pátek 17. dubna 2015

O jednoho víc :)

Minulý týden k nám přibyl jeden člen navíc. Ale o mimi se zatím nejedná, to má ještě přes dva měsíce čas. Pořídili jsme si totiž psa! :) Seznamte se, tohle je náš Dag ♥ >>


Pejska jsme chtěli už delší dobu, ale bohužel stále nám na něj chyběly finance, pořád bylo něco důležitějšího, nehotového, chybějícího.. a při mateřské se šetří docela špatně. Ale on si k nám přesto sám našel cestičku ♥ A podobně jako u kočky, docela netypickou (číča je náš nalezenec, přišla sama a už se od nás nehnula - máme ji přes čtyři roky..) 


O Dagovi jsme se doslechli přes známé, původní majitelé ho bohužel (pro nás bohudík :) po roce a půl vrátili do chovné stanice. Teď jak ho poznáváme nemůžeme přijít na důvod, proč tohle někdo udělá a co ho k tomu vede, protože Dag je skvělý, přátelský, hodný, neničí věci, poslouchá, reaguje a dobře se učí. Někteří lidi by spíš potřebovali vyměnit! ..něco v mozku.. :-/ Chtěli jsme i přesně tohle plemeno Český strakatý pes, protože s ním máme osobní dobrou zkušenost. No a protože se nám moc líbil a po jeho celodenní zkušební návštěvě u nás nebyl žádný problém, už u nás druhý týden bydlí :) A mě to připadá, že je to mnohem dýl, pěkně jsme se sžili - hlavně Klárka si tak zvykla, že jsou teď nerozluční :)





Snad mu u nás bude líp :)

.. vyhlíží lepší zítřky :))

Tak a teď mi řekněte, že nevěříte na osud? :)) Mě už se v životě několikrát to, co jsem si hodně přála, samo splnilo, aniž bych se o to jakkoli zapříčinila.. Jsem za to moc ráda ♥ Něco mezi nebem a zemí prostě být musí! :) 

Stalo se vám taky něco podobného? Splnilo se vám zničehonic nějaké vaše přání? Nebo myslíte, že si svůj život řídíme sami? Já věřím v obojí - sami si ho do jisté míry řídíme, ale občas nás jen tak unese větřík ;) Mějte pěkný víkend ♥


26 komentářů:

  1. Český strakatý pes patří mezi má nejoblíbenější plemena, takže tiše(i nahlas, už jsem tu Tvou storku vyprávěla našim :D) závidím. Je moc krásný a doufám, že vám bude věrným společníkem. Jste hold rodinka plná šěstí. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, znáš je jo, Leni? :)) Strakáči nejsou moc známí.. :) Přitom je to tak skvělé plemeno.
      Děkuju moc za milý koment ♥ Na tebe taky někde bude čekat ten tvůj ;)

      Vymazat
  2. Ať se Dagovi s vámi hezky žije a dělá vám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani, už teď ho máme moc rádi :)

      Vymazat
  3. Aj my sme sa takto obohatili,kocurik nalezenec a psik tak isto,bola na SOS psy,na ceste do útulku,vyhodená v železničnom depe,ponúkaná už s menom Dorka,....to sme nemohli nechať len tak :),lebo ml. dcéra je Dorotka :)....tak je u nás,na fotke mala zavretú papuľku,mysleli sme ,že bude kľudná...no po troch rokoch sa osmelila :)......ja mám styri deti :),a žijeme svet autizmu...,niekedy to bolo náročné...prechádzky,návyky,neustále upratovanie...:) ale toto je ten pravý život :):):) komunita....
    http://osblove.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko :) to je krásné, že jste taky takhle přišli k pejskovi a stoprocentně mu zlepšili život ♥ Naši mají taky pejska z útulku a je to ten nejvděčnější strašpytel co jsem kdy viděla :) Oni to vždy mnohonásobně vrátí..

      Vymazat
  4. To je nádhera, ráda bych šla stejnou cestou jako vy. Zatím máme jen tři kočičí, původně, bezdomovce :)

    Znáš Cesara (na youtube Znalec psí duše)? Jeden z nejlepších cvičitelů, je radost se dívat jak pracuje se psy jen pomocí energie.

    Věřím, že to co si moc přejeme se splní. Proto musíme mít jen pozitivní myšlenky, brát život z toho lepšího pohledu. A hlavně věřit a být vděční za vše co k nám přichází.

    Pěkný víkend,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu nezareagovat. Už kvůli strakáčovi, který musel přijít o první páníčky, což pro něj muselo být ohromně těžký! Věřím, že teď už je v dobrých rukách, ale pozor! Cesar je pouze uměle natočená show pro výdělek. Videa na youtube jsou sestříhaný, aby to vypadalo, že výchova psa je otázkou jednoho dne a pomocí energie člověka, který bohužel netuší. Nic z toho není dělané s ohledem na křehkou duši psa.."znalec psí duše" láme dušičku psa na kousky. Často je pak vidět na konci videa toho chudáka psa vystresovanýho, apatickýho, který udělá, co se po něm chce, ale je na hadry! Nikdo neví, co se uvnitř nich děje, ale pokud máte Daga rádi a chcete cvičit, najděte si dobrý cvičák s individuálním přístupem k dané rase a cviče pozitivní motivací. Tohle Vám žádný video nedá..natož pak video Cesara!
      Hodně štěstí s psí láskou! M

      Vymazat
    2. Milý anonyme,
      člověk věří, čemu věřit chce.

