úterý 17. února 2015

DIY gelový osvěžovač a difuzér

Mám ráda když to doma voní :) Nejlepší je vánoční stromeček, čerstvě upečený jablečný závin, nedělní oběd, čerstvé květiny a nebo aromalampa s nějakým vonným olejíčkem.. Průmyslovým osvěžovačům vzduchu moc nevěřím, i když voní hezky - hlavním kriteriem pro mě je, aby po chemické stránce byly ok, což není nikdy jisté.. Pak jsem narazila na inspirace, jak si doma vyrobit svůj vlastní gelový osvěžovač vzduchu a taky difuzér. Všechny ingredience jsem měla po ruce, takže nebylo co řešit! :) >>

>> DIY gelový osvěžovač vzduchu

Naprosto skvělá a naprosto banální věc :) Potřebujeme jen práškovou čirou želatinu, vodu, sůl, vonný olejíček, potravinářské barvivo (není nutné), prázdnou skleničku a nějaké dekorace (kamínky, mušličky, barevný písek, atd atd atd).


Podle návodu na obalu želatiny si připravíme trochu této směsi - množství podle toho kolik chceme osvěžovačů. Já dělala dva o objemu cca 2dcl. Do horké vody nasypeme požadované množství želatinového prášku a přidáme taky aspoň jednu lžičku soli, která bude sloužit jako konzervant. Nalijeme do skleniček a přidáme vonný olejíček dle vlastního výběru. Stačit by mělo zhruba 10-15 kapek. Já jsem tentokrát použila citronovou trávu a limetku od Saloos - mňam :) Potom můžeme tuto směs obarvit vmícháním trochy potravinářského barviva. Necháme směs trochu ztuhnout a můžeme do skleniček přidat nějaké ozdoby jako kamínky apod. A to je vše :)



>>DIY aroma difuzér

Další skvělá vychytávka :) Difuzéry se mi moc líbí, dvakrát jsem už měla doma koupený (dostala jsem jako dáreček). Voněly moc hezky, ale s výdrží to bylo horší. Taky za složení bych ruku do ohně nedala.. Za ten můj ale ano :)


Tady je postup snad ještě jednodušší než u gelových osvěžovačů :) Stačí mít doma nepotřebný tělový olej, klidně i dětský, aroma vonný olejíček, prázdnou podélnou sklenici se zúžením v horní části a špejle. Olej přelijeme do sklenice, přidáme vonný olej dle vlastního uvážení a dovnitř vložíme hrst špejlí, které zaprvé trochu ucpou vstup do sklenice a zadruhé olej pěkně nasají a budou ho šířit do okolí. Hotovo :)


Už jste někdy něco podobného vyzkoušeli? Máte taky rádi 
přírodní kosmetiku a vůně nebo je radši kupujete? 
Pěkné (předposlední! :) ) únorové úterý, budu se těšit na napsanou ♥ :)


8 komentářů:

  1. Ještě jsem to nezkoušela, ale nevypadá to špatně. Kdybych měla ingredience doma, tak to hned vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je fantasticky napad...urcite urobim

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, tiez mam rada rozne prirodne pripravky...dakujem za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě doporučuju k vyzkoušení, holky :) Je to úplně jednoduché a funguje to! Difuzér bude mít dlouhou výdrž, mám ho tři týdny a skoro neubývá. Gelové osvěžovače vydrží zhruba tři čtyři týdny, a voní výborně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. wow to by mi nikdy nenapadlo! uzasne navody!

    Pozyvam na giveaway plnu peknej kozmetiky: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...