pátek 6. února 2015

Na skok v ložnici - proměny no.6

V téhle části našeho domu jste ještě nebyli :) Ložnici jsme si nechávali spíš nakonec, protože pro nás nebylo až tak nutné ji mít hned hotovou - nějakou dobu nám stačila jen matrace na zemi a mít kam dát oblečení. Priority byly koupelna, wc a kuchyň, pokojíček pro Klárku (aby se jí naše migrace dotkla co nejmíň) a pak chodba a obývací pokoj, ať máme kam vzít návštěvy :) Když bylo tohle všechno hotovo, vrhli jsme se na naše hnízdo. Výmalba tady byla opět trochu děsivá.. Původně zde byl dětský pokojíček asi malého syna (soudím podle drobného dětského nápisu fixem na stěně "Miluju Simonu" ;)) >>

Před a po :)

Na zemi byl starší koberec a jinak byl pokoj vystěhovaný, až na "krásné" stropní světýlko. Vymalovali jsme, položili nový koberec, složili nábytek, pověsili nebesa nad postel. Ještě to ale není hotové - chybí dětská postýlka, která bude potřeba za pár měsíců ♥, přebalovací pult a přestěhovat toaletní stolek. Šatna, kterou mám při focení tady za zády zatím taky není hotová, takže druhou půlku pokoje zase někdy příště :)

Ach, ty barvy..

Je tady krásná vyhlídka na celé údolí, číča by mohla vyprávět :))
  
A ještě pár detailů :) Skleněná tabulka popsaná bílým fixem, dřevěný špalek a vpravo dole svícen ze starého skleněného stínidla - nastříkala jsem ho kovovou barvou a vyškrábala nápis :)
Časem bych ráda přidala ještě pár obrázků, nové lampičky a taky bílé lapače snů, které bych chtěla zkusit vyrobit. Malá inspirace, která by se mi do ložnice moc líbila (vše z mé složky na Pinterestu) >>

Vintage Doily Dreamcatcher No. 004 by BelleNotti on Etsy     www.darickspears.com


white dreamcatchers

Crescent moon dreamcatcher  c

DIY: "Draw the outline of a tree on the wall and add 3D butterflies" or ...?

DIY Dream Catchers! http://www.artistdds.com/contact/

Nevíte, kde by se daly sehnat takové větší kroužky na tvoření lapačů, nebo z čeho je popř. vyrobit? Líbila se vám dnešní proměna?? Užijte si pátek a víkend, já jdu dodělat 
dortík na zítřejší oslavu ;) Mějte se fanfárově ♥



PS: Vítám nové čtenáře ;) Snad se vám tady bude líbit! 

26 komentářů:

  1. MIlá Kami,
    Vaše ložnice je opravdu velmi příjemná, působí tak - vzdušně plná světla.
    Protože jsem maniak na větve stromy, Váš "noční stolek" z pařezu mě úplně dostal a jen tu vzdychám závistí:-)
    Lapače jen v bílé, to mě nadchlo.
    Já používala stará dřevěná kolečka, co jsem měla na vyšívání.
    A kdysi z nouze ořízla vršek nepoužívaného kýble (horní zaoblený okraj) a omotala provázem na drhání...
    Váš dům doslova chytá nový dech.

    Simona mě rozchechtala:-))
    Hezký den,
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi :) děkuju za milý komentář a návštěvu. Pařezy zbožňuju, ještě máme jeden v obýváku a dětském pokojíčku, můžeš mrknout na starší příspěvky ;) Ty bílé lapače mi taky hned padly do oka, nějak to musím vykutit a zrealizovat! Vyšívací kroužky bohužel nemám, ale mrknu v galanterii, díky za radu :)
      Ps. Simona mě taky rozveselila, když jsem ji objevila při malování :))

      Vymazat
  2. Krásná ložnice, krásná číča, krásná inspirace :)
    Taky jsem viděla lapače z kroužků na vyšívání (a taky třeba z obruče na hula hoop, ale to je asi trochu moc :D), sama jsem zatím vyráběla jen jeden malej ze starýho úzkýho kovovýho náramku :) myslím, že by šla použít klidně i taková ta obruč na náhrdelníky nebo smotanej drát, když se to pak omotá nějaký motouzem, kůží.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc eM :) Ten drát smotaný do kruhu asi vyzkouším! Prohrabu zásoby ve sklepě, snad najdu něco vhodného ;)

