středa 1. dubna 2015

DIY zajíčkování

Dneska je to přesně rok co jsme byli v našem domě poprvé :) Bylo to odpoledne, doma jsem měla nedokončenou večeři, svítilo sluníčko a musím teda říct, že bylo o dost tepleji než letos, myslím že tak kolem 17°C.. :P Takže máme takové, dá se říct, výročí ♥ Byli jsme tady na první prohlídce a samozřejmě jsme ještě nevěděli, že to opravdu bude někdy naše hnízdo.. Ten den si ale pamatuju hodně dobře a ne jen proto, že byl zrovna apríl :) Nebyla to jen jedna z těch mnoha prohlídek, na kterých jsme byli. Tohle bylo NĚCO a shodli jsme se na tom ve vteřině oba, beze slov :) ♥ Znáte takový ten pocit, kdy najednou přesně a jasně víte co a jak máte udělat. A uděláte to.. Tak tohle bylo ono :) 
A to by chtělo kapánek oslavit! Tak co třeba domeček trochu vyzdobit? Letošní jaro je naše první tady :) Jak ho letos vidím? >>



Nové obrázky na klavíru, zajíček no.1 nesmí chybět! :)

Dohlíží na moje hraní :)

Na poličce za gaučem je zajíček no.2 :) A taky naše "lesní" společné piknikové foto ♥ Hrozně ráda dělám na počítači různé koláže, grafiky, fotky, hledám na Pinterestu různé obrázky.. Za pár korun si je pak nechám vytisknout a měním obsahy rámečků podle aktuální nálady :)
 
Žlutou barvu jsem už schovala a teď tady vedou akcenty v zelené barvě.

Některé polštářky dostaly nové kabátky.. Tyhle všechny jsem ušila, první tři zleva i pomalovala. Zelený polštářek vpravo dole je ušitý z jedné košile - v sekáči mi padl do oka její odstín, který jsem přesně hledala. Velikost košile byla asi o čtyři čísla větší, ale za 10Kč jsem ji tam nemohla nechat ;) Ten druhý zelený/petrolejový je ze starých hedvábných šatů po babičce :) Ať žije recyklace!

Vrbové proutky v zeleném demižonu už začínají rašit ♥ Zavěsila jsem na ně černobílé papírové vajíčka, můžete si je taky vytisknout a vytvořit super dekoraci v nordic stylu za pár minutek ;) Odkaz je TADY

 
A na okně nám leze šnek! :D

Jaro a potažmo Velikonoce se dostaly i do kuchyně :) Na spojovacích dveřích mezi obývákem teď visí tenhle věnec s čb vajíčky, který jsem dělala už vloni. Co mi neladilo, to jsem pomalovala :D klasika

Jako třeba tenhle starší bílý klasický plastový tácek uprostřed. Pod velkým písmenem A měl malou neodstranitelnou skvrnu, ale bylo mi líto ho vyhodit. A se skvrnou moc parády taky nedělal. Takhle dostal druhou šanci.. :)
Jinak vlevo jsou skleněné karafy a váza, uprostřed skleněná dóza s domácími koka sušenkami (doporučuju jestli jste ještě nevyzkoušeli, mňam! :) a vpravo mísa na polévku po babičce ♥

Na jídelním stole trůní tihle tři králíci (no.3,4 a 5) :)) alias svícínky na čajové svíčky. Ubrus je ze sekáče za 35Kč, wrau! :)

A na baru jsem ověsila rozpučelou magnolii dalšími ušáky no.6-.....99? :D Chtěla jsem něco lehkého, svěžího, jednoduchého, přesně jak mám ráda ;)

Na tvrdý papír jsem si nakreslila šablonu a podle ní vystříhala asi 350 zajíčků.. :D Každému jsem nalepila bílý pompomový ocásek (stejné kuličky jsem použila už na tyhle magnetky na lednici - mrk ;)

Přeju pěkný start do dubnového měsíce a taky hezké odpoledne :) ♥


18 komentářů:

  1. je to tak úžasné....dekorovať si vlastný dom podľa svojich predstáv....Tebe sa to darí bravúrne....celkom podľa môjho vkusu...aj.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Jani ♥ Baví mě to :)

      Vymazat
  2. Kami, máš to krásně jarně vyladěno! To u nás nejspíš letos nic nebude, maximálně pár větviček ve váze :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, máš to krásně velikonočně vyladěné :-))))mně se líbí zája number one:-), papírová vajíčka .... A všechno ostatní ;)))))
    Jinak obrázky do rámečků dělám stejně jako ty :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Evi, to víš, nuda na mateřské dělá své :D ;))

      Vymazat
  4. Kamco, mate to doma fakt krasne. Vsechno super vyladene. Nadhera. Super jsou ty okna nad klavirem. Takze koukas z pracovny do obyvaku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, díky moc! :) ♥ Jj nad klavírem to jsou okna z pracovny, je to supr místo - mám o všem přehled :)

      Vymazat
  5. Mátě to fakt krásné, ten první zajíc je nádherný a pak se mi líbí ty sklenice. Celkově jste si to vážně krásně zařídili.
    :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Leni! :) Když spojíš kreativního člověka, fůru času doma na mateřské a nové bydlení, vyleze z toho tohle! :D ;)

      Vymazat
  6. Kami, to je nádhera! Zajíčkové jsou ňuňu, kdysi jako malá jsem měla ušaté pohádky a byly mé oblíbené. Moc se mi to u vás líbí. To, jak umíš věci využít, zrecyklovat a vyhrát si s nimi. Je to překrásné a nemám slov! ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, děkuju moc za krásný koment, úplně mě zahřál na ♥ :)

      Vymazat
  7. Kami, krasne to mate...my sme tiez pred rokom priblizne o takomto case boli na obhliadke nasho domceka :-) aka nahoda...my vsak este stale nebyvame...ale snad do mesiaca sa to zmeni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katie, děkuju! :) Budu moc držet palce ať bydlíte co nejdříve ;))

      Vymazat
  8. Fakt super! Mně se na Velikonocích líbí zaječí témata asi úplně nejvíc! A vy je máte všude, ale ne nijak kýčovitě, prostě krásně a vkusně a jednoduše! :) Moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ;)) Zajíčky mám asi taky nejraději (mno jde to trochu vidět :D) :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...