pátek 9. ledna 2015

Kuk!

Jsem tu správně? :) Připadá mi to jako věčnost, kdy jsem psala naposledy nějaký smysluplný blogo-článek. Taky že to skoro věčnost je! Doufám, že jste na mě úplně nezapomněli ♥ (a já úplně nezapomněla psát! :D :X) Jsem totiž pevně rozhodnutá v psaní dle možností pokračovat :) Můj těhu stav se už docela zklidnil a únavy a ne-volnosti taky pomalu ustoupily, za což jsem moc ráda, protože konečně můžu normálně fungovat. V prvním těhotenství to byla chvílemi taky docela sranda, něco jako taková kocovinka trvající více jak měsíc :D Ale za TO to stojí! :) 



Taky bych chtěla poděkovat za vaše milé reakce a komentáře, které mě moc povzbudily ♥ A moc vítám nové čtenáře, které jsem ale asi moc svou aktivitou zatím nepotěšila.. :X Pokusím se to napravit a opět začít trochu písmenkovat :)
Vzhledem k pauze jsem toho blogově docela dost propásla - velkou část podzimu a hlavně Vánoce! Ty byly letos poprvé v novém "doma" a poprvé ve 3,5 lidech ♥ Bylo to nové a bylo to moc pěkné. Už se těším na další! Aby to ale nebyla úplná idylka, tak se nám přes svátky na čas ztratila naše číča, o které jsem vám psala tady. Naštěstí se ale po deseti dnech zase objevila. Nevypadala nijak zvlášť vystresovaně a hlavně přibrala asi o kilo, takže se zase tak špatně neměla :D O věrnosti kočičího plemene by se teda dalo dost polemizovat, ale pravda je, že od návratu se zase doma drží jako klíště :) 


A co je nového u vás? Budu moc ráda za vaše milé reakce ♥


PS: A jako poslední z posledních bych Vám chtěla popřát jen to nejlepší do nového (9 dní starého) roku. Ať se vám daří ve všech směrech! ;) ♥

22 komentářů:

  1. hlavná vec,že je Ti lepšie...ostatok dobehneš...držím prsty...jana

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Kami, vypadá to, že jsem něco propásla. Nebo jen tak mimochodem dáváš na vědomí, že čekáš dalšího potomka? :-) No tak to Ti moc gratuluji a přeji pohodový průběh těhotenství a narození zdravého miminka. Pokud jde o tu zmiňovanou kocovinku - tak buď v klidu, u mne trvala skoro tři měsíce... U obou dětí a pokaždé jsem tvrdila, že už je to naposled, že tohle už nikdy :-).... Tak ať se vám dobře v staronovém domečku líbí a těším se na další skvělé příspěvky! :-) A buďte zdraví celý rok! Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko :) jj, těhotenství už jsem trochu naznačila v minulém článku někdy v listopadu, pak jsem si dala od psaní (a vlastně od všeho) pauzu.. O těhotenské kocovince už taky vím svoje, jak píšeš - někdy jsem si taky říkala, že už nikdy :D Ale naštěstí netrvalo to déle jak dva měsíce, takže brnkačka ;P Děkuju za milé přáníčko ♥ K.

      Vymazat
  3. Kami, krásný nový rok i tobě .... a veliká gratulace ..... držím palečky, ať vše jde jak má !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji a těším se na nové příspěvky :-)))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi :) děkuju moc, psaní mi už chybělo :)

      Vymazat
  5. Těším se na nové příspěvky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kamčo tak to moc gratuluju! Budu se těšit na nové články a zprávy :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Kami, jsem ráda, že se Ti daří líp. Do nového roku Ti přeji jen to nej, hlavně sílu a zdraví! A k těm číčám, nenadarmo se o nich říká, že když je voláš, uloží si Tvůj vzkaz na záznamníku a někdy se ozvou :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chachá, tak to je přesné, jak to že jsem to ještě neslyšela?! :D Jinak děkuju moc Baruš, taky ti přeju jen to NEJ do nového roku ♥

      Vymazat
  8. To je bezva, že nevolnosti ustoupily a ráda tě opět vidím. Těším se na další inspirativní články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc ráda, děkuju moc za milý komentář! :)

      Vymazat
  9. Ať se ti daří, Kami, a hlavně ať už je ti jen báječně ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem moc ráda, že jsi zpět, těším se na další články. :) Lenka
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, ahoj Kami! Vítej zpátky, jsem moc ráda, že sis na nás zase našla chvilku :o).
    Ať se Ti daří v novém roce vše na co jen pomyslíš a splní se Ti všechna přání :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Denčo, díky moc, tobě taky! ;)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...