neděle 10. května 2015

Koutek pro Lauru - proměny ložnice no.7

Dnešní "den matiček" jsem využila docela stylově a k tématu - dotvářela jsem spací kout pro mimi, které už brzy mezi nás tři (+2 němé tváře) přibude ♥ :) Před pár týdny jste tady mohli vidět nějaké moje inspirace. Něco jsem použila, něco ne, něco si upravila tak, aby se hodilo ke stávajícímu interieru.. Ještě to není úplně hotové, ale s výsledkem jsem spokojená a hlavně doufám, že se tam bude líbit i Lauře! ;) Co myslíte? >>


Chrrr.. :)

Tady se bude spinkat (celou noc! :D) Mráčkový polštářek jsem ušila na stroji a vyplnila náplní :)

Nad postýlku jsem zavěsila DIY kolotoč - polystyrenový věnec jsem obalila žlutozelenou limetkovou látkou a opatřila závěsy s origami jeřáby různých barev :)

Za hlavou na zdi jsou taky dva obrázky..

..jeden se jménem nesmí chybět :)

:)

Hned vedle postýlky mám i přebalovací pult se vším potřebným. Už mám všechno díkybohu nachystané, využila jsem škaredého počasí a taky dostatku sil - lepší už to do porodu nebude :)

Takže tady je holčičí půlka ložnice..

..a tady klučičí, tedy mého přítele :) Tomu na zdi taky přibyly obrázky.

Mimo jiné i tenhle DIY "Gotye" obraz ;)

Den matek prohlašuju za úspěšně využitý :) Teď se ještě pomuchlám s Klárkou, která za chvíli přijede - byla na víkend u našich, a budu úplně spoko ♥ Líbila se vám moje dnešní proměna? Mějte krásný zbytek neděle a všem maminkám jen to NEJ! :)
 



16 komentářů:

  1. Kami super :), jseš šikovná. Já měla nachystáno den před odjezdem do porodnice a manžel ještě montoval přebalovací pult a postýlku během pobytu. Origami jeřáby teda musí ještě počkat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marťo :) Tak to jsi teda měla spočítané tak tak :D Já se řídím heslem kdo je připraven, není překvapen.. Taky teď je spousta práce venku na zahradě, takže by mi bylo líto času stráveného uvnitř žehlením, když je venku hezky. Jsem docela ráda, že teoreticky můžu do porodnice vyrazit kdykoli do půl hoďky ;D Ikdyž aktuální to bude až za pár týdnů :)

      Vymazat
  2. Páči sa mi,aj origami,ako u BARABASCY :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, myslím, že se Laurince bude líbit kdekoliv, kde bude mít blízko u sebe svou maminku :-) Za mě nejvíc super origami jeřábi. Líbí se mi, že ses u nich pustila do barevnosti, která tak místnost v neutrálních tónech pěkně oživí. Krásné poslední přípravy A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ani, díky moc, jj taky myslím, že malé mimi to okolí zezačátku moc nevnímají, respektive jim stačí maminka, jsou to malé násosky :)) Později ale zase o to víc :) Hezký pátek přeju, K*

      Vymazat
  4. To mimi se má (už teď) - krása nebeská!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Kami, krásné! :) Tam se bude Lauře krásně spinkat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju :) Snad bude a hodně ;D

      Vymazat
  6. Je to nádherné, Kami :). Máš vkus :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, děkuju moc :)♡ Mě ty proměny hrozně baví :)

      Vymazat
  7. Krasny kutik Kami...v tych oveckovych perinkach sa bude Laure sladko spinkat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katie, děkuju moc :) Snad bude :)

      Vymazat
  8. Ty ovečky v postýlce, rozkošný, může je před spaním počítat :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...