pátek 27. února 2015

Tipy na jarní DIY

Jaro tu sice ještě úplně není, ale já už ho poslední minimálně týden začínám cítit ve vzduchu, vy taky? :) Únor je můj nejméně oblíbený měsíc vůbec, vždycky mi už dochází baterky a vyhlížím jeho konec.. Všechno co mi zlepšuje náladu beru všema deseti :) Dobré jídlo, filmy, nákupy, nové oblečení, čajíky - to jsou moji únoroví nej kamarádi. A začínám zařizovat novou postýlku a další věci pro naše mimi, které tu bude už v červnu ♥ Ráda se taky bahním na Pinterestu a sbírám různé inspirace, některé realizuju, některé (zatím) zůstávají jen v mojí pin-sbírce. Co mi letos padlo do oka z DIY? >>

LOVE. Photo: M Linnman. Spotted Frog
Polštářek s ptáčkem, chci zase vytáhnout barvy na textil! :)
Cute plant display...love the mouse pot :)
Květináč s nápisem "Já přežiju" :D

DIY: pom pom magnets
Pom pom magnetky na ledničku - už mám doma koupené bílé bambulky :)

Dump A Day Fun DIY Craft Ideas - 52 Pics
Vlastní skleněná nádoba na Jar místo té klasické plastové nemá chybu :)

birch tree mural with lighted birdhouse. I want to hide the cord somehow though.
Klárce chci dodělat ptačí budku na stromy, které má na stěně v pokojíčku. Budku už jsem sehnala - v Kiku za 25Kč ;)

Grow your own ginger roots from store-bought produce with these simple tips. Best Grown in a Pot!
A taky chci zkusit vypěstovat zázvor z kořene! Tenhle životabudič zbožňuju a pokud by mi sám doma dorůstal, bude hodně vítán :) Klidně mu udělám i spešl květináček "I will survive", pokud to pomůže :D

Upcycled twig plant markers - these could make a really cute home made present for the green fingered person in your life #homesfornature
Když jsme u těch rostlinek, určitě budu potřebovat i nějaké popisky k sazenicím. Plánuju totiž letos založit takovou menší zahrádku pod kuchyňským oknem :)

Welcome spring free chalkboard printable in 3 colors
A abych nezapomněla - na tabulové dveře v kuchyni to bude chtít nějaký nový nápis :)

Jak si krátíte čekání na jaro vy? Líbily se vám moje dnešní inspirace? 
Mějte pěkný únorovo-březnový víkend ♥



Všechny inspirace pocházejí z mých složek na Pinterestu zde ;)

25 komentářů:

  1. Skvělé nápady :). Doufám, že se jaro brzo ukáže, už taky vyhlížím :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Práve som narazila na tvoj blog a hneď bolo jasné, že musím patriť k pravidelným čitateľom ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tak milý komentář! :) ♥ Jdu nakouknout i k tobě ;)

      Vymazat
  3. Přeji pěkné jarní tvoření :-) moc pěkné nápady. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Evi, taky mi padly do oka :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ty nemají chybu, že? :)) Děkuju za koment Leni, hezké odpoledne!

      Vymazat
  5. Květináč hodně pobavil :D.
    Každopádně všechno jsou super nápady, doufám, že tu brzy uvidím nějakou realizaci přímo od Tebe ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, Kami, to jsou moc pěkné nápady. Mě se nejvíc asi líbí ten jar. Já jsem se v únoru narodila, takže ho mám ráda, ale jinak už se také těším na jaro a snažím se ho přilákat pastelovými laky na nehty :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Jar je skvělý, musím někde sehnat vhodnou sklenici a jdu do toho! :)) Jinak mě leden a únor taky nejvíce zpestřují narozeniny mých nejbližších, bez nich by to bylo úplně ztracené :)

      Vymazat
  7. Jo tak to jsem neměla vidět, hned se mi prodloužil seznam toho co potřebuju vyrobit - nejvíc se mi líbí ten květináč!!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda :)) Ano květináč je dokonalý, taky se mi moc zalíbil :) Děkuju za koment a návštěvu ♥

      Vymazat
  8. SUPER NÁPADY.
    MOC HEZKÉ.
    PĚKNÉ BŘEZNOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Zaslouží si realizovat ;) Tobě taky pěkné "předjarní" dny! K*

      Vymazat
  9. Jé, Kami, moc pěkné nápady jsi vybrala! Ten jar je vážně parádní!
    Krásné jarní dny přeji! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, Kami, moc pěkné nápady jsi vybrala! Ten jar je vážně parádní!
    Krásné jarní dny přeji! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuju, taky jsem už na nich zapracovala ;) Tobě taky, pěkný víkend! :)

      Vymazat
  11. Tvoje tipy me vzdycky bavily a jsem rada, ze jsou zpet! Zbytek zazvoru, co se mi povaloval v lednicce uz jsem dala do kvetinace, tak uvidime, jestli se mu bude chtit...;-) A ted premyslim, ze bych mu mohla ten kvetinac jeste nejak natrit a popsat podle Tveho tipu.:-) Krasny vikend, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivet :) děkuju za milý komentář a návštěvu! Supr nápad, jsem ráda, že třeba něco z inspirací použiješ :) Já mám zázvor taky v nejbližším plánu a myslím, že nějaké motivační heslo ničemu neuškodí - zkusím si přeložit třeba "držím palce" a nebo "do toho" :D I will survive už jsem použila :)
      Pěkný víkend, K*

      Vymazat
  12. Dobrý večer,
    kde se dá, prosím, koupit ta nálevka do láhve na Jar. Je to super nápad.
    Karla

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě v domácích potřebách apod. ;) Nebo třeba i ve větších supermarketech mezi nádobím atd. Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty bambulkové magnetky jsou skvělé! To musíme vyrobit :-)
    Výhonek ze zázvoru mi jednou vyrašil úplně neplánovaně a z čirého lajdáctví. Akorát, že rostl jen šlahoun do výšky a kořen se ani nepohnul.
    kdyzmamchut

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyrob, je to brnkačka a jsou krásné :))
      Zázvor si poradil sám :D Taky bych brala takový aktivní kousek! :D

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...