pondělí 19. ledna 2015

Obývákové proměny - no.5

Od října se toho tady změnilo tolik, že ani nevím, kde začít :)) Obývák je místnost, ve které spolu trávíme suverénně nejvíce času ♥ Moc se mi líbí jeho vzdušnost a prostor, cítím se v něm moc příjemně. Průhledy z pracovny propojují obě tyhle místnosti a díky nim obývák neuvěřitelně ožívá. Klárka mi z oken ráda mává dolů :) Schodiště do pracovny je taky moc fajn a zjistila jsem, že je to i docela praktický prvek - může na něm třeba sedět část návštěvy nebo může sloužit jako menší odkládací prostor. Bohužel nemám nejčerstvější fotky (zimní počasí moc nepřeje focení..), takže v současnosti je obývák ještě trochu hotovější než uvidíte, ale jen o maličko. Až bude lepší světlo, tak zkusím zase něco cvaknout :) >>

Nadhled se vždycky hodí.. ;)

Schody do pracovny

:)

Okno na zahradu - už se hrozně těším až bude tepleji, ááách

Sit down please :)

Konečně mám rohový gauč v prostoru :)

Dveře do kuchyně, o té zase někdy příště ;)

A můj milovaný klavír :)

Taky máte tak rádi proměny? Mě vždycky úplně nabijou energií! Dneska už jsem chtěla jen zevlovat, udělat si kakao a číst nějaký časopis, ale myslím, že půjdu něco kutit ;) Mějte pěkné pondělí ♥


28 komentářů:

  1. Ahoj Kami, co dodat- povedlo se na plné čáře:)) Proměny miluji! A ještě, když můžu vzít do rukou štětec a plechovku barvy! Jara se už nemůžu dočkat:)) Ať je tepleji a jsme na zahradě:)) Pá L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci :) děkuju, jj natírání čehokoliv taky můžu :D Jen v současnosti si to musím odepřít, přeci jen mimi by to nemuselo dobře snášet.. Na jaro se těším neskutečně a už kuju plány co všechno na zahradě podniknu ;)

      Vymazat
  2. Vypadá to skvěle. Zajímal by mě půdorys obýváku a té pracovny, je to skvělý nápad, možná bych to někdy použila při stavbě našeho domečku ;).
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti :) Ten půdorys by nemusel být problém-mám to v počítači vymodelované. Zkusím v některém dalším příspěvku přihodit schéma, dispozice je fakt vychytaná ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :P Děkuju za milé slůvka Marti, jen se snažíme udělat si to podle svých představ :) Poprvé v životě nás nic nesvazuje, takže je to bájo :)

      Vymazat
  4. Krásné, takové nádherně vzdušné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :)♡ Bydlení Blíženky a Vodnáře asi ani jiné být nemůže :D ;)

      Vymazat
  5. Kami, vypadá to úžasně !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Marki, snažili jsme se :)

      Vymazat
  6. Kami, vymysleli jste to moc dobře ;-) Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně vzdušné, ale já ještě postrádám velkou knihovnu. Nebo je jidne? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani :) Knihovna je za gaučem a část knih je taky v pracovně. Ale zase tolik knížek nemáme, chodím ráda do knihovny, takže si je půjčuju ;) A přítel knížky moc nevede :P Berou ho spíš odborné časopisy a spol.

      Vymazat
  8. Já ten váš dům (nebo minimálně obývák :)) fakt žeru! Ale mám stejný dotaz jako Jana CM - co knihy? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuju moc eM :)) Knížky jsou v knihovně za gaučem, něco je v pracovně a v ložnici, a protože přítel moc neknížkuje a já ráda chodím do knihovny, tak jich doma zas tolik nemáme ;)

      Vymazat
  9. Nádherný obývák :) Nejvíc mě zaujaly ty schody do pracovny, a ještě s těmi okny...dokonalost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Adi :) Přesně tohle nás na první pohled taky hrozně moc zaujalo, ten celkový prostor ;) A už nebylo cesty zpět :D

      Vymazat
  10. Kami, krásná proměna, obzvlášť vidí-li člověk stav před. Je za tím vidět neuvěřitelné množství práce. Za mě (jsem ale střelec a to je trochu jiné znamení než Vodnář či Blíženec :-)) mi tam ale chybí alespoň jedna barevná věc (nějaký doplněk, barevný polštářek, deka, vázička.... nebo i více květin), která přinese trochu vzrušení do celkové poklidné atmosféry :-)) Měj se krásně Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aničko :) Jj celkem jsme si tu dali do těla, ale ani to moc nevadilo-na svém se vždycky pracuje nejlíp ;) Barevnost je neutrální-černá, bílá, dřevo, kov, a časem mám v plánu přidat podle nálady nějaký barevný akcent, který se vždycky může jednoduše změnit. Líbí se mi moc skandinávské interiéry, pro které je tohle typické ;)

      Vymazat
  11. Kami, krásná povedená proměna! Ať se Vám moc hezky bydlí! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, klobouk dolů! Je vidět, že jste si opravdu mákli, ale rozhodně to stojí za to! Obývák je nádherný, fascinuje mě ten klavír, kdysi jsme ho doma taky měli.. No, co víc než popřát, ať se vám skvěle bydlí! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Denčo :) Jsme tady moc spokojení :)

      Vymazat
  13. Je to krása, tyhle proměny mě neuvěřitelně baví...a už se nemůžu dočkat pokračování, doufám, že bude už brzy :) Ať se vám v novém hnízdečku krásně bydlí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Moni, pokračování proměn je hned v dnešním článku :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...