pátek 13. března 2015

Plním si plány - DIY ptačí polštář a pompom magnetky


V posledním únorovém příspěvku /tady/ jsem vám ukázala tipy na jarní DIY. Jaké mám skóre? Většinu jsem už stihla ;) Díky přílivu slunečních paprsků v minulých dnech mi stejnou měrou přibyla i energie a chuť tvořit a kutit, takže jsem se do toho trošku opřela :D 

Btw stihla jsem i porýt svůj nový zeleninový záhon! Sice mi to s břichem na konci 6.měsíce dalo dost zabrat :D, ale vzhledem k tomu, že do léta už to lepší nebude, pustila jsem se do toho radši co nejdřív. A mám hotovo, vyhlížím teplejší počasí (snad příští týden) a budu sázet rostlinky :) 

Abych to nezakecala, z toho seznamu DIY jsem vám už ukázala /tuhle/ hotovou skleněnou nádobu na Jar. Co dalšího jsem ještě stihla? >>

Ptačí polštářek do obýváku :)
Povlak jsem ušila ze zbytku režné látky z ubrusu. Do nové kuchyně jsme si totiž pořídili nový stůl, který má jiný rozměr než ten starý. Ubrus jsem tedy zkrátila a zbyl mi pruh látky. Hned našel využití :)

Pomocí barev na textil jsem na něj nakreslila ptáčka :)
A druhým DIY co vám dneska ukážu jsou pompom magnetky - naprosto triviální, jednoduchá a bleskurychlá vychytávka :) Na klasické magnety se pomocí vteřinového lepidla nalepí bambulky (já jsem ty své koupila v papírnictví - sáček asi 50-ti ks za cca 20Kč ;)

Hotovo během chvilky :) První můžete vidět uprostřed nahoře - mimi si s ním kope jako s balónkem :) ♥

Už jsou na ledničce ;)

 Další DIY pro vás nechám zase na příště :) Tohle tvoření mi dělá velkou radost a to je to hlavní myslím - protože "Happy girls are the prettiest" ne? ;) Krásný víkend přeju! ♥



PS. Vítám nové pravidelné čtenáře! :) ♥

23 komentářů:

  1. To je krásne :) Na magnetky sa tiež chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Magnetky doporučuju, je to rychlovka :)

      Vymazat
  2. Holka, Tys mi s tím ptačím polštářkem dala! :-) Už dlouho po takovém toužím... No nic, další bod do seznamu tvořivých úkolů :-)) Pompom magnetky super, jen u nás by asi dlouho nevydržely... Jirka by je zlikvidoval natotata...

    Od příštího týdne si coby nadšená zahradnice také hodně slibuji... chci vysázet minimálně cibulku :-)

    Každopádně krásný víkend a ať se vše další u Tebe plánované daří.

    Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko :) děkuju! Kreslení mě moc bavilo, perfektní relax ;) Pompom magnetek jsem se taky trochu bála, že budou až moc velké lákadlo pro Klárku, ale v pohodě, jsou na vyšší části ledničky a jako úplatek jí stačil jeden pompom bez magnetu na hraní :)
      Ps.zahradám zdar ;)

      Vymazat
  3. Kami, opět krásný. Mám ráda, když se věcem dává druhá šance :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše Evi, taky to mám moc ráda. Děkuju :)

      Vymazat
  4. Teda, ptacek bych si myslela, ze je sitotisk! Velka parada, bambulky tez ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, děkuju moc :) Obě věci mě moc bavily..

      Vymazat
  5. Kami, dnes jsem objevila tvůj blog a jedním slovem: BOŽÍ! Tolik nápadů, rad a tipů na jednom místě, prostě bomba. Budu se ráda vracet :-)
    Hezký víkend, Klariss :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klaris, děkuju moc za milý komentář! :)) Jsem ráda, když můžu inspiraci poslat dál ;)

      Vymazat
  6. Polstar je super! Sikula. Taky se ted o vikendu musim vrhnout na zahradu a zkulturnit to tam po zime :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti :) Jj já byla na zahradě včera, v sobotu u nás bylo ošklivo. Moc mě to ba! ;)

      Vymazat
  7. Polstar je super! Sikula. Taky se ted o vikendu musim vrhnout na zahradu a zkulturnit to tam po zime :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kami, ty jsi šikovná! Ty pompom magnetky jsou naprosto boží, jsou kouzelné, roztomilé, jééé, musím na ně pořád koukat :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Díky moc Baruš :) A jsou úplně jednoduché ;)

      Vymazat
  9. Ty magnetky jsou strašně roztomilý ! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Adi ;)) Taky mě na ledničce baví, dají se s nima a s fotkama dělat různé variace :D

      Vymazat
  10. Polšátřek je moc krásný! :) Já bych takovýho ptáčka nikdy nenakreslila. :D
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Leni ;) Já kreslení můžu, super se u toho vyklidním a baví mě :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...