pátek 18. září 2015

I love.. - chutné pastelové obrázky Karen O'Neil



Dneškem bych ráda načala novou rubriku I love.., do které bych chtěla vždy psát o věcech, které se mi líbí, něčím mě zaujaly a jsou prostě můj šálek kávy :) A půjde o takový pelmel / všehochuť, společné budou mít jen to, že je mám ráda. Budou tady třeba moje oblíbené filmy, knížky, obrázky, autoři čehokoli, hudba, jídlo, nějaký konkrétní prvek dekorace nebo zařízení, oblečení, nějaký zajímavý interier, prostě cokoli :) Třeba se vám taky něco z mých oblíbených zalíbí nebo objevíte pro sebe něco nového ;) Dneska startuju s kouzelnými obrázky Karen O'Neil, které mě doslova očarovaly na první pohled, mrkněte sami. To její prosvítající ovoce, mňam! ♥ >>

painting by karen o'neil:


karen o’neil - The Jealous Curator:



Karen O'Neil - 10x10 - Orange Tea -beautiful works - love her glass:

Still Life with Glass Dish #1 10"x10" oil on linen orange, glass, still life, food, light, color transparent, pastel:

karen o'neil - love the glow this has:

karen o'neil art | karen o neil here and here:

yellow, green, bright, light, pastel, fruit, contemporary:

karen o’neil still life, glass, blue, light, transparent, food, red, pepper, hot, reflections:

Karen O'Neil Fine Art - 10x10-and-smaller-works:

glass, transparent, pastel, still life, green, kitchen, painterly, contemporary, translucent karen o'neil:

karen o'neil artist - Google Search:

daffodils, spring, fresh, light, glass, still life, transparent, flowersfloral, cool, sunlight/Karen O'Neil:

candy, bright, pastel, food, still life colorful, bold, hearts, valentines day. painting by Karen O'Neil:

glass, cool, greens, blues, still life, fresh, contemporary, light:

red, cherries, bold, bright, fruit, food, still life, square, rich:


lemons, still life, glass sparkle, fresh:


oneil_450

Karen O'Neil:

glass, transparent, still life, light, tea, orange:

No řekněte, nedostali jste taky chuť na slaďoučký pomeranč, višně nebo ovocný čaj?? :)) Mě se tyhle obrázky líbí hrozně moc, umím si je představit třeba v kuchyni nebo v jídelně na stěně jako shluk obrázků.. Ti všímavější mohli zaregistrovat, že tři dílka Karen O'Neil jsem si vytiskla na jeden z obrázků do pokoje pro hosty :) (TADY) A to konkrétně dva hrníčky a to kouzelné prosvítající lízátko :) Nejen tyto, ale i spoustu dalších "prosvítajících chuťovek" můžete okouknout ZDE.. 

Líbí / nelíbí? Znáte ji? Mějte pěkný den ♥


Karen O'Neil
Karen O'Neil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...