úterý 3. března 2015

Zelení se mi :)

Březen a občasné vykouknutí sluníčka mi vlily do žil kupu energie, takže mám v zadku vrtuli a nevím co dřív :) Napadá mě spousta nápadů a většinu se snažím realizovat. A to mě zase dobíjí dál. Taky mě hodně pozitivně minulý týden naladily dobré výsledky testů OGTT na těhotenskou cukrovku. Když jsem čekala Klárku, výsledky jsem měla těsně na hranici hodnot a musela chodit na diabetologii. Na tom by nebylo nic až tak nepříjemného, ale samoodběry krve z prstů 6x za den před kontrolou nejsou žádný med :P A to nejsem žádná fajnovka ;) Teď jsem nic nenechala náhodě a mezi testy se snažila trochu hýbat (pst, nemá se to), byla jsem se projít abych spálila nějaký cukr - a světe div se, všechno ok :) Takže jak jsem nabytou nabitou energii využila? >>

Střípek z kuchyně - brzy pro vás chystám nakouknutí :) V demižonu mi už krásně kvete magnolie ze zahrady ♥ Když jsme u té kuchyně, v mém oblíbeném sekáči jsem ukořistila několik skvělých ubrusů a prostírání, vše za 150Kč, takže budu moct během roku různě měnit barevné akcenty, jupí :)

Taky jsem si konečně orazítkovala povlak na polštář do obýváku..

.. jsem na něj pyšná :) Ještě se chystám na ten s ptáčkem z minulého příspěvku!

Doplnila jsem a obměnila obrázky..

.. i na klavíru :) Protože se blíží den sv. Patrika (17.března, ne že bych ho nějak slavila, ale jako připomenutí jara se to zrovna hodí :) ), objevily se tam mimojiné i zelené trojlístky. Cibulky mečíků mi vyrašily extrémním tempem :D - vidíte ten zelený 30cm stvol? Na klavíru to žije!

Zelenou barvu má i nový skleněný demižonek po výborné Sangrii, která padla na oslavě narozenin :)

Dala jsem ho něj vrbové větvičky, opět ze zahrady - letos si to zahradničení vyloženě užívám a nic mi v tom nezabrání ;) Mezi dveřmi je rohožka s fotkou sovy ♥ - můj supr úlovek z Kiku za 150Kč!

Ještě pohled do obýváku, zelené a žluté detaily teď bodují :)

Začínám pracovat i trochu na zahradě - zatím jsem stihla ostříhat keř Komule (Komule Davidova alias "motýlí keř" - náádherně kvetoucí keř, kvete skoro celý rok a omamně voní, což láká tuny motýlů ♥). Taky jsem vyčistila rybníček (na fotce uprostřed), vodní rostlinky už rostou. A dneska jsem stihla zastřihnout i vrbu na fotce vpravo - asi o metr na všechny strany :D

..a větvičky jsem samozřejmě všechny nevyhodila ;) Už se těším až zezelenají.

V ložnici ale proběhly největší změny, dorazila nová dětská postýlka, matrace, peřinka, atd atd atd :) ♥  Ještě přibude přebalovací stolek a můžu skoro rodit :D (aneb kdo je připraven, není překvapen :) Teď už jen doladit detaily.

A toaletní stolek se přestěhoval směrem k šatně. 

A to je tak v kostce pro dnešek vše :D Taky na vás začíná působit jaro? :) 
Budu se moc těšit na napsanou ♥


15 komentářů:

  1. Juuu, u vas je to strasne hezky !!! Ten lustr, tech lahvi jako vaz a vsemoznych dalsich detailu. Ja mam taky spoustu lahvi misto vaz, ale posledni dobou nemuzu mit na stole a vlastne nikde nic, kvuli tomu nasemu divokymu raubirovi.... Uz aby bylo tohle obdobi za nami (jezis, ale to pak zase zacne chodit a zlobit ten druhej, pomoooc). Hezky vecer, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jj to jsou vyhlídky, něco mi to připomíná :)) Naštěstí my teď máme období klidu, Klárka je UŽ v pohodě a mimi v břichu je ZATÍM v pohodě :)
      Jinak moc děkuju za pochvalu a milý koment Peti :)♥ Všemožné láhve a sklo miluju, obzvlášť demižony :)

      Vymazat
  2. Mě manžel donesl větvičky třešně, tak se těším až se začne růžovět a zelenat ;). Tu zahradu tiše závidím, taky bych plela až bych brečela :-D
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Marti, tak teď jsi mě dostala s tím pletím :D :)) Já si to hrozně užívám, poprvé v životě mám zahradu jen a jen pro sebe ;)
      Rašení větviček zdar ;)

      Vymazat
  3. Všechno parádní, těším se na další tvorbu :). Máte to doma krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Kači :)♥ Pěkný víkend! K*

      Vymazat
  4. Ten koutek s klavírem je úplně boží ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Adi, taky ho mám moc ráda :) A hlavně jsem ráda, že mám u sebe po letech opět svůj klavír a můžu zase hrát :)

      Vymazat
  5. Nadherny interier a harmonicke dekorace. Stehovani loznice nas take ceka, tesim se na vysledek ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, moc děkuju za milý komentář, od takové odbornice na design si toho obzvlášť cením :) Tak proměnám zdar, taky se těším vždycky na výsledek proměny a ráda srovnávám před a po. Pěkný víkend! K*

      Vymazat
  6. Kami, to Tvé počínání mi teď připomíná mé druhé těhotenství, které už jsem trávila na našem novém domečku se zahradou... Před porodem jsem dokonce stihla i porýt zeleninový záhonek :-) Tvoř, zútulňuj a užívej krásných dnů, kterých bude čím dál více :-) A kdybys náhodou potřebovala poradit s něčím na zahradě, ozvi se. Mám moc ráda zahrady "s příběhem" :-) Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko :) pěkně jsme sladěné, s tím rytím to vidím taky docela reálně :D Děkuju a pěkný víkend přeju :) K*

      Vymazat
  7. Já si už poněkolikáté říkám, že si musím vyrobit ten pletený povlak na polštář :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...