čtvrtek 19. března 2015

Značkuju..

To víte, mám nové teritorium, a to si žádá své.. :D Ale ne, řeč dneska bude o úplně jiném "označování" a to o typografii, tedy použití písmen, číslic nebo textů na doplňcích v interiéru. Tento styl mě hodně oslovil, líbí se mi a podle mého interiér krásně osvěží :) Může být vtipný i praktický. A do mě milovaného nordického stylu krásně zapadá. A cože jsem už všechno stihla označkovat? :D >>

Tabulové dveře do spížky ke "značkování" přímo svádí :) Pravidelně obměňuju a spodní část nechávám k dispozici Klárce ♥

I starý škaredý květináč může mít své kouzlo :)

Další realizované DIY z tohoto článku :)

Nádobu na Jar už jste viděli.. ;)

V obýváku jsem zase označkovala bílou vonnou svíčku ve skle. Písmenko g jsem nevybrala náhodně, ale má pro nás svůj význam :)

Tenhle citát mi padl do oka.. ♥

Na jeho poctivé dodržování dohlíží Buddha :))
V pracovně jsem si zase na zeď vytiskla DIY kalendář - na každý měsíc jedna stránka. Celé to visí na kovové sponce a dá se jednoduše přehodit na další měsíc. Nápad za nula nákladů ;)

A v pracovně jsou taky naše druhé tabulové dveře :) Na spodní části se pilně činila Klárka :D

Veškeré značkování proběhlo pod odborným zkušeným dohledem.. ;D Je to přeci jen odbornice :))

A v tomhle stylu mám na Pinterestu další hromady inspirací, některé bych časem ráda zrealizovala :) Líbí se vám taky některý? Tak na ukázku třebaaa..

top3 by design - DESIGN LETTERS - Arne Jacobsen - AJ porcelain bowl A - Z
V jednoduchosti je krása

FAMILY NAME SCRABBLE ART TUTORIAL AND VIDEO using leftover pieces of 4 x4 scrap wood (look for short pieces in the clearance bins at Home Depot) and stick-on vinyl letters!
Inspirace scrrablem :) Jména všech obyvatelů domácnosti ♥ Tohle jednou určitě vytvořím, až bude i ten čtvrtý, tedy pardon - čtvrtá (♀), mezi náma ;)

Cuisine : rose pastel, bocaux en verre et graphique noir et blanc
Boží kuchyňské značkování :))

Anthro Inspired Faux Zinc Letters | Click Pic for 28 DIY Kitchen Decorating Ideas on a Budget | DIY Home Decorating on a Budget
Taky pěkné :)

Lepší než oboustranný polštářek s nápisem "Dnes ANO/NE miláčku", co?? :))

DIY Dresser
:) mám moc ráda vtipné prvky v interiéru

{concrete bookend #howto} via thebeatthatmyheartskipped.co.uk. #myo #diy
Zarážka mezi knížky

elisabeth heier: M A N D A G
Nebo nekonečný kalendář! :)

Rivièra Maison woonaccessoires en meubelen. Meer Rivièra Maison vind je op onze website http://www.wonenonline.nl/interieur-inrichten/riviera-maison/
Písmo oživí i starý košík..

9675099f0348f249100157b1ad913e53.jpg 435 × 700 pixels
.. a nebo kobereček do chodby!

Je prostě spousta možností jak a co značkovat :) Líbí se vám taky typografie v interiéru? Budu moc ráda za vaše milé "značkování" na mém bločku ♥♥ Mějte pěkné (nejen) odpoledne, zítra už je ofiko JAROOO! :)


PS: A ještě za jedno značkování vám budu neskonale vděčná - když mi dáte hlas TADY. Stačí kliknout na srdíčko pod fotkou. Jde o velikonoční fotosoutěž, hlasovat můžete pro moji fotku velikonoční DIY výzdoby z loňska, kterou už jste mohli vidět tady ;) Děkuju nastotisíckrát ;) ♥

14 komentářů:

  1. Líbí se mi květináč s bazalkou, takhle bych si ho domů votlučenej taky dala :-) a pak ta peřina, to je dobrý!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď zas malovala na polštáře ;)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2015/03/zamilovane-polstarky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, teď jsem mrkala a jsou moc pěkné! :)

      Vymazat
  3. Kami, to je moc pěkné! Plánuji do svého budoucího hnízdečka (někdy po státnicích) také písmenka. Líbí se mi ten květináč a ten kalendář, ten je top! ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baruš :) Já na písmenka nedám dopustit..

      Vymazat
  4. Krásně jsi si domeček vyzdobila. Z inspirace se mi nejvíce líbí popasné šuplíky a označkovanou kuchyni bych také chtěla mít. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super inspirace, hlavně všechny DIY jsou super, přesně tohle mě baví :o). A srdíčko je tam ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Kami, taketo znackovanie sa mi velmi paci :-) Vybrala si krasne inspiracie :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty květináče jsou super! :) Skvělá inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju za milé komentáře holky, jsem ráda, že se vám inspirace líbila :) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. jojo písmenka...ty budu taky muset zařadit do repertoáru našeho hnízda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni :) jj já tenhle styl mám moc ráda (což je asi ostatně vidět :D), připadá mi, že interiér skvěle osvěží a taky mu může dodat vtip :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...