středa 8. dubna 2015

Co mi padlo do oka no.8 - inspirace pro děti

Na poslední návštěvě u nás (tady) jsme nakoukli do ložnice. Od té doby tu přibyla hlavně dětská postýlka a přebalovací pult, které budou už docela brzy potřeba :) ♥ V ložnici mám ráda minimalismus, volnost, pořádek a žádné zbytečné lapače prachu, ale přece jen by to chtělo kapku zútulnit, obzvlášť zmíněný dětský koutek.. ;) Vloni mi, předtím než jsme začali zařizovat dům, skvěle posloužily tyhle články z rubriky Kami goes home, kde jsem brala jednu místnost po druhé, plánovala, vymýšlela a nechala se inspirovat. Samotná realizace pak šla jako po másle. Není nad to si utřídit myšlenky, vymyslet celkový koncept najednou a pak ho jen doplňovat dle aktuálních možností. Potom se nemůže stát, že se mi něco dodatečně nelíbí a nebo mi tam nesedí - fakt doporučuju, ušetříte si spoustu času, nervů a třeba i špatně utracených peněz ;) Tak pojďme na to - co by se mi tam líbilo, jak bych ložnici ráda dotvořila? >>

Children's room - Quick fix: Personalized mobile - Via La Petite Magazine
Určitě nebude chybět nějaký závěs nad postýlku :) A taky polštářek s fotopotiskem..
Moc se mi líbí motiv mráčku - mohl by se objevit na zmíněném závěsu..

clouds
..

.
..na povlečení nebo dece..

<3
..na nějaké menší dekoraci..

THE Big Grey Rain cloud with Gold raindrops by The Butter Flying. $72.00, via Etsy.
..

cloud pillow// colette bream
.. a nebo jako polštářek :)

♥
A klidně by v ložnici mohl zůstat i potom, co už holky budou spolu v dětském pokojíčku ;)

Baby´s room
:)

DIY Geometric quilt
Přehoz by mohl mít i nějaký jiný zajímavý, ideálně geometrický vzor.. 

light tones
..a nebo třeba jemné proužky jako tenhle polštář :) Proužky můžu nejen na oblečení. Líbí se mi i v interiéru, krásně ho osvěží :)

crib bumper
Chybět určitě nebudou nějaké obrázky. Jejich obsah se pak dá jednoduše měnit, což já zbožňuju :)

A Great rug anchors the room
Třeba takto..

Monochrome Style in a Dutch Family Home
..a nebo takto :)

grey and white
A nad postel bych ráda zavěsila podobnou polici na konzolách - nahoře můžou být obrázky, fotky, dekorace a dole se mi moc páčí vložená dřevěná větev. Na ní by mohly viset bílé lapače snů, na které se chystám ;)

Barevně moc řádit nehodlám, protože přeci jen bude dětský koutek v ložnici dočasný a jako "herna" přes den bude sloužit Klárčin pokoj :) Všechny obrázky pochází z mého Pinterestu.


Nezapomněla jsem na něco? Ráda si přečtu i vaše nápady a tipy.. Líbily se vám ty moje? :) Mějte pěknou středu, budu se moc těšit na napsanou! ♥


PS. Příště vám ukážu jedno malé překvapení! ;)) pac a pusu

12 komentářů:

  1. Kami, parádní inspirace! Moc se mi líbí všechny ty obláčkové doplňky, hlavně polštářky :))
    A moc se těším na výsledek. Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Evi :) Těším se až se do toho konečně pustím!

      Vymazat
  2. Kami, jsou to překrásné inspirace. Já mám motivy deště a mráčků moc ráda, viděla jsem je u Lucky z Lucie living ;-) barvičky jsou to moc pěkné, ale i tak bych se nějakým živějším, třeba jen doplňkům, v dětském pokoji neubránila. Kombinovat interiér s přírodními materiály je také fajn. Prima budou nějaké polštářky na zem ;) Také už se těším, až si budu zařizovat bydlení, už se nemůžu dočkat :D ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baruš :) děkuju! Ty barvičky jsou nenápadné, protože to bude v ložnici a jen dočasně, dětský pokojík s hračkama je jinde, tam jsem barvičkama tolik nešetřila ;) Tohle bude spíš jen na spinkání.
      A s tím zařizováním vlastního bydlení - těš se, já si v tom úplně libuju a užívám si to ;D

      Vymazat
  3. Moc děkuji za krásnou inspiraci! Za měsíc se máme stěhovat a konečně bude mít náš Tadík svůj vlastní pokoj, takže se už moc těším na jeho zařizování! Mimochodem Váš Pinterest je super!!! Obláčkový polštářek mám také v plánu a protože máme moc rádi přírodu, chci pokoj doplnit nějakou větví, špalkem atd. Hodně krásných nápadů a těším se na výsledné fotky! Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko :) děkuju, Pinterest je jeden z mých nejoblíbenějších žroutů času :D Ale musím říct, že užitečných ;) Přeju taky pěkné zařizování a děkuju za milý koment a návštěvu :) K.

      Vymazat
  4. Perfektny vyber...tie oblaciky su uzasne :-) vedela by som si vybrat... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Katie :) Snad se k tomu brzy dostanu ;)

      Vymazat
  5. Kami, ty konzole na police z posledni fotky bych taky moc chtela, bohuzel Ikea je ma uz nekolik mesicu vyprodane a nikdo nevi, jestli jeste budou. Jinak mas jako vzdycky krasne inspirace. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, to je škoda.. Snad je ještě budou mít, nebo popř. je zkusím sehnat jinde.. Ten nápad s větví se mi totiž moc zalíbil! :) Děkuju za milý komentář ;) K*

      Vymazat
  6. Také se mi moc líbí ty obláčky a mráčky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt moc pěkný a vtipný prvek, asi nás bude více "mráčkových" ;)) Děkuju za koment Hani :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...