středa 22. července 2015

Letnění no.2 - obývák

Hezkou středu přeju! :) Venku je luxusní léto a my si ho letos opravdu užíváme. Nejvíce v bazénu, je to perfektní osvěžení v tomhle parnu. Jsme teď doma tři holky plus naše zvířátka, jen chudák přítel musí chodit do práce.. Ale on si to zase vynahradí o dovolené :) Kromě válení se u bazénu, zavařování, kojení a přebalování jsem se včera pustila do velké proměny naší koupelny, na kterou zatím nebyl moc čas. Takže se brzy můžete těšit na další roomtour ;) Dneska vás ale vezmu do našeho kapánek "vyletněného" obýváku, ve kterém je díky vysokému prostoru docela příjemně a dýchatelno i při současných teplotách 30+. >>

Na poličce je DIY difuzér (mohli jste vidět tady) a nové obrázky :)


Na klavír přibyly taky nové obrázky a čb fotky z dovolených :) Vedle rostlinky je DIY lodička z kusu dřeva a pruhované látky na plachtách :)

:)

Poprvé jsem použila více modré barvy na doplňky..

..a musím říct, že se mi moc líbí :)

V horkém počasí krásně ochlazuje, aspoň opticky :) Většina povlaků na polštářky jsou DIY - tyrkysový je háčkovaný, modrý batikovaný a károvaný vzadu je recy kousek ze sekáče :)

A další, polštářky holt musí být a spousta povlaků, které během roku měním podle nálady, taky :D

Tahle barevnost mi teď moc vyhovuje

A konečně se na řadu dostaly i naše letní fotky :)

DIY vázička "true love story never ends" jsem popsala černým fixem na nádobí
 
Některé obrázky můžete najít u mě na Pinterestu tady. Proužkovaný modrobílý obrázek s lodičkou jsem si zamilovala, nemá chybu :)

Snad se vám u mě aspoň trošku líbilo :) Já se jdu teď na chvilku ochladit do vody, obě holky zrovna spí, tak toho musím využít :) Mějte krásné odpoledne a těším se příště! ♥




8 komentářů:

  1. Kami, ta modra to super ozivila, vyzera to velmi dobre...nadherne to mate :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Katie, je mi letos v té modré dobře :-)

      Vymazat
  2. Super! Ty polštářky jsou krásné, jsem momentálně na stejné vlně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači děkuju! :-) Mě ta modrá polapila poprvé a je boží, ani nevím proč jsem ji vlastně nepoužila už dřív..

      Vymazat
  3. Jak v tom horku přežíváte? Růženka přes den špatně spí a v noci se dost budí...těším se na podzim :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ahoj Marti, tak to já ještě tak daleko s podzimem nejsem, Lauri je trochu namrzlá přes den, ale docela dobře jsme to vyřešily tím, že jsem ji včera uložila na odpolední spaní do kočárku do sklepa (já jsem byla vedle v garáži a natírala židli, máme jen polozapuštěný sklep takže je tam teď tak akorát :) A byl klid ;))

      Vymazat
  4. Kami, nechtěli byste domů ještě jednu slečnu? :D Máte to tam krásné! Ta modrá celý prostor krásně osvěžila a osvítila. Musím říct, že obývák máte super řešený, moc se mi líbí! ;)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D holky vy mě dneska bavíte :)) Baruš jasné, berem tě do našeho dámského klubu a děkujem! :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...