pátek 4. prosince 2015

Proměna v Klárčině školce

Ne, neumřela jsem, ani jsem na blog nezapomněla, žiju a napadá mě tisíc témat na články, jen toho bylo poslední dobou nějak moc.. :) Kromě první školkové krize s Klárkou máme za sebou i první letošní nachlazení. Dost času mi zabral taky návrh nové kuchyně pro tchyni, kterou vám někdy brzy taky ukážu. A aby toho nebylo málo, k tomu všemu se přidala ještě prosba od Klárčiny paní učitelky, jestli by mě nenapadlo něco, jak zvelebit ošklivé potrubní vedení v hale mateřské školky :) Výzva přijata! :)) >>

Před a po :)
Potrubí na stěně opravdu moc není na ozdobu.. Navrhla jsem systém dvou polic, které ho skryjí shora a zespodu, zavěšené na skryté konzoly. Na police pak přijdou každých 50cm přivrtat malé háčky, na které se přivážou šňůrky našité na látku Pilört z Ikea. Vypnutá látka potom zakryje zbytek trubek a poslouží i jako dekorace. 
Horní police bude sloužit jako prostor pro výstavu dětských kreseb a chodba bude mít novou funkci malé galerie :) Na spodním nezakrytém konci trubek pak bude zavěšen závěs s origami jeřáby nebo motýlky :)

Ještě pohled ze spodní šatny :) 

Co říkáte na moji dnešní proměnu? Líbí / nelíbí? Budu moc ráda za vaše názory ♥♥♥ 
Mějte pěkný mikulášský víkend! :)


14 komentářů:

  1. Moc pěkné, skoro jako doma....tam člověk taky musí někdy improvizovat....Brzy zase ukažte něco nového, hned mám větší chuť do mojí práce.....Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý koment Milky :) Mě taky různé proměny nakopávají a dodávají energii :) Hezký víkend, K*

      Vymazat
  2. Kamča kouzelnice !!! Jsem rada, ze zijes a tesim se na dalsi clanky.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj Alenko, děkuji moc, proměna se bude s největší pravděpodobností v blízké době i realizovat, tak se těším na výsledek :) Pěkný víkend, K*

      Vymazat
  4. Jasně, že líbí! :-) Krásný advent A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuju moc, jsem ráda, že se líbí, ve školce měla proměna taky úspěch, tak snad to tam brzy bude hezčí! :) Krásný druhý advent, K*

      Vymazat
  5. To je nádhera, chodba krásně prokoukla a po trubkách ani památky. Vůbec se mi nechtělo věřit, že mezi policemi je látka. A dětem se určitě taky moc líbí. Jsi kouzelnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Peti :) Ten můj návrh je zatím jen v počítači, ale měl by se brzy realizovat :)

      Vymazat
  6. Krásné, sem se chodím uklidňovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat jaký používáte program, nápad vypadá moc pěkně, jsem zvědavá na realizaci. Míra

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...