pátek 26. února 2016

ARCHintKA..

To je to, čemu jsem se teď v posledních dnech nejvíce věnovala. Je to takové moje nové miminko :) Nad vlastní živností jsem uvažovala už hodně dlouhou dobu a konečně to ve mě dozrálo a já se rozhoupala opravdu začít. Asi mi pořád chyběl nějaký impuls konečně zajít na ten živnostenský úřad, vyřídit papíry a dát fantazírování reálnou hmatatelnou podobu :) Založila jsem designové studio, budu nabízet návrhy interiérů, designové návrhy, proměny bydlení a také realizace proměn. A aby toho nebylo málo, chystám i eshop s designovým zbožím. Archintce jsem založila webové stránky, které můžete omrknout tady a vznikly i facebookové stránky, kde se budu snažit přidávat aktuality a inspirace. Budu moc ráda, když se přidáte sem. >>

ARCHintKA web


ARCHintKA facebook

A protože mezi Vámi je dozajista spousta, ale opravdu velká spousta, šikovných podnikatelek a tvořitelek, budu ráda za Vaše tipy a rady. Taky budu moc ráda, když mě podpoříte a přidáte si mě na fb stránkách a projdete si můj web. Pokud se Vám budou líbit, můžete šířit i dál. Díky i za případné komentáře ♥ O dalším vývoji Vás budu průběžně informovat  

Mějte krásný víkend, ve vzduchu už cítím jaro! :))


10 komentářů:

  1. Tý jo, přidávám se, držim palce a moc fandim!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kami, držím palec ať se daří! Věřím, že to půjde jedna báseň, myslím si, že pro tohle máš rozhodně talent! Takže za mě jasný like ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc Denčo za podporu a milá slůvka! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělé! Chodím na tvé stránky moc ráda, vždycky je tu něco hezkého! I našemu bydlení by hodně prospělo oko odborníka, v mnoha věcech jsem úplně bezradná... Teď zjišťuji, že bydlíme kousek od sebe, jupííí. Hned jdu nahodit téma do rodinné rady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baruš, tak to je super :-) Klidně se ozvi až se rada usnese ;-) Pěkný večer, K*

      Vymazat
  5. Je to odklepnuto, v dubnu (až se přežene daňové šílenství) se ozvu konkrétněji mailem.
    Díky, těšíme se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, budu se těšit! :) Můj mail najdeš na stránkách http://archintka.webnode.cz ;) papa a hezký víkend*

      Vymazat
  6. Je to krasny velky odvazny krok, tak moc preju, at se dari! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Ivetko, uvidíme jak to půjde :-) Hezký víkend!

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...