čtvrtek 29. října 2015

DIY foto-polštář s daňkem

Moje koníčky se pěkně prolínají :) Důkazem je tento recy polštář. Během jednoho sekáčování už někdy v létě jsem narazila na beztvaré široké tílko, ovšem pozor, ne jen tak ledajaké. Na přední straně mělo krásný fotopotisk daňka. Za 19Kč jsem ho tam nemohla nechat ;) Na nošení se mi moc nelíbilo, ale kupovala jsem ho už s touto představou recyklace. A k té jsem se konečně dostala minulý týden :) >>


Práce to byla úplně jednoduchá, stačilo obstřihnout motiv tak, aby co nejvíce z fotopotisku mohlo být použito. Potom jsem k němu vystřihla stejně velká "záda" polštáře z bílého plátna. Sešila jsem je k sobě na stroji a dole nechala otvor pro vkládání polštáře. Nakonec jsem ještě přišila šňůrky na zavazování z bílé keprovky. A hotovo! :) ♥

Po obstřihnutí :)

A takhle nový paroháč vypadá na gauči v našem podzimním obýváku..

.. :)


Příště mám pro vás nachystanou jednu zajímavou recenzi. Teď se už musím zvedat a jít trochu zkulturnit dům a pak sebe a vyrazit do školky pro Klárku ♥ K tomu si pustím třeba můj oblíbený Incubus, znáte je?



Mějte pěkné podzimní slunečné odpoledne! 


13 komentářů:

  1. Kami, to je úžasný nápad, jak mít doma levný " in " doplněk. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Super, takový kousek potěši stokrát víc, než koupený za spoustu peněz!
    Hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvelý nápad ;) Si šikulka a máš vkus :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je nádherný ♥ miluji všechny jelení nebo zvířecí polštářky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kami, super recyklačka. Nedivím se, že si ze sekáče nemohla odejít bez tak parádního vytahaného trička :-) Hezké podzimní dny A.

    OdpovědětVymazat
  6. Recyklace na jedničku, a tak to má být :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Kamčo, Ty jsi tak šikovná. To je super nápad! A ještě lepší zpracování. Moc moc hezký :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chcela som kupit v sekaci hrube svetre na podusky. Nic nemali, len jeden bol zaujimavy. Bolo na nom nejake zvieratko. Sakra, ja som ho tam nechala.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný polštář, výsledek je hezčí než originál :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...