středa 22. října 2014

Dětský pokojíček >> proměny no.4

Zdravím asi tak po sto letech! :) ♥ Poslední týdny byly docela pekelné, kdo nezažil rekonstrukci a stěhování s malým dítětem za zády, neví co je dřina.. :D Ale zvládli jsme to a už druhý týden bydlíme v našem novém hnízdě ♥ Bohužel nebyl vůbec čas na postování nových příspěvků a ani internet jsme tady zezačátku neměli. Všechno ostatní šlo stranou.. To se ale teď pokusím napravit! ;) Pojďte se mnou nakouknou do dětského pokojíčku Klárky >>

Před a PO :) Nový koberec a bílá výmalba, kresba stromů na zdi (použila jsem šedou tónovací barvu vmíchanou do Primalexu), tabulové dveře, světlo muchomůrka - na červené stínídlo jsem jen nakreslila podle šablony bílé puntíky.

Chtěla jsem pokojíček pojmout trochu jako les - stromy na zdi, muchomůrka místo světla..

..květiny na šatní skříni, namalovaná puntíkovaná zeď..

.. a pařez jako noční stoleček ;) Na koberečku nesmí chybět sova.

Už je velká holka, žádné "šprušle", ale rostoucí dětská postýlka, vlastní noční stolek a lampička :)

Detail muchomůrky

Tabule slaví velký úspěch! :)

:) nejen u Klárky

Kyti

Sama si může zalívat kytky

Obrázek z větviček, do lesa se docela hodí :)

Puntíky jsem dělala opět podle šablony v libovolném nepravidelném rastru

Ještě to není hotové, chybí úložné boxy do policové skříně, poličky, pověsit obrázky, nakreslit obraz králíka (bude některý z dalších DIY příspěvků) atd atd.... Ale s výsledkem jsem docela spokojená a snad i Klárka ♥ 


Líbí se vám moje dnešní proměna? Budu se moc těšit na vaše milé komentáře ♥♥♥ Mějte pěknou středu!


14 komentářů:

  1. Šikovná :). Klárka bude mít kouzelný svět :) Šedý nebo šedohnědý koberec se mi taky líbí. Je s vlasem nebo taková klasika?

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Kami, to vypadá nádherně! Jsi neskutečně šikovná :o).
    Klárka se bude mít jako v pohádce, takovýhle krásný lesík by se mi taky líbil ;o).

    OdpovědětVymazat
  3. Zamilovala jsem se do puntíkaté stěny, jsi moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je ale krasnej ! Designovy, ale zaroven detsky. I kdyz mam rada seversky styl, ty ciste bile nebo sede pokojiky se mi pro deti nelibi. Deti podle me maji mit barvy, i kdyz rodice maji radi treba jen bilou nebo sedou, deti by o barvy nemeli ochudit.......

    OdpovědětVymazat
  5. jů konečně další fotky, nejvíc se mi teda libi puntikata zed:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásný! Kami, máš za sebou spoustu práce, je to vidět a hlavně se to vyplatilo. Ten pokojíček je kouzelný. Ty kmeny mě naprosto dostaly, jsou tak jednoduché a přitom efektivní. Takový pokojíček bych si uměla představit, jen bych možná některé tečky na zdi udělala červené, aby ladily s mochomůrkou ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi ten nápad s lustrem! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná izbička! Krásne detaily a všetko spolu perfektne ladí, fakt sa Vám to podarilo! Najviac ma očarili stromy, nočný stolík a tiež dvere - tabuľa, fakt krásne! Pri zariaďovaní tej našej sa v budúcnosti nechám určite inšpirovať ;)
    Prajem nech sa Klárke a aj Vám v novom krásne žije :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to naprosto úžasné, hned bych si to s Klárkou vyměnila!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ten nápad s lustrem! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pařez a stromy na zdi! Super! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty větve vypadají opravdu nádherně, brala bych je nejen do pokojíčku :-). Hodně zdaru při rekonstrukci, závidím tu rychlost, ach!

    OdpovědětVymazat
  13. Postupujete parádně! Puntíkatý pokojíček, to jooo, to schvaluju:-))). Tak ať jde práce od ruky, my si rádi počkáme na výsledky...;-). P.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...