pondělí 5. října 2015

Co mi padlo do oka no.9 - podzimní inspirace

Nemám moc ráda konec léta, protože mi připomíná že končí teplo, dlouhé slunečné dny, prázdniny a s nimi spojená všeobecná dobrá nálada.. Ale když už ta změna (nevyhnutelně) nastane, tak musím přiznat, že mám podzim hodně ráda :) Teď už je ten "přerod" za náma a mě se, nevím jak to nejlépe nazvat, - ulevilo?  :)) Ulevilo, že změna je za mnou, že podzim je vlastně moc fajn, že do školy nemusím a nic tak hrozného se zase neděje. :) A pro zpříjemnění podzimu bych ráda vytvořila něco nového, co oživí naše bydlení. Co jsem si vyhlídla? >>

Pruhovaný látkový obal na neladící květináč! :) Must do! 


Bříza v interiéru! Do takovéto parády se stojánky to sice asi nedotáhnu, ale jednu menší větev na skladě mám :)

Více mint barvy v interiéru :) Už mám nachystané nějaké kousky k recyklaci, jen najít trochu času..

Recy svícen z plechovky ♥ Jeden už se mi podařilo udělat, ještě zbývá přetřít mint barvou, kterou jsem natírala už skříně do pokoje pro hosty.

A něco úplně jednoduchého přírodního taky chybět nebude :)

♥ v jednoduchosti je krása.. Není potřeba nějak extra zdobit, v přírodě je všechno :) Pro mě jsou právě tyhle dekorace ty nej

Srdíčko z tenkých větviček :) Materiálu bude na zahradě dost

Až budou barevné listy, tak si jich chci spoustu vylisovat, aby zůstaly takhle krásné pořád :)

Malá inspirace na prostírání stolu třeba při rodinném obědě :)

DIY utěrka :) Na utěrky se chystám už dost dlouho a pořád se k tomu ne a ne dostat..

Taky nějaký nový obrázek bych ráda nakreslila. Mám více plánů a myšlenek než reálného času..

A poslední - DIY kroužky na ubrousky vytvořené ze samotvrdnoucí hmoty omotané na papírové ruličce..

.. a nakonec přetřené nátěrem, umím si představit nějaké černobílé a nebo mint ♥

Mějte pěkný den ♥


7 komentářů:

  1. Samé krásné věci....
    Hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci, kéž by takhle uklizený a vyladěný prostor u nás někdy vydržel déle než 10 minut...

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, krásná inspirace! Moc se mi líbí ty utěrky...to bych mohla zrealizovat :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krasna inspirace, diky Kami! Pekne podzimni dny, Iveta

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...