neděle 25. ledna 2015

Sluneční paprsek

To je to co mi teď chybí a co bych potřebovala akutně dodat, nejlíp okamžitě :) Když není sluníčko, tak bude aspoň trocha žluté barvy ;) Zkusila jsem ji přidat do interiéru a hned se cítím líp! Zatím to schytaly jen dva polštářky, deka a váza, kterou jsem zaplnila před týdnem větvičkama zlatého deště a ony teď parádně bují ♥ V plánu mám ještě přírodní žlutý gelový DIY osvěžovač vzduchu a pár nových obrázků, na které bych se chtěla vrhnout během příštího týdne. Miluju neutrální barevnost skandinávských interiérů, je tak snadné je barevně obměnit podle nálady! :)

Na jeden obrázek už jsem se vrhnout stihla - vlevo dole :)

Taky na vás trochu dýchlo jaro? ♥


K tomu dneska dělám tenhle lákavý koláč Custard >>

zdroj
Akorát jahůdky vynechám, to bych musela ke dvanácti měsíčkům :D

Jak si zvedáte v tomhle období náladu vy? 
Mějte parádní zbytek víkendu, mějte se a smějte se :) ♥


22 komentářů:

  1. ..ta žlutá to krásně osvěžila a ten zlatý déšt to je krása , těšení na jaro:) těším se na vaše foto jak pokračujete s domovem:) líbí se mi vaše sedačka, že jde rozložit vytahnutím dopředu, prosím, odkud je? děkuju Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači za milý komentář :) Zlatý déšť mě moc příjemně překvapil, je nádherný! Sedačku jsme koupili před cca 4 lety v Ikei, už ji ale myslím v nabídce nemají.. Jsme s ní na 100% spokojení, už si neumím představit v obýváku nerozkládací sedačku ;D

      Vymazat
  2. Kami, to vypadá parádně! Neuvěřitelně to ten interiér prozářilo! Já mám žlutou moc ráda, dokonce jsem měla jednu dobu žlutě vymalovaný pokoj, protože mě to nabíjelo energií :) doufám, že se koláč povedl a že se podělíš o recept... :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baruš :) děkuju! Jsem z téhle barvy nadšená, myslím, že jsem ji ještě nikdy v interiéru takhle nepoužila.. Teď mě moc baví, potřebovala jsem nějak uměle dodat sluníčko :) Koláč se povedl, doporučuju k vyzkoušení - bohužel jsem ani nestihla vyfotit, jak rychle zmizel :X :D Recept je kdyžtak v odkazu pod obrázkem ;) Je netradiční, těsto bylo velmi tekuté až jsem se bála, jestli se tohle vůbec upeče, ale kupodivu jo a výsledek stál hooodně za to! :)

      Vymazat
  3. Kami, super! To je to zpestření, které jsem měla posledně na mysli :-) Žlutá skandinávsky laděný interiér pěkně oživila. Těším se na další náladově barevné variace :-) I ten dezert pěkně ladí :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuju moc :) Tuhle barvu jsem doma použila snad poprvé a moc mě nakopla a dodala energii :) Máš pravdu, i ten koláč k tomu sedí ;D Ten mě zas nakopl chuťově, byl mňam :) papa

      Vymazat
  4. Kami, máš to krásně vyladěné..... já nějak ještě žiji zimou-takže kavárny, divadla, výstavy,plavání...Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi :) děkuju! To zní taky fajně, mě už to spíš táhne k jaru, ostatně jako vždycky po vánocích - pro mě by bylo ideální tak dva-tři týdny kolem vánoc zimu a pak hupky šupky jaro :D ;)

      Vymazat
  5. Nádherně optimistické a ten zlatý déšť, to koukám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Taky jsem koukala jak krásně rozkvetl, a nejlepší na tom bylo, že jsem ani nevěděla co to vlastně do vázy trhám - větvičky jsou z keřů před naším domem, který jsme ale koupili až během roku, kdy to nekvetlo - takže takové malé překvápko :) Aspoň se můžu těšit na záplavu zlatého deště před domem na jaře ;) ♥ Už aby tu bylo!

      Vymazat
  6. Máš to doma krásné. Já už se hrozně těším na jaro, půjdu si koupit do Lidlu tulipány a budu ignorovat, že je tepr konec ledna. Zima už mi stačila. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni :) ♥ Já se taky snažím ignorovat ty závěje venku :D :X

      Vymazat
  7. jahůdky maji v Lidlu za 30Kč, a jsou dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm :) Jen ten Lidl je v nedohlednu..

      Vymazat
  8. Milá Kami,

    vypadá to úžasně. Mám tyhle barvy ráda. A připomínka jara, které ještě jen tak brzo nepřijde, udělá s náladou hodně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, děkuji! :) Jj přesně jak píšeš, chce to dodávat energii i jinak ;) Zrovna teď je třeba u nás krásně slunečno a zasněženo, takže mi ani zima nevadí, ale když je šedo, tak je to o něčem jiném.. Ale únor v kalendáři mě docela uklidňuje :)

      Vymazat
  9. ten koláč vypadá úžasně a myslí si že tak i chutná :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Máte to u vás vážně krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju! Bydlí se nám tady krásně :)

      Vymazat
  11. Tak a už mám žlutý polštářek taky, je to fajn výkřik, jak to sluníčko venku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! :) Jj přesně, taky mi připomíná sluníčko, obzvlášť když je venku zataženo.. Už to chce nějaké barvy ;)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...