      Já jsem pro výchovu dle Cesara, alespoň v domácíhc podmínkách.
      Lepší psa unavit pohybem, než ho seřezat vodítkem - což bohužel i v dnešní době stále vídám.
      To je pak pes vystresovaný a apatický.

      Vymazat
    3. A nebo z praxe, že...
      Právě v domácích podmínkách, kde nemáte další názor zkušenejšího, než jste sama, je to náročný..a člověk snadno sklouzne k metodám, kterými ti zkušenější prošli a třeba se špatnými výsledky u psů..A nikdo tady nemluví o unavování psa nebo řezání vodítkem. Psala jsem individuální přístup k pejskovi při cvičení a cvičení pozitivní motivací..Modelové video (ať už u Cesara nebo jakékoliv jiné) naprosto nemusí být vhodné pro Vaši rasu popřípadě pro konkrétního psa...
      A vůbec, pevně věřím, že Kami i Dag ví co dělají a jim vyhovuje...jen nemám ráda, když někdo bez zkušeností propaguje Cesara.

      Vymazat
    4. Ahoj holky, koukám že se tu rozjela menší debata, co jsem tu nebyla. Děkuju za vaše názory! Cesara neznám a zatím jsem o něm neslyšela, určitě mrknu-zajímá mě o co a koho jde :) S Dagem plánujeme chodit asi někam na cvičák, myslím že hlavně agility by ho mohly bavit :) Já s mým rostoucím břichem už teď ale zvládám jen nějaké menší procházky, ale třeba zkoušíme doma malé cvičení s klikrem, který jsme dostali od chovatelky, je to docela sranda.
      Jinak já jsem z pejskařské rodiny, psy jsme měli odjakživa, tak myslím nebude problém ty menší nedostatky vychytat. Asi na nějaké velké cvičení se psem s přítelem nebudem, u nás to musí být spíš zábava pro všechny :)

      Vymazat
  5. Ahoj kami, pejsek je moc krásný! Rozhodně se mu u Vás bude dobře dařit, jsem si tím jistá ;) Co se týče přání, tak se mi to už několikrát stalo, proprosila jsem vesmír a vyšlo to. Také jsem ke spoustě věcí přišla jako slepý k houslím, ale to už je prostě život :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to má být si myslím :) Děkuju za milý komentář Baruš :)

      Vymazat
  6. Ten je kouzelnyyyy. Taky bychom chteli pejska. Ale v panelaku nevim. Hlavne ted sme radi ze zvladame tu tygrici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti :)) No jo, v panelàku by to myslím byla spíš otrava s venčením, do toho by se mi nechtělo, radši kočičku ;) A pejska až do toho vašeho vysněného hnízda posléze.. ;)

      Vymazat
  7. Kami, krásný pejsek. Rasu jsem doposud neznala, ale věřím, že bych si takového pejska také brzy zamilovala :-) My jsme si pořídili před řadou let pejska z útulku - fenka německého ovčáka. Strávili jsme spolu až do předloňských Vánoc spoustu krásných chvil. Bohužel měla už problémy s klouby a nedalo se to vyléčit a tak jsme o ni přišli. Teď si dáváme chvíli pauzu a jednou možná zase, kdo ví ... :-) Pokud jde o osud, těžko říct. Asi to mám podobně jako Ty. Myslím si, že hodně záleží na nás samotných... i když někdy mi přijde, jako by mi někdo mezi nebem a zemí "vedl ruku", tak kdo ví :-) Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuju za milý komentář :) To je moc hezké, že jste dali domov pejskovi z útulku.. Nechybí vám už doma němá tvář? :)

      Vymazat
  8. To je skvělé :). Je krasavec. Ať se vám spolu hezky žije :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Pjsek je nádherný , bude mu u vás skvěle . Ještě , že jsou mezi námi tak hodné duše jako jste vy . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, děkuju ♡ :) My jsme se našli navzájem :)

      Vymazat
  10. Závidím vám psíka. Mám vyhlédnutého beagla, ale z důvodu nedostatku (absence) zkušenosti se zvířaty se do toho bojím jít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani :) Beagle je pro začátek možná trochu divočejší plemeno, možná bych zkusila někoho klidnějšího a pak bych se vůbec nebála do toho jít ;)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Díky Aji, to on umí udělat kukuč :))

      Vymazat
  12. No to je úžasný příběh, moc dobře takovéhle "náhody" znám a jsem za ně neskonale vděčná.
    Krásný víkend přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...