pondělí 13. července 2015

Letnění no.1 - kuchyň

V sobotu měla Laurinka už dva týdny. Za tu dobu jsme si stihli na sebe všichni docela dobře zvyknout, přítel si vzal z práce volno na celých čtrnáct dní a užívali jsme si náš "nový stav" :) Čekala jsem tedy podstatně větší šrumec a kupodivu ono to fungovalo celkem hladce a v pohodě. Klárka přijala sestřičku parádně a nežárlí, jsem moc ráda.. Je skvělá ♥ A hrozně velká oproti mimi, doteď mi to vůbec nepřišlo.. Hlavně když ji mám přenést spící do postýlky :D Za ty dva týdny máme docela zajímavé skóre, kromě zvykání a užívání si jsme byli na zahradní oslavě narozenin a zvládli jsme i svatbu. Natřeli jsme venkovní dveře do dílny a garážová vrata, zárubně, vyplela jsem zeleninový záhon a dokonce jsem si stihla zajít i do sekáče :D Prostě normálka, ne? :) Sama na sebe čučím jak funguju, to u Klárky to nebylo tak snadné, první porod a hlavně aktivita po něm byla úplně jiná. Tak aby toho nebylo málo, proměnila jsem trošku interiéry a maličko je "vyletnila" :) Energii mi to nevzalo skoro žádnou a ta radost ze změny mi jí naopak kupu dobila :) Jak to u nás teď vypadá? Dneska nakoukneme do kuchyně ;) >>

Kuchyň je hlavně moje místo, ale myslím, že časem se o ni budu dělit s holkama :) Vlevo nahoře je na polici DIY pokreslený talíř s geometrickým vzorem a vedle dřezu zase tahle DIY nádoba na Jar. Uprostřed ve váze jsou jasmínové větvičky, které vyrostly před domem. Jejich vůně je úplně omamná :)

Pírka jsme našly s Klárkou na procházce, každá jedno :)

Na stole leží mint běhoun, který jsem našla v sekáči za pár korun :) Černou nití jsem na něj na šicím stroji našila tenhle geometrický vzor

Dřevěný rámeček mi vyrobil přítel z dřevěných latěk :) Obrázek ovečky jsem našla na Pinterestu a nechala ho vytisknout na fotopapír. Skleněné dózy zatím čekají na vyplnění a bílý tácek s písmeny je opět DIY :)

Béé :)

Příště nakoukneme do našeho "letního" obýváku! ;) A já se jdu zase věnovat mateřským povinnostem ♥ Moc děkuju za Vaše skvělé komentáře a omlouvám se, že nestíhám reagovat jak bych chtěla, radovat se z nich ale stíhám!! ♥♥ Mějte krásný týden :)



..a Lauri :)

12 komentářů:

  1. Gratuluji k holčičce :-) je krásná.
    Zvu tě na svůj blog, mám tam moji první GIVEAWAY: www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No teda :), ty jsi superžena :).

    OdpovědětVymazat
  3. To teda koukám, jak jste čilá hned po porodu. Ale zpomalte a užívejte si tento čas. Hrozně rychle to uteče:-( samozřejmě velká gratulace! a když zbude čas, zajímalo by mě diy talíř a tác. a copak jste si pořídila v sekáči? zdravím, N.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten běhoun.
    Ten běhoun.

    Ten běhoun ... myslím, že z něj dneska neusnu, je totiž bombasticky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou hormouny, já to znám:-). Jsou super, trošku droga, jednou dojdou - vytřískej z nich co nejvíc! Skvělá doba, užívej si jí...........

    OdpovědětVymazat
  6. Takze Laurinka je krasnej roztomilous:)) A ty teda pekne jedes !!! Ja to mela s Brunickem stejne, ze to vsechno slo tak hladce a stihala jsem tisic veci okolo. No jo, no....to jsou ty druhorodicky, ,ehm,, ehm....ALe neboj, az se zacne Laura hybat, zacne trochu vetsi srumec...Ovce, lahve, pirka....TOP !

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Kami, delší dobu jsem se tu teď neukázala, ale všechno bedlivě sleduju přes Feedly, aby mi nic neuteklo. Vaše kuchyň je super, super super (kruciš, taky si musím pořídit kulaté dřevěné prkénko :D)...a gratuluju k novému členu vaší rodinky...je to slaďoušek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kami, to je paráda! A jak to všechno zvládáš, moc Tě obdivuji a ať to jde stejně hladce i nadále :)) a Lauri ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Velký obdiv Kami, jak si se vším dokážeš poradit a ještě vylepšuješ bydleníčko. Krásný nápad s vyšitým ubrusem.
    Laurinka je moc roztomilá. Užívej si to!!! Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Superkrásné! Ten běhounek vypadá jako kousek za několik stovek z takových těch designových "nordic style" předražených obchodů. Tleskám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, Ty toho ale stihas :-) Sikulka :-) Krasne to mate...letnenie sa vydarilo :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, máte to doma krásné a Laura je roztomiloučká! :)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...