pátek 6. března 2015

DIY nádoba na Jar

V předminulém příspěvku jste mohli vidět můj tip na výrobu vlastní skleněné nádoby na Jar, která mi padla na Pinterestu do oka. Myslím, že namísto klasické saponátové nádobky bude na lince krásné téměř cokoli :) A protože mám  už pár dní akční náladu, pustila jsem se (nejen) do toho. Jak se mi to povedlo? Pojďte se na to se mnou mrknout :) >>

Voi'la :)

Na počátku všeho byla plastová nádobka na Jar.. :)


A protože se mi na lince už dlouho nelíbila, přišel její čas :)

Nutná výbava k výrobě vytuněné láhve na Jar :) - skleněná nádoba, bílý fix a násada na nalévání

Dump A Day Fun DIY Craft Ideas - 52 Pics
Návod z předminulého článku

Když jsem našla vhodnou skleněnou jednoduchou láhev a násadu na nalévání, zbývalo jen sklenici opatřit nápisem. K tomu mi výborně posloužil bílý Centrofix. Oproti postupu jsem si to ale trochu zjednodušila a udělala popisek od ruky místo vystřihování šablony ;)

Myslím, že to nedopadlo špatně :)

Pak už zbývalo jen přelít Jar z plastové láhve do skleněné a plastovou obloukem vyhodit do plastů :)

Zapadla tam docela hezky, co myslíte? Časem možná obměním za průhledné sklo, které jsem teď neměla k dispozici. Ale i tato se mi líbí :)

Z nového kousku mám velkou radost :) Tohle DIY bylo tak jednoduché, že nechápu, proč jsem se k tomu neodhodlala dřív!

Mějte krásný víkend! ♥♥




25 komentářů:

  1. Super nápad, já mám už dlouhou dobu místo té plastové zrůdnosti bílý keramický dávkovač:)
    DIY se rozhodně povedlo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Magdi :) Taky se mi už dloouho na lince nelíbil, tak letěl ;)

      Vymazat
  2. Kami, povedené DIY! U nás stojí zatím pořád ten jar :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, díky moc, mám z něho radost :) DIY bylo fakt jednoduché a rychlé, ale efekt k nezaplacení :)

      Vymazat
  3. Kami, to je moc prima. Ten nápad se mi líbil a je super, že jsi ho zrealizovala, jen mám dotaz, kde jsi sehnala ten "náhubek" na láhev? Díky ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baru :) Tu nálevku jsem měla doma už delší dobu nevyužitou a je myslím z domácích potřeb ;) Ale sehnat by určitě šla i třeba v nějakém větším supermarketu mezi nádobím apod.

      Vymazat
  4. Kami, máš recht. Té skleněné nádobce na jar to sluší u dřezu mnohem více než té plastové :-) Krásný víkend Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky myslím.. Děkuju a hezký den přeju :) K*

      Vymazat
  5. Kami, moc hezky. Ja mam taky sklenenou, ale s davkovacem jako na mydlo, abych to vubec nemusela brat do ruky a jen si nacepovala na houbicku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, děkuju :) To je úplně ideální co máš ty, bohužel pumpička co jsem doma našla zase nikam neseděla.. Ale i tak z ní mám radost :)

      Vymazat
  6. Super nápad, ostatně jako všechny co jsou u Vás na blogu. Moc děkuji za inspirace. Včera jsem "vyráběla" difuzér! Teď se line obývákem krásná vůně citronové trávy, kterou miluju! Ještě jednou díky, až najdu vhodnou lahev, tak se budu "opičit" dále! Hodně dalších nápadů a krásný víkend, Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko :) tak to jsem moc ráda. Děkuju moc za milý komentář, jsem ráda, že se moje tipy někomu můžou hodit! ;) Hezké pondělí, K*

      Vymazat
  7. Tak to je opravdu super ! :) Vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Adélko, byla to rychlovka a funkci plní na sto procent, takže za mě super :)

      Vymazat
  8. Hezka, napadlo me pouzit hranatou v jakych se prodava od olivovy olej, ale asi by dalo docela dost prace ji vymyt od mastnoty, i kdyz na ten jar by to zas nemuselo byt uplne, uplne, aspon by to pak melo i zvlacnujici ucinek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jj hranatá by byla taky super, jen bohužel takovou jsem doma neměla, olivový olej totiž doma moc nevedem, moc ho nemusím.. Myslím, že to bude od doby kdy jsem s ním dělala detoxikaci s citr.šťávou :X :D

      Vymazat
  9. Po té nálevce už jsem koukala všude možně a zatím bez úspěchu, ale tenhle super nápad určitě plánuju zrealizovat, jen nechápu, jak jsi to mohla napsat tak, že to vypadá jak natištěné :D A nemůžu se dočkat, až nás pozveš do kuchyně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za tip na super láhev na saponát. Už nám doma stojí na lince, jen ten nápis budu muset nakreslit akrylem - centropen se umazává. Blog jsem našla teprve nedávno, moc se mi líbí proměna domečku, máte to jednoduché, útulné a moc se mi líbí, že jste využili stávající vybavení domu, které po vašem zásahu vypadá úžasně :) Těším se na proměny koupelny :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...