sobota 17. října 2015

DIY proměny - židle a lampa jako od Arne Jacobsena :)

Ano, už v tom zase jedu :) Pěknou sobotu přeju ♥ Váleček ještě nestihl od minula skoro ani uschnout a já si našla další kousky k proměně. Totiž to bylo tak :) Přítel dostal od taťky starou lampičku do dílny. Moc dlouho se mu tam ale neohřála :D Hned jak jsem ji viděla, vybavila se mi velice podobná krásná lampa od dánského architekta Arne Jacobsena, kterého mám velmi ráda :) A v hlavě mi to začalo šrotovat.. Přítel naštěstí neměl nic proti, abych se lampy ujala. Jako bonus jsme ještě dostali starou dřevěnou židli, takže bylo vymalováno (doslova) :D >>

A tady je proměňovaná dvojice před a po :)

Po mém zásahu docela prokoukla, co říkáte? ;)

Modern Reproduce replica Louis Poulsen AJ table lamp modern lighting design by Arne Jacobsen
Podoba čistě náhodná :) Jacobsenova boží lampa (zdroj)

A nebo jako tady :) Krásná lampička z Nordic day, jen ta cena je bohužel mimo mě.. (zdroj)

A já mám doma takovouhle :) ♥ Miluju objevování takovýchto pokladů, které třeba třicet let byly někde zastrčené v garáži nebo na půdě...!! :)

Mmm ♥
A nesmím zapomenout na židli, kterou jsem znovu přetřela na bílo a nohy částečně opatřila černým nátěrem :)

♥ zbožňuju ji :) To mi připomíná, že příště vás zvu na nakouknutí do naší chodby! Už to tam vypadá dost jinak, než jste mohli vidět minule ;)

Taky máte tak rádi proměny a různé recyklace? Strašně ráda dávám starým věcem nový život a druhou šanci ♥ Mějte krásný pohodový víkend!


9 komentářů:

  1. Nemá to chybu, lampa aj stolička a aj nožičky aj mačičkine...:-)
    Staré káble na lampe alebo zástrčku, ste vymieňali ?

    OdpovědětVymazat
  2. I kočka ladí! :-) Povedená proměna:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, recyklace je moje druhé meno. Idem si rýchlo prezrieť Tvoj blog. Hoci 69 DYI návodov asi nestihnem naraz.

    OdpovědětVymazat
  4. Proměny a recyklace mám moc ráda, je to daleko lepší než kupovat něco nového ;o).
    Krásně sladěnou kočku máš ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy stačí opravdu málo, aby věci prokoukly. Vůbec nemusí jít o složité pracovní operace. Recyklace je mé hobby. Jen kdybych bydleli na starém domě, bylo by "kde brát", takto je to trochu složitější :-) Každopádně staré věci mají svůj příběh a dělají bydlení "osobnější", tak to cítím já. Krásné podzimní dny, Kami A.

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Jsem moc ráda, že se stále najdou tvořiví lidé, kteří bezhlavě nenakupují předražené bytové doplňky❤

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc děkuji!! ♥ Opět nestíhám ani odpovídat, klasika.. Jsem moc ráda, že se vám proměna taky líbí. Já myslím, že vyrobeno je toho na světě spousta a není třeba jen vyrábět další a další a za velké peníze to nové kupovat ;) Recy je fajn a mám z těchto kousků dvojnásobnou radost ♥ Nejen, že se mi v interiéru tyhle kousky líbí, ale hřeje mě pocit, že jsem sama přiložila ruku k dílu a jsou to trochu takové moje "miminka" :D ♥

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...