středa 20. května 2015

DIY recy taška

Omlouvám se vám za svoji sníženou blogerskou aktivitu..♥ Je to z toho důvodu, že venku začalo být hezky a já na zahradě jaxi nevím co dřív. Taky pomalu ale jistě začínám poslední devátý měsíc a bříško už mi dává dost zabrat (čti funím jako lokomotiva :) ). A když se tyhle dvě věci zkombinují, tak mi moc sil na nic jiného už nezůstává.. I přesto se ale snažím fungovat co nejvíc normálně a užívat si parádní jaro :) Tohle je naše první tady. Dneska to ale o zahradě nebude, to až příště ;) Dneska bych vám chtěla ukázat takovou menší úpravu tašky. Přesně takovou jsem hledala už léta a narazila jsem na ni neplánovaně v sobotu dopoledne v sekáči, když jsem šla do obchodu s Klárkou :) Velká, plstěná, crossbody, šedá, na zip - prostě všech pět pé! :) Až na jeden detail a tím bylo červené logo v pravém dolním rohu.. :/ Za 50Kč ale musela být moje, nemohla jsem ji tam nechat. A co jsem s ní nakonec provedla? >>


Tak takhle vypadala před mým zásahem. 



A takhle po hodině :)



Našla jsem si obrázek origami ptáčka ve 2D, vystřihla obrys z bílého filcu a černou nití přišila tak aby bylo celé logo skryto :) Hotovo, ještě jsem se u toho stihla trochu připéct na lehátku na sluníčku :)


Mám z ní velkou radost :) Ta přeložená část se zipem se dá odepnout a narovnat nahoru, takže může být fakt maxi :) 

Co říkáte na moji dnešní recy tašku? Máte taky rádi plstěné věci? Kolik máte doma tašek a kabelek? :) A taky u vás dneska prší?? Mějte pěkné odpoledne ♥


11 komentářů:

  1. Tak to je parádní nápad. Krásná a zajímavá taška.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná! Ptáček je nádherný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, děkuju moc, byla to blesková akce-jak nápad, tak provedení :)

      Vymazat
  3. Kami, krásně jsi ji vylepšila :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Mám tyhle origami motivy moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kami, super si ju vylepsila...vtacik vyzera perfektne :-)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...