středa 19. srpna 2015

Staronová koupelna - proměny no.9

V některém z minulých příspěvků jsem vám slíbila ukázat proměnu naší koupelny, tak tady to máte :) Koupelně jsme se doma zatím moc nevěnovali, byla akorát nově vymalovaná a na stropě nové světlo, jinak zůstala v původním stavu. A taky to na ní bylo bohužel znát.. Ošklivý obklad neladící s dlažbou, škaredé spáry,.. Něco jsem s tím musela provést. V těhotenství jsem raději nic nenatírala, barvy by mohly negativně ovlivnit miminko, takže jsem proměnu musela odložit. Ale po porodu už mi nic nebránilo a pustila jsem se do toho :) Celou proměnu jsem stihla během jednoho dne a to včetně nákupu barvy :)) Ani si už nepamatuju, co mě tak nakoplo, ale vím, že jsem to neplánovala - prostě přišel jednou ráno impuls, vydala jsem se s holkama do prodejny barev a za pár hodin už vypadala koupelna takto :) >>

Před a po :)


Proměna za 150Kč, no neber to :D S výsledkem jsem moc spokojená ♥ Hezky se to sjednotilo a opticky vyčistilo. Finance nám zatím nepovolují zařídit koupelnu nově, ale i s málem se dá docela kouzlit ;)

Původní obklad včetně spár jsem natřela syntetickou barvou, odstín pastelová šedá. Dveře natřeny na bílo a připevněny nové kovové háčky na župany a ručníky. K natírání jsem použila malý pěnový váleček, je radost s ním pracovat ;)

Ještě poslední roh :) Koupe se tam jedna báseň..

Obklad v detailu.. Ještě jsem zapomněla dodat, že i zásuvka a vypínač jsou přestříkány barvou ve spreji :)

Na okno přibyla hvězdice, levandule ze zahrady a malá sbírka kamenů dovezených z různých koutů země - Bulharsko, Chorvatsko, Španělsko

A tak jak mě onen nespecifikovaný impuls nakopl k téhle proměně, tak mě zase výsledek této proměny nakopl dál a upravujeme zatím netknutý pokoj pro hosty - můžete se těšit v dalších příspěvcích ;)


Taky máte tak rádi proměny všeho druhu? Já je úplně zbožňuju, jak je provádět, tak se na to třeba jen koukat :) Vlívá mi to energii do žil.. Hezké odpoledne přeju ;) ♥♥



42 komentářů:

  1. ..vypadá to skvělě:) a jak to drží? já zkoušela natřít pár obkladaček z tmavě modré na bílou, Balakrylem ale vůbec to nechtělo na tom držet a jsou tam vidět ty tahy štětcem, válečke jsem nemohla, byly to obkladačky vždycky jedna modrá mezi bílýma...ale syntetikou jsem to nezkoušela, já používám jen te vodouředitelný,ale na obklad to nejde

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! :) Drží to super, dá se to dobře omývat a díky použitému válečku žádné tahy vidět nejdou ;) Fakt doporučuju, jsem moc spoko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..a jaká je to značka barvy, at jdu najisto- děkuju:)

      Vymazat
    2. Je to Industrol, odstín 1010 - šeď pastelová ;) http://www.bal.cz/zbozi/ww-industrol-univerzal/1q

      Vymazat
    3. Ahojky, jsem nadsena vysledkem a chci se zeptat jak to vypada s odstupem casu? Neoloupala se ta barva? Dekuju za odpoved a lacne za inspiraci:) Vendy

      Vymazat
    4. Ahoj Vendy :) děkuji moc, já jsem z proměny pořád příjemně překvapená. Už si skoro nepamatuju jak to vypadalo předtím, ale nechala jsem si v jednom místečku mezi skřínkami, kam nejde normálně vidět, kousek původního obkladu, tak si občas můžu osvěžit paměť :)) Nátěr drží fest doteď, takže vřele doporučuji! ;)K.

      Vymazat
  3. Tak to musím ešte urobiť ...kúpili sme na jar starší domček...ale na kúpelku nám už nezbylo:)) takže zelené obklady, šedá dlažba, no desné..toto vypadá krásne...pokúsim sa zohnať asi nejaké farby a idem na to..kolko náterov si robila...a ako dlho to schlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že se moje proměna bude třeba hodit někomu jako inspirace ;) Natírala jsem jen jednou, ale poctivě, barvu jsem neředila a nešetřila s ní - chytla super hned napoprvé a pěkně vše překryla. Na druhý den bylo vše suché, ale to je asi relativní, záleží na počasí a taky na vlhkosti asi. Ale řekla bych cca 20hodin ;)

      Vymazat
  4. Koukám jak puk:-)...je to skvělé. Ani jsem netušila, že se obklady dají přetřít. Taky jsme koupili starší domek a koupelna je zatím původní. Hezký den Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Kači :) Mám z toho radost

      Vymazat
  5. Jo ještě jeden tip na to natírání - skvěle se mi osvědčilo nalít trochu barvy na plastový jednorázový tácek /talířek, který se dá koupit v drogerii/papírnictví na grilování. Válečkem se to z něho výborně nabírá a nikde nic nekape apod. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda :), taky jsem nevěděla, že se dají kachličky přetírat, super :). To se nám bude brzo hodit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kači :) Doporučuji, rychlá a levná proměna s velkým efektem ;)

      Vymazat
  7. Miluju tyhle příspěvky před&po! Je vidět, že to děláš s láskou! Koupelna krásně prokoukla. :) Těším se na pokoj pro hosty, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak Štěpi, moc mě to baví :) Děkuju moc!

