.3

Pokud se vám zdá, že to tady na blogu teď trošku vázne, tak se vám to bohužel nezdá.. :( :D Opačně to ale vypadá v našem baráčku, kde to přímo lítá :) Dům se mi mění před očima rychlostí blesku a mě to moc těší, výsledek vypadá totiž líp než jsem si vůbec dokázala představit ♥ Daň za nabitý program je málo času na cokoli jiného, včetně blogu. Ale tento stav je jen dočasný a už se blíží ke konci! :) Tak bez dalšího okecávání, pojďme na to, jak pokračujeme? >>

Vymalovaná pracovna :) Ta rudá byla fakt pekelná..

Ještě zbývá položit koberec a dodělat drobnosti a můžeme stěhovat :)

Dveře jsem natřela tabulovou barvou ♥

A tady už jsme v kuchyni - srovnání stavu na začátku /bez jakéhokoli zásahu/ a včera :)

Radiátor dostal nový kabátek
   
Vymalovala jsem bílou barvou místo barvy dobře uzrálého domácího žloutku.. :X A bar dostal dřevěný kabát z palubek ♥

Kuchyňskou linku jsme chtěli zachovat, ale určitě ne v původním stavu :)

Tady je celá proměna kuchyně :) Linku jsme odsunuli od stěny, vymalovali, rozložili a vyčistili, zpátky sestavili a připojili, dali novou pracovní desku, dřez a baterii, skřínky jsem natřela a čelo jsme opatřili PVC krytinou, kterou jsme uřezali na míru. Jednoduché jak facka, že?? :DD

 Příště vám ukážu Klárčin pokojíček a něco dalšího, je toho na výběr spousta :) Jen mít trochu více času.. Budu moc ráda za vaše milá písmenka, která mi dodávají spoustu energie a moc mě těší ♥ Mějte krásný říjen! :)




13 komentářů:

  1. Už se to rýsuje a bude to moc pěkný. Za chvíli se vám vyloupne krásné bydlení .eva

    OdpovědětVymazat
  2. Těší mě, že práce jde od ruky:))

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to je krása! Kuchyň prokoukla a moc se mi líbí a samozřejmě jsem zvědavá na další proměny, tak ať vám to šlape jako hodinky ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda. A ty špalky, co tam vykukují, hmmmmm :)

    OdpovědětVymazat
  5. Budete to mít moc pěkné, tak ať Vám to jde pořád stejně dobře! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
  6. jen ta dlažba v kuchyni je trochu dviná..jinak krása- Simi

    OdpovědětVymazat
  7. To bude pracovnička :). Tu kuchyni plánujete vyměnit? Na mě by byla malinká :D

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, to je nádhera! Bílá všem místnostem moc sluší, ty barvy byly vážně zběsilé :D.
    Už se těším, až budeš mít hotovou pracovnu, už teď na mě dělá ohromný dojem :o).
    Tak ať jde práce od ruky!

    OdpovědětVymazat
  9. Kami, to je kráááááása.
    Máš můj veliký obdiv, na fotkách to vypadá jako nic, ale stavěla jsem si dům vlastníma rukama a tak moc dobře vím, jak obrovský kus práce je za tím ..... těším se na další fotky ...... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Jste nejšikovnější, moc krásné :), nemůžu se vynadívat.

    OdpovědětVymazat
  11. Dlouho jsem u tebe na blogu nebyla a dívám se, že je u vás toho hodně nového :). Už se těším na další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...