úterý 10. března 2015

Co mi padlo do oka no.7 - šaty dělaj člověka

Dneska bych vám ráda ukázala, co se mi poslední dobou nastřádalo v jedné mojí složce na Pinterestu. Ale o bydlení to tentokrát nebude :) Inspirace není nikdy dost ani co se týče oblékání. Co se mi líbí, po čem moje marnivá část dušičky prahne? Co mi letos nesmí chybět a co se chystám v mém šatníku vytunit a upravit k obrazu svému? >>

Wide waistband skirt with pockets
Luxusní proužkovaná sukýnka s kapsami po stranách - pokud nenarazím na vhodný kousek tak si klidně přešiju nějaké šaty, ovšem musí mít ty správné jemné proužky! ;)

cute summer dress, shoes
Anebo proužkované šaty - v tomhle střihu by byl hřích něco měnit a přešívat :)

An easy fun retro makeover for your jeans! DIY Projects:: DIY polka dot pants:: Retro Jeans:: DIY heart pants
Orazítkované rifle, které mi leží ve skříni - chci! :)

lob-youtube nicole guerriero long bob
Co není v hlavě musí být na ní :)) Na tomhle střihu pracuju pár měsíců a už ho mám, jupí :) Long bob

Cute!
Kouzla s obyčejným páskem - moc pěkné a úplně triviální, jde o ten nápad :)

Free People Solid Rajah Flat
Podobné botky mám od loňska, jen v hnědé barvě. A jsou skvělé, na noze vypadají výborně ♥ Pohodlné jsou jako papučky. Nosila jsem je hlavně k sukni, ale i takhle se skinny vypadají parádně

sac a coudre
DIY taška do ruky ze starého svetru - skvělý nápad na recyklaci!

jujumade | Wedge necklace -
DIY masivní náhrdelník ze samotvrdnoucí hmoty ♥

40 Genius No-Sew DIY Projects via Brit + Co.
Tunning gumičky do vlasů pomocí zbytku kůže nebo látky

DIY: yellow clutch
DIY psaníčko do ruky, stejnou žlutou koženku mám "na skladě" ;)

Adorable rose ballet flats fashion
Krásné tělové baleríny

Northernmoments: Modern scandinavian kitchen by Lulle &... | SAKS IN THE CITY | Bloglovin
A ještě jedna taška do ruky, mm

polka dots and denim | sincerely jules
Hned po proužcích u mě vedou puntíky, ách :)

Create this look with the Blaine Tube $59; Resort tee $69 and Daffodil cardi $89 ...finish with Boa belt $69   http://nickidavis.cabionline.com
Kombinace proužkované sukně a zajímavě omotaného pásku nemá chybu

The easy braid
Obměna klasického culíku :)

Love this summer outfit! It proves a girl doesn't have to wear short shorts to look super cute!
A nakonec boží kraťasy, před dvěma týdny jsem jedny podobné /jen v hnědé barvě/ ulovila za výprodejových symbolických 50Kč, juch. Tak kde je to jaroo?? :D

Ták, marnivosti bylo dneska učiněno zadost a já hlásím odpolední 
přesun do sekáče :D Líbilo se vám něco z mých inspirací? :) 
Mějte krásné úterní odpoledne! ♥


10 komentářů:

  1. Kami, já bych si z Tvé nabídky určitě vybrala :-) Spíš bych měla problém s tím, co nevybrat. Ale pokud bych měla něco vypíchnout, tak ty šatičky na druhém obrázku, outfit s proužkovanou sukní a samozřejmě nesmrtelné puntíky na košili :-) Úspěšný lov Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to je krása! Líbí se mi moc, proužkovaná sukýnka, i ty šatičky. Na proužky nebo puntíky jsem zatížená :-)
    A ty tělové balerínky jsou prostě božské!
    kdyzmamchut

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, krásný výběr, taky bych si vybrala :).

    OdpovědětVymazat
  4. Kami, super výběr :-) bílé kraťasy mám dva roky a nemůžu si je vynachválit. A černo bílou proužkovanou sukni jsem si koupila za pár kaček v nové kolekci Zara.

    OdpovědětVymazat
  5. Bomba, hlavně ty triky s páskama se mi líbí! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jééé tolik super inspirace.)
    mě se nejvíce líbí pásek zavázaný na srdíčko.)
    to asi začnu praktikovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Pasek na maslicku a gumicka - to jsou super vychytavky! No a prouzky a puntiky jsou "nejvic":))

    OdpovědětVymazat
  8. Kami, já jsem také milovníkem proužků, puntíků a srdíček, zrovna dneska jsem si koupila halenku na léto ve slevě za stovku s motivem srdíček ;) Vzhledem k mé postavě ale musím hodně vážit, jaký proužek si obleču, ale ty šaty jsou fakt skvostné! Stejně dobře vypadá i ten culík a tělové balerýnky, ty si asi budu muset pořídit :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuju za vaše skvělé komentáře holky ♥♥ Jsem ráda, že se třeba něco bude hodit jako inspiration ;) Já jsem si krásně zasekáčovala a jsem happy jak dva grepy - a za pár korun :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...