úterý 15. září 2015

Pokoj pro hosty - proměny no.10

Po dloooouhé odmlce se vám hlásím se slíbenou proměnou pokoje pro hosty! ;) Myslím, že by se opět dala zařadit do "klubu přátel natírání" :D Takže tímto zakládám novou rubriku natíracích proměn, článků tam časem jistě přibude ještě mnohem více :)) Dlouho teď nepřibyl žádný článek za což se omlouvám..:( Začátek září byl trochu chaotický, hlavně proto, že Klárka začala chodit do školky a mě se úplně změnil režim - sama s mimi a vodění Káčka do/ze školky.. Naštěstí všechno proběhlo (ťuk ťuk ťuk) bez slziček (aspoň Klárčiných, mě jich teda pár tajných první den ukáplo, jsem citlivka). Věděla jsem, že to zvládne, ale překvapila mě jak moc je šikovná a dokonce se tam těší ♥ Spadl mi kámen ze srdce, že to proběhlo tak hladce.. Tak teď pojďme na tu proměnu ;) >>

Před a po :)

Před a po..

Byl jednou jeden starý nábytek a nikdo ho nechtěl..

..naštěstí se objevila poblíž milovnice proměn a ředitelka klubu přátel natírání :D.. (já)

..koupila si zbrusu nové pěnové válečky, šedou pastelovou barvu a nechala si namíchat její milovanou mint barvu..

..a s tímhle arzenálem před ní v garáži neunikla nenatřená ani myš, natož starý nábytek :D..
..a takhle to dopadlo :) Natřela jsem tuhle parádní komodu s likérovou skřínkou, šatní dvoudveřovou skříň a taky dvě postýlky. Barvě neunikl ani keramický květináč v původně hnědé hliněné barvě, který se mi nikde nehodil.

A takhle vypadají ve zbrusu novém pokojíčku pro hosty :) Na zemi je nový koberec (nejdražší položka v tomto pokoji), zdi jsou vymalovány klasickým bílým Primalexem, tříbodové světlo bylo původně ve sklepě, radiátor je natřený na bílo. Nábytek a květináč zachráněny a přetřeny zmíněnými syntetickými barvami :)

Textilní čelo postele jsem ušila z látky Britten Nummer z Ikea a přítel ho zavěsil nad postel na malou garnýž, kterou vyrobil. Pěkně se za něj skryly technické vývody a přípojky na vodu a plyn, které nechceme rušit - pokoj dříve sloužil jako druhá kuchyň, takže co kdyby někdy ;)

Na stěnu před postelí jsem pak už jen zavěsila na sponky pár obrázků..


..a na zem dala nový malý šedý kobereček, na který jsem zbytkem bílé syntetické barvy na malém válečku nakreslila hvězdu :) Voila'! :)

 Tak co myslíte? :) Yes nebo děs? Pěkné odpoledne přeju a budu moc ráda za vaše reakce! ♥





23 komentářů:

  1. Kami,
    mávám a hlásím se do klubu, ředitelko :)

    Proměna je super a ten kobereček jsem si zamilovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi přijata :D Děkuju moc Marti :) ♥ Kobereček se mi taky líbí, už vyhlížím nějaký další, jen větší, ať ho můžu opět pomalovat ehm :)) K.

      Vymazat
  2. Kami, je to božské :). Přemýšlím už delší dobu o mintové, jak ji vidím, asi si ji fakt taky nechám namíchat, je krásná :). Jsi šikovná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Kači ♥ :) Neváhej, mintová barvička nemá chybu. Velká kilová plechovka mě stála jen 150Kč ;)

      Vymazat
  3. Kdy můžu přijet na tu návštěvu? Paráda! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, teď už kdykoli Peti ;D Děkuju! ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky moc Katko, jsem ráda, že se líbí! ;))

      Vymazat
  5. Krásný, jsi vážně moc šikovná Kami. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To jsem ráda Aničko, děkuju :) Snad si to budou myslet i naše návštěvy! ;D

      Vymazat
  7. MOC pěkné, jste šikovní.....

    OdpovědětVymazat
  8. Nábytek prokouknul a za málo peněz pokoj pro hosty :) Super inspirace,..... kde mám ten váleček? ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Mint a sivá a starý nábytok, ja chci !!
    Moc hezké :-)
    Ja som zistila, že čo sa natierania týka , uviazla som v tabuĺovke äpozri blog :-) ), v moridlách z IKEA a najnovšie vo voskoch OSMO na drevo....no začínali sme s PRIMALEXOM DIAMOND....sivou, môže po nej stekať voda :-) no to je láska,ako cementová stierka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krása jste velmi šikovná mohu se zeptat čím jste natírala??Tedy název barvy,kterou si mám koupit,kdybych se do něčeho takového chtěla pustit.Děkuji Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Yes! Je neuvěřitelné, co jste z toho pokoje udělala. Moc pěkné, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  12. můžu se zeptat na tu látku kterou máte pověšenou ...kde jste jí sehnala? Zuza

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...