      Vymazat
  8. Kami ty válíš....já skoro nestíhám uvařit :-D...
    kočenka je už pěkně aktivní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, z toho si nic nedělej, taky jsem s prvním mimi nevěděla co dřív.. Teď už jsem na ten kolotoč více zvyklá a hlavně, když dělám jedno, nedělám druhé, takže ten den byla sice nová koupelna, ale nebyl teplý oběd a ani umyté nádobí ;) To tady ale dávat nebudu :DD

      Vymazat
  9. Ahoj Kami, tak to je bomba!!! Nemám slov:)))) Jako nové obkladačky:)) Měj se moc hezky. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami a co zápach ze syntetiky? Vydrželi jste to? Já natírala syntetikou dveře a zárubně a zápach se držel ještě dlouho poté... dík za info

      Vymazat
    2. Luci, moc děkuju! :) Zápach jsme vydrželi v pohodě, otevřela jsem okno v koupelně dokořán a dveře zase měla celou dobu zavřené, takže se smrad skoro vůbec nedostal do zbytku domu. Přes noc jsem to tak nechala a druhý den už to bylo zaschnuté ;) Myslím ale, že roli hrálo i to, že jsem barvu neředila ředidlem..

      Vymazat
  10. Pekné a chválim, šikulka ! a som za, my máme v spodnej kúpeľni miesto kachličiek tiež náter, tiež sivý, PRIMALEX diamant, po ktorom môže stekať voda :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Obdivuji každého kdo rád natírá :o) Jana
    jo a jsem zvědavá na další proměnu :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych mohla dělat ředitelku klubu přátel natírání všeho možného :D Děkuji za milý koment :)

      Vymazat
  12. Moc povedená proměna. Taky bychom potřebovali koupelnové oživení :-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, ta naše o to přímo žadonila :)

      Vymazat
  13. Super,Kami. Abych pravdu rekla, nikdy me nenapadlo pretirat obklady. Jsi sikula velika ! Mame taky koupelnu s puvodnimi obklady, ktere se mi nelibi, tak to asi taky zkusim. Uz jsem to vcera nadhodila manzelovi, ale ten se moc netvaril (ze pry s tim nema dobrou zkusenost), tak jsem zvedava, zda to prosadim:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ;) Držím palce Peti, nasaď ženské zbraně :) Přítel nebyl nějak zásadně proti, ale čistě pro taky ne. Tak jsem to jednoho krásného dne prostě natřela a líbí se mu to moc :)

      Vymazat
  14. Kami, to je super. Moc se mi líbí tvé low cost proměny, nikdy by mě nenapadlo natírat obkladačky a přitom je to tak jednoduché a hezké. Moc se mi líbila také tvoje proměna kuchyně. Chtěli bysme koupit starší domek a já si občas představuju, co všechno tam pro začátek zrenovuju a natřu (natírání je moje úchylka ;))) Těším se na další proměny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petulo :) s tou natírací úchylkou jsme dvě, založíme klub ne? :D Děkuji moc za tak milý komentář, moc mě potěšil a jsem ráda, že to někoho taky baví. Já jsem na tom byla ještě před rokem podobně, taky jsem si představovala co všechno zrekonstruuju, natřu, vymaluju, opravím a teď už to žiju :) Přeju ať se ti taky brzy splní sen ♥

      Vymazat
  15. Ani já netušila, že obklady se dají natřít.
    Hrozně bych se bála, že mi barva ukápne - znám se - a něco bude nenávratně zničwno. Jak natřít zdárně zeď kolem žebříkového topení, to nevím.

    Líbí se mi výsledek.

    A nehrozí, že se to oloupe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Ono ani tak nevadí, když barva ukápne, když se hned utře tak se nic neděje a i kdyby trochu kapička zaschla, tak trocha ředidla si s tím poradí ;) Ale z toho válečku to nekapalo fakt vůbec..
      A když zmiňuješ to natírání kolem žebříkového topení - tak to byl trochu oříšek, ale s malým válečkem to šlo překvapivě dobře a docela rychle, až mě to samotnou překvapilo :) Takže nebála bych se toho! ;)
      Loupáním myslím nehrozí, povrch je hladký a omyvatelný, samozřejmě drátěnkou to nedrhnu (ono to ani není potřeba) a kdyby někdy náhodou něco, tak není problém to přetřít stejnou barvičkou :)

      Vymazat
  16. Wow! O víkendu si udělám výlet do hobby centra.....je to super nápad, já už byla smířena s tím, že se vzhledem starých kachliček v koupelně nic neudělám a ony se dají takto perfektně "zrenovovat". Děkuji za inspiraci!!!! Manžel ze mě asi bude šílet, před měsícem jsme koupelnu malovali, ale co......:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Katko :)) Já tenhle způsob proměny můžu jen a jen doporučit! ;)

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera, smekám! Zajímalo by mne, jestli by ta barva držela a hlavně vydržela! na podlaze, na marmoleu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji! :) Na podlahu existují myslím jiné (nášlapné) druhy barev, ale určitě by to přetřít a proměnit šlo, jen s něčím jiným - poptala bych se v prodejně barev ;)

      Vymazat
  19. Kami, nádhera !!!!! Úžasná proměna !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu Marki, děkuju moc! :-) Mám z ní velkou radost :-)

      Vymazat
  20. Počula som že maľovali obkladačky s farbou Annie Sloan, ale že kúpim farbu aj v Čechách a chytá na keramiku a nemusím ju potom prevoskovať? Dobrá rada nad zlato.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak :) Drží skvěle! ;) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...