      Vymazat
  3. Moc krásná ložnice! lapače mám moc ráda, ale nevím, kde by se daly sehnat ty kroužky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Kami, ložnice působí "čistě", vzdušně a přesto útulně. Určitě své udělal nábytek v masivu bez barevného nátěru. Umí jinak studenou bílou krásně proteplit. A koneckonců i ten špalek :-)) Na Tvé vlastní lapače snů jsem zvědavá. Sama vlastní nemám, ale kdybych je vyráběla, použila bych vyšívací kroužek (pořídíš v každé galanterii v různých velikostech či na e-shopu s galanterním zbožím). Krásné zařizování Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuju :) Jj to masivní dřevo je moc příjemné. A špalek je můj miláček :D Ty vyšívací kroužky zní asi nejpravděpodobněji, domácích zásobách bohužel nemám ani jeden, tak okouknu místní galanterku a jejich ceny :)

      Vymazat
  5. Kami, máte to povedené! Moc nechápu, jak mohli předchozí majitelé fungovat v těch zářivých barvách...hlavně ta červená mi nejde do hlavy. Tady ta modrá pro kluka už není takový děs :))
    Ty kroužky bych zkusila asi nějaké ty na vyšívání nebo zkus zapátrat v materiálu na fler.cz :))
    Měj se krásně! Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi :) Já taky nechápu jak v těch silných barvách mohli fungovat, na fotkách mi to už přijde neskutečné, že to tady fakt bylo jako papoušek :) Díky za tipy, fler mě vůbec nenapadl..

      Vymazat
  6. Krásné a útulné. Zrovna dneska jsem objednávala vyšívací bubínek že si přesně takový lapač snů vyrobím ;).
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti ;) No to je náhodička, snad to půjde dobře! :)

      Vymazat
  7. Jé, to je krása! Pedchozí majitelé museli být napůl šílení, ty barvy byly vážně něco :D. Snad se Simona někdy o tajné lásce dozvěděla :D. Jinak na lapač jsem používala takové ty kroužky na vyšívání a jednou děti od skorošvagra vyráběly lapače přímo v indiánském teepee (píše se to tak? :D) a ta kolečka byla jen z několika ohnutých špejlí, absolutně netuším jak se jim to povedlo :D. PS: Super nápad se stínidlem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Denčo děkuju, mě taky přijde, že já bych minimálně napůl šílená byla po pár dnech v té výmalbě ;D Naživo to bylo ještě o fous horší než na fotkách.. Simona mě taky moc pobavila, bylo to takové roztomile dětské písmo :))
      Ha a ty špejle vyzkouším, třeba to není až tak nemožné.. ;)
      Děkuju, stínidlo bylo takové rychloDIY, když se uvnitř zapálí svíčka tak nápis hezky svítí :)

      Vymazat
  8. Proměna je nádherná .... Elegantní a nadčasová , moc pěkné a povedené .Eva

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné čelo postele, prosím, kde sedá koupit nebo je to samodomo?:) těším se na vaše fotky před a po, jste moc šikovní na to PO :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, děkuju moc za milý koment a návštěvu :) Čelo postele je z Ikea, stejně jako postel-koupené ale zvlášť. Jen nevím, jestli jsou stále v nabídce..

      Vymazat
    2. Kami děkuju moc, koukám, že ho ještě mají a dokonce 240cm, to je úžasný, my máme netypický rozměr postelí, každý má pro sebe 120cm a nemáme k tomu čelo, tak tohle by bylo skvělé, děkuju za inspiraci:)

      Vymazat
    3. Není zač, ráda pomůžu :) Jj ono je širší, protože na každé straně jsou ty poličky. Ale pokud máte tak širokou postel, tak je tam dávat vůbec nemusíte ;)

      Vymazat
  10. Příjemně zařízené! :) A ty lapače vypadají úžasně... ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Sofi :) Jj ty lapače se mi taky moc líbí, určitě jdu do nich, jen co seženu kroužky :)

      Vymazat
  11. Krásná ložnice ... moc se Vám povedla
    http://suzieway.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Dnes vidím Váš blog poprvé a moc mě baví. Pěkný, inspirativní, lákavý... prostě krásný. Už u příspěvku, kde jste měnila pokoj pro hosty, jsem si říkala: jééé, takovou oranžovou jsme taky doma měli, když jsme byt koupili. A taky jsme ji hned pře malovali. Ale co mě dostalo, je vaše ložnice. Když jsme koupili byt, tak jsme tam neměli jen oranžovou, ale obývák byl žluto-modrý, u okna se barvy dělily přesně tak, jako na vaší fotografii. nikdy jsem to nikde neviděla. Jen u nás a teď tedy i u vás. To mě opravdu pobavilo. Jdu koukat dál a uvidím, na co zajímevého ještě narazím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) je zvláštní, jak se cit a vkus jednotlivých lidí liší, že? Já bych v tom barevném cirkusu umřela.. :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...