neděle 16. srpna 2015

Dva! ;)

Dneska je to na chlup přesně dva roky, co jsem tu s vámi v blogosféře, moji milí :)) A jsem tady s vámi moc ráda  Otevřel se mi nový prostor a rozšířily obzory. Za tu dobu můj bloček získal 123 pravidelných čtenářů a snad i nějaké ty (zatím) anonymní (kteří by třeba mohli dát blogu malý dáreček, pokud sem chodíte rádi, a přihlásit se neanonymně ;)) Počet zobrazení stránek je v tuhle chvíli 289 193, moc vám za to děkuji a doufám, že se sem rádi vracíte nakouknout.. Budu se snažit, aby vás to čtení bavilo a třeba i něčím obohatilo, aby to nebyl promarněný čas a já vždy psala o něčem ;) Mám pocit, že vám toho ještě chci tolik říct (mno joo, jsem trochu ukecaná když na to přijde :D :X) ♥

Racci - můj starý obrázek, z roku 2006 - no je toto možné??! :) Nějak se mi k tomu létu hodí ;)
O čem by jste si rádi přečetli? Schází vám / přebývá tady něco? Mám o něčem psát víc / míň? Máte pro mě nějaké tipy o vzhledu nebo obsahu? Co vás tady štve? Moc ráda si vaše názory přečtu ;)

Mějte krásnou neděli ♥


6 komentářů:

  1. Gratuluju k vyroci! Jen tak dal. Obrazek je krasnej, ty umelkyne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kami, moc gratuluji:-) chodím na tvůj blog moc ráda a jeho obsah mi vyhovuje. Pŕeji mnoho dalších blogových let. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem...rada citam tvoj blog, paci sa mi taky aky je. Tesim sa kazdy novy prispevok. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji.....sleduji tě krátce, ale za to pravidelně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuju holky za tak milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jen tak dál, jsem ráda že jsem tento blog objevila, mám ráda, když někdo umí za málo peněz udělat příjemné bydlení ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...