pátek 12. února 2016

I love.. - Banksy a jeho film Exit Throug the Gift Shop

To je totiž tak. O Banksym jsem poprