pátek 23. října 2015

Zádveří a chodba - proměny no.12

Nemůžu uvěřit, že už je to dvanáctý "proměnový" článek! :) Docela pěkné číslo, co říkáte? Proměny (všeho druhu) zbožňuju a ráda a často tuním i naše bydlení. Asi si tím trochu kompenzuji to, že teď jsem na mateřské a moje tvůrčí práce a hlavně navrhování interiérů mi už docela chybí :) Ale zase je dobré, že na naše bydlení mám čas a mám chuť tvořit, v pracovním zápřahu by to asi tak rychle nešlo.. Tak je třeba z toho vytěžit maximum a spojit příjemné s užitečným. 
Na druhou stranu by ale zase bylo více financí, které s rodičovským příspěvkem nejsou žádná sláva. Ale i tenhle fakt mě někam posunul a docela jsem se naučila vytvářet z mála hodně, přetvářet za pár korun, recyklovat, atd atd. A dobrá zpráva je, že to jde! ;) Design, vkus ani praktičnost nejsou otázkou peněz. Naštěstí. Jen mám trošku pocit, že hodně lidí to neví :) 
Dneska vás zvu k nakouknutí do naší chodby a potažmo i zádveří, jak jsem v minulém příspěvku slibovala. Je moc fajn si zavzpomínat, jak to vypadalo předtím a jak teď, ty změny jsou hodně veliké :)) A mě tohle srovnání vždycky nakopne a dodá energii, když vidím ten výsledek.  >>

Zádveří před rokem a teď. Barevné šílenství jsme zkrotili a vzduch se vyčistil :) Přímo jsem cítila, jak je mi v tomhle barevném "cirkuse" dusno..

Na zdi (mimochodem nejvyšší část domu, vede i v obýváku) jsme vytvořili takovou malou obrazovou "galerii" a nasvítili ji nástěnnými světly :) Škoda takového prostoru nevyužít! V poslední době pak přibyly ještě dva černé botníky a taky recy židle z minulého příspěvku.

A přibyl taky další recyklovaný kousek - skřínka se zrcadlem :) Dostali jsme ji společně s nábytkem do pokoje pro hosty za jedno červené víno prosím :)) Všechno jsem upravila a natřela. Jako nové, budou sloužit dál ♥

Naproti máme na zdi pověšeny kovové tyče s háčky z Ikea, vejde se tam toho opravdu hodně :) Jednu tyčku dostala do své výšky i Klárka. Kousek, kterého si opravdu cením, je dřevěná historická truhlice od našich ♥ Uvnitř je spousta dalšího úložného prostoru třeba na sezónní boty apod.

A když se otočíme zpátky, tak už vidíme prosklené dveře do obýváku. Původně byly tmavě hnědé se zlatou klikou, natřela jsem je na bílo a kresba dřeva přes nátěr jemně prosvítá.

Ještě pár detailů ze spodní části chodby :)

A tady už jsme nahoře. Z původní výmalby mám husí kůži..

Nahoře na podestě jsem pověsila obrázky, většinou mnou malované. 

Proměnou prošlo i zábradlí, ze zašlé zažloutlé bílé na světlou pastelovou šedou. Protože je zábradlí svařené v jeden velký kus, není možné ho rozebrat a upravit bez řezání (ty vlnovky bych oželela..;) Možná někdy v budoucnu si s ním více pohrajeme.

A ještě celkový pohled na schodišťový prostor. Nahoře i dole přibyly shluky DIY kreslených a psaných obrázků ♥

Minulý týden jsme měli výročí jeden rok v našem novém domě - neskutečné, zdá se mi že už jsme tady déle! Asi už tady opravdu bydlíme :) Mějte parádní víkend ♥♥


11 komentářů:

  1. Kamii kochám se :). Krásně to bílá prosvětlila, jak jinak...je prostě nej. Obrázky jsou taky moc hezké a myslím že ty nejvíc dokáží zútulnit prostor..já na ty svoje ještě čekám. Zatím čistá stěna a zasekla jsem se na tom nějak víc než bych chtěla :D. Hele náhodou to schodiště i s tou vlnkou má zajímavý nádech :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná proměna! Brr, jak v tý šílený barvě mohl někdo žít??:(
    Moc se mi líbí předsíňová stěna,úplně prokoukla a je z ní hotová kráska .
    Přimlouvám se za více fotek proměn a nápadů jak udělat ze starého nové..díky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to už je rok? Ten čas letí... Jsem ráda, že se vám daří vše doladit k obrazu svému, je radost tady proměny pozarovat :o). Držím palec ať jde vše i nadále dobře :o). D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná proměna, Kami. A taky se mi nechce věřit, že už je to rok, co jste se nastěhovali do svého staronového vysněného domu :-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  5. Uz davno (rok) mam nakupene farby ze premalujem obyvacku, ale potrebujem pomoc manzela, lebo treba opravit niekde steny. Pyta sa preco, ved nie su spinave steny, ja ze preto lebo maslovo zlte a vsetky zlto-oranzove odtiene uz nie su IN. Nechape. Druha verzia moja bola, ze je starecka. Mozno zabralo, mozno nie. Zatial sa nemaluje:-( Tvoja premena je uzastna.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda :), zase krása. Ta skříňka se zrcadlem je skvělá! A truhla, obrázky, všechno :)...

    OdpovědětVymazat
  7. To je boží! Ta bíla vypadá tak hrozně skvěle:) Vůbec nechápu to barevné šílenství, to teda nemyslím jen na tuhle předsíň, ale obecně, co teď všude probíhá. Bílá je top:)

    OdpovědětVymazat
  8. Kami, moc hezké, recyklace se povedla na 1čku, bílá je nej nej :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naproto souhlasím, jakákoliv světlá barva je úžasná. Úplně mi spadl kámen ze srdce, že už to tak šíleě nevypadá a to jsem tam ani nikdy nebyla osobně!!!! :DDD

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...