středa 23. září 2015

Klárčin pokojíček - proměny no.11

Se zářím u nás nastala jedna zásadní změna o které jsem psala už v některém z předešlých článků, Klárka začala chodit do školky :) Proběhlo to naštěstí hladce a v poklidu, ale přesto si pořád nějak nemůžu zvyknout na to ticho doma.. Laurinka zatím hodně spí a moc mojí pozornosti nevyžaduje, určitě ne tolik na co jsem teď byla zvyklá s Klárkou :) Snad se to brzy usadí a já nebudu mít většinu dne pocit, že jen čekám až pro ni odpoledne půjdu.. :D Najednou mám mnohem více volného času, ale nějak ho zatím nedokážu moc dobře využít. Nemusím v poledne vařit oběd, jen něco pro sebe, takže kuskus se stal mým nejlepším kamarádem :X :D Ve volných chvílích jsem minulý týden trošku vytunila Klárčin pokoj, naposledy jste ho mohli vidět tady před rokem, těsně po nastěhování, kdy byl ještě takový holý. Teď už to tam žije! >>

Vedle okna na stěnu přibyly poličky, obrázky, cédéčka s pohádkami,.. Zajíce jsem kreslila podle předlohy ;)


Postýlku trvale obývají plyšáci, které si Káčko vybírá podle nálady. Posledních pár dní vede velký plyšový medvěd - hádejte proč - je od Laurinky :D Nad postel jsem zavěsila dřevěné srdíčko natřené růžovou barvou s kovovým ptáčkem, vedle postýlky je neon růžový kobereček z Kiku.

Postelový království :)

Na druhé straně je police s hračkama, sedací /spíš válecí/ vak a hlavně skluzavka, ta je používána skoro denně :)

Žádné panenky u nás nejedou, vedou dinosauři a prasátko Peppa :)

Stromy jsem, stejně jako puntíky na zdi u postele, kreslila přesně před rokem :)

A konečně jsem pověsila i ptačí budku :)

DIY vázička, origami jeřábi, koláž z fotek, větvičkový rám a vpravo dole krásné autíčko, které si Klárka sama vybrala na dovolené s babičkou - sestřenice šly po panenkách a Klárka má tenhle úlovek, je to moje holka ;)

Koupila jsem jí taky tři takovéto čupr taštičky v lososové barvě s ananasy na různé hračky apod. - opět Kik a luxusní cena 25Kč :)

:)

A v tesknící náladě jsem narazila i na tyhle skvělé kousky v sekáči :) (nezávisle na sobě, nepatřily k sobě)

Tak snad se jí v pokojíčku dobře bydlí :) Brzy v něm nebude sama! Mějte pěkný den ♥


8 komentářů:

  1. Kami, pokojíček je krásný. Moc se mi líbí puntíky na stěně a strom s ptačí budkou (chci být malá ;))) A zajíc je parádní, máš můj obdiv, že jsi jej nakreslila sama (já zvládnu nakreslit tak akorát prase jedním tahem ;))))

    OdpovědětVymazat
  2. Takovýhle pokojíček bych chtěla mít také! :)) Odvedla jsi obrovský kus práce a je vidět, že s láskou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný pokojíček :), ta budka je boží!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, Klárka se má! :o). Je to holka šikovná, ten malý VW autobus bych si taky vybrala ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Kami, ty stromy a puntíky jsou parádní a zajíc jakbysmet(už si ho v nějakém článku ukazovala, že? :)) A se skluzavkou bych si vyhrála i já, pokud bych ji nerozsedla. :D
    Jsi vážně strašně šikovná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tašky s ananasem bych klidně, i ve svých devatenácti, nosila do školy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, jste moc hodné, děkuju vám za tak milé komentáře, nestíhám nějak odpovídat.. :/ Moc mě potěšily ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Zajíc je super...krásně maluješ :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...