pondělí 24. srpna 2015

Kami goes home no.7

Aneb co nesmí chybět v našem pokoji pro hosty? O tom bych chtěla dneska psát :) Hezké pondělí přeju! Minule jsem vás trochu navnadila na další proměnu, která se bude tentokrát týkat pokoje pro hosty. A jakápak by to byla proměna bez nějakého toho plánování? :) Není nadto si trochu utřídit myšlenky, takže si to trochu shrnu a dám inspirace do kupy - co tam nesmí chybět, co bych pro naše hosty chtěla připravit? Budu potřebovat vaši pomoc ať na nic nezapomenu! ;) >>



Spaní bude určitě složeno ze dvou lůžek, které se budou dát různě sestavit - moc praktické! :)

Za postelí plánuju vytvořit látkové textilní čelo, něco jako takový závěs za postelí. V pokoji pro hosty jsou totiž na zdi připravené napojení na vodu a plyn, dříve zde byla malá kuchyň - a my se rozhodli to nerušit, co kdyby to někdy bylo potřeba ;) Takže to jen tak nenápadně skryjeme právě za to čelo :)

Látka bude určitě černobílá a vidím to nejspíš na tuto ikeáckou, která interiér pěkně osvěží :)

Bude připevněná na tyči nad postelí.

Prázdnou stěnu zaplní obrázky, osvědčily se mi na zdi připevněné sponky, na které lze připínat libovolné obrázky a různě je střídat :)
"..you don't need to thank us or laugh at our jokes.." :))) Moc pěkné, určitě bude jedním z obrázků :))
A chybět nebude ani obrázek s heslem k wifi, moc dobrý nápad :)

Mám v plánu vytvořit něco podobného..



Barevně to vidím asi takhle :) Nebude chybět šedá, bílá, mint,..

.. svěží kombinace :) Ještě možná doplním modrou.

:)

Nábytek bude starší a natřený :)



Na menší kobereček bych chtěla namalovat podobnou hvězdu..

Už se mi to líbí dlouho, tak snad se k tomu konečně dostanu! :) Kobereček už mám nachystaný, barvu taky..

A chybět určitě nebude ani kosmetika připravená pro hosty :)

.. bez toho by to nešlo.  Důležité jsou taky úložné prostory na věci, ramínka na pověšení oblečení, čisté ručníky, háčky na pověšení všeho možného :)

Líbí se mi i nápad s minibarem - jelikož pokoj pro hosty má hned vedle i koupelnu, bylo by fajn mít tam malou rychlovarnou konvici, pár pěkných hrníčků a výběr nějakých dobrých čajů :)

Polštářek na postel? :DD Tak odvážná nejsem :) Ale polštářek je hodně vtipný :D

Táák, ještě se naučím dělat labutě z ručníků a je to :D

Máte ještě nějaký nápad? Co by jste uvítali, kdyby jste měli u někoho přespat? 
Co se vám líbilo/nelíbilo, když jste byli někde přes noc? 
Budu moc ráda za nějaké další tipy! ;)) 
Mějte krásné odpoledne ♥


10 komentářů:

  1. Jéj, Kami, parádní inspirace. Labutě z ručníků mě pobavily :))
    Textilní čelo za postelí vypadá jako skvělý nápad, tak už se moc těším, až nám ukážeš výsledek! Krásný den :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuju :)) Taky jsem zvědavá jak to nakonec dopadne, už se to začíná rýsovat-tento týden se chystám provést právě to čelo ;)

      Vymazat
  2. Skvělý nápady...mint a šedá....teď teda u mě favorit :D. Uvítala bych ještě němého sluhu/věšák :)
    Jééé pokoj pro hosty bych taky chtěla +:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj mint barvička u mě vede už dlooouho, mám ji ráda i na oblečení :) A šedá asi ještě dýl, to je moje stálice.. Děkuju za tip, Marti! Uvidíme co se mi ještě podaří splašit :)

      Vymazat
  3. Textilní čelo je bezvadný nápad, tvoji hosté to budou mít útulné. Jen na tu písmenkovou látku z Ikea pozor, dobře si to rozmysli. Mám z ní v obýváku závěsy (jsou tam asi rok) a budu je měnit za bílé. I když je v místnosti jen standardní množství věcí, jakmile zatáhnu závěsy, najednou mám pocit, že je tam trochu "zmatek" a neklid.
    Dekorace ubírat nechci, takže půjdou závěsy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Báro, děkuju moc! :-) Jj jsem si toho vědoma, látka může na větší ploše trochu rozbít prostor a dodat vzruch (když je ho moc tak to taky není dobré), ale zrovna u toho pokoje pro hosty mám spíš pocit, že potřebuju trochu přidat a oživit, protože tam dekorací bude pomálu, pokoj bude využívaný jen občas a nerada bych, aby působil moc sterilně, nezabydleně.. Uvidíme jak dopadne výsledek ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne napady, tesim se na Tvou realizaci. Aktualne taky zarizuju pokoj pro hosty, bohuzel jen maly a bez koupelny, ale i tak se rada inspiruju. Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ivetko, snad se ti bude proměna líbit :)

      Vymazat
  6. A zase to natírání :) Že bych zase otevřela plechovku s barvou? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, co by se taky dalo čekat od ředitelky klubu přátel natírání? :D Ale Peti bacha na ty barvy, je to návyková činnost! Jednou začneš a nemůžeš přestat ;))

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...