sobota 10. října 2015

I love.. - francouzská komedie Skvělý plán

A mám tu pro vás slíbený druhý tip na víkend :) Jestli nevíte na co kouknout nebo co si stáhnout, možná jste ještě neviděli tuhle francouzskou komedii ;) Na Skvělý plán (Un Plan Parfait / Fly to the Moon) jsem narazila úplnou náhodou a od té doby, co jsem tenhle film viděla poprvé, se k němu ráda vracím. Je to vtipná svěží komedie plná optimismu, který mám na francouzských filmech tak ráda. Zlepší vám náladu a dobije baterky. Zasmějete se. Potěší vás a trochu se i dojmete. Není to prvoplánová tuctovka a děj není předvídatelný. ;) >>



Isabelle (Diane Kruger) je už deset let zadaná a chystá se svatba. Jenže v její rodině nikdy nevyšlo první manželství, vždycky až to druhé. Z pověrčivosti se proto chystá do Dánska, kde má domluveného "prvního manžela", se kterým se hned rozvede, což Dánské úřady umožňují. Plán ale selže, když se domluvený ženich neobjeví.. V letadle se Isabelle seznámí náhodou s reportérem Jean -Yvesem (Dany Boon) a hned začne spřádat plán, jak ho přimět, aby se prvním pokusným manželem stal právě on. 


Pronásleduje ho na letu do Afriky, kam Jean jede pracovně, spřátelí se s ním a při masajském obřadu se za něj provdá. Po návratu do Paříže se mu ztratí bez předání kontaktu. Jean ale tento sňatek dá mezitím prohlásit za právoplatný, což Isabelle zjistí, když se vydá zařizovat věci na svou plánovanou svatbu. Okamžitě se vydá svého nového manžela Jeana hledat, aby mu dala podepsat rozvodové papíry a stihla vlastní svatbu.. 


Jede za ním do Moskvy a snaží se ukázat mu svou nejhorší stránku, aby on sám chtěl rozvod :) Jean ale náhodou zjistí celou pravdu o tom, jak naletěl a co s ním Isabelle měla za plány. Papíry jí podepíše, ale to už Isabelle ví, že udělala chybu..

Více prozrazovat nebudu, mrkněte se sami ;) Můžu jen říct, že konec je dobrý a není otevřený, což já nesnáším, když nevím jak to vlastně dopadlo :D :)


Mějte pěkný víkend ♥



4 komentáře:

  1. Francouzské filmy mám taky moc ráda! díky za tip, nikdy jsem o tomto filmu neslyšela a dle tvého popisu mi přijde zajímavý. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, snad se ti taky bude líbit :) To mi připomíná, že už jsem ho dlouho neviděla! :))

      Vymazat
  2. Díky za tip, už se těšm, až se mrknem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Hani, pěknou podívanou přeju :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...