středa 10. června 2015

Motýlci v břiše

Dneska je pro mě docela důležitý den, před 31 lety (ale fuj! :)) ) jsem se narodila :) Vloni to byla kulatá třicítka a já (TADY) trochu bilancovala, co se mi povedlo, co ne.. Letos ta změna v čísle není tak veliká, změny jsou jiného rázu a tím směrem se taky hlavně ubírá moje pozornost - za pár dní čekáme naši druhou holčičku a ta má přednost :) Bude můj největší letošní dárek ♥

Já 31, Laura 38 týdnů :)
Největší změnou pro mě tedy je mimi.. Nikdy jsem nebyla nějak moc mateřský typ, cizí miminka mě nechávaly docela v klidu, nesnila jsem o dětech a svatbě, ani jsem si moc nehrála s panenkama.. (u mě spíš vedly hry, plyšáci, stavebnice, kolo.. :P) O to víc mě pak překvapilo, jak moc je člověk schopen to své mrně milovat ♥ Když jsem na podzim uviděla svůj pozitivní test, ve vteřině mi vyhrkly do očí slzy a totálně mě to převálcovalo.. A to nejsem žádný plačící dojímací typ :)) Tyhle věci jsou neuvěřitelně silné.. A i když už jsem mámou, pořád to celé tak nějak nechápu a beru to jako zázrak :)

Jsem moc vděčná za to co mám. Myslím, že bychom si to měli více připomínat. Člověk hrozně snadno ulpí na běžných každodenních věcech a ztratí nadhled. A ten je hrozně osvěžující :)


Mějte pěknou středu ♥


24 komentářů:

  1. Kamco, strasne ti to slusi !!! Moc hezky napsano. A pockej, az ta mala bude na svete a budes vedle sebe videt obe holky, jak se k sobe maji. To se jeste "nabulis":)) Ja to mela stejne (deti me nikdy extra nebraly), ale ted se kazdy den nekolikrat dojimam. Drzim palce na posledni dny s briskem a pak hlavne na to finale:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a vsechno NEJ, samozrejme:)

      Vymazat
    2. Moc moc děkuju Peti ♥ Jj věřím, že se ještě nabulím, a už se na to moc těším.. :)

      Vymazat
  2. Véééľká gratulácia, obom dievčatám a držím palce, všetko dobré :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, krásně napsáno! Moc ti to sluší! Přeji všechno nejlepší k narozeninám a držím palce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Evi, psala jsem od srdce, někdy taková menší výlevka citů není na škodu :)) ♥

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší k narozeninám a ať je příchod dárku, co nejkrásnější a v rámci možností bezbolestný! Napsala jsi to moc hezky. Nadhed je určitě důležitý a ty ho evidentně máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý koment a návštěvu ;) O ten nadhled se pravidelně snažím a většinou se mi daří.. Pěkný týden přeju :)

      Vymazat
  5. Kami, všechno nejlepší a hodně sil do posledních dnů před porodem, věřím, že porod půjde jako po másle :-) Mimochodem, asi nás bude víc, ani mne děti až do té doby, kdy jsem čekala své první, nikdy moc "nebraly" a miminka nedojímala :-) A teď obrečím každé "veřejné" vystoupení Viktorky, rodinné gratulace, každé Jiříčkovo "mám Tě ráda".... :-) Člověk neví, oč by přišel, dokud to nemá. Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Aničko ♥, to je velká pravda-člověk neví o co by přišel dokud to nemá.. Tyhle věci si prostě představit nedokáže :) Protože předčí jakoukoli představu ;)

      Vymazat
  6. Jsem za tebe moc šťastná :). Číst tyhle řádky, to je jako, kdybych byla ty. Krásně o tom píšeš! Všechno nejlepší k narozeninám a ať máte doma super babinec! :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Štěpi za krásný komentář :)♥ Psala jsem to tak jak mi to padalo na mysl.. Na babinec už se těším neskutečně ;))

      Vymazat
  7. Velká gratulace a hodně zdraví oběma :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Jari za koment i návštěvu :)

      Vymazat
  8. Sluší ti to Kami. Přeju ti ať všechno dobře dopadne. Těším se na nové zprávy. ppa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Marti :)♥ Už vyhlížím konec a na mimi se hrozně moc těším, jak bude vypadat a taky jak si na sebe zvyknou s Klárkou :) papa

      Vymazat
  9. Jéé, to je krásnééé! Dodatečně přeji všechno nejlepší. Já jsem tedy úplně mateřský typ a už se teším na to, až budu taky jednou čekat svoje škvrňátko :) A jsem přesvědčená o tom, že to také budu mít úplně stejně s tím testem jako ty. Ihned začnu brečet štěstím :) Achjo, už aby to bylo co nejdřív, už se nemůžu dočkat. a ano, člověk by si takových věcí měl opravdu vážit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kamčo přeji ti vše nejlepší , ať se děvčátko narodí v pořádku a hlavně zdravé. Ale do té doby si užívej to nejkrásnější období co žena může mít ... těhotenství . Netrvá to tak dlouho a pak na něj budeš vzpomínat celý život . Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé tobě to sluší, hodně štěstí !
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám to sluší! Držím palce do finiše, ať je všechno ok! L.

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, natrefila jsem na tento článek až teď, ohromně ti to na té fotce sluší. Já to budu mít podobné ke třicetinám si v únoru nadělím pupíka a už se těším, je to moc hezké období a doufám že ve finále budu pořád vypadat tak k světu jako ty a ne jako velryba :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dodatečně vám moc děkuju..! ♥♥ Těhotenství a obzvlášť ta fáze s velkým břichem trvá tak hrozně krátce, že už si nedokážu vybavit, jaké to vlastně bylo, ikdyž od té doby uplynuly teprve tři a půl měsíce.. Je to celé pro mě prostě pořád takové "neuvěřitelné" a doslova zázrak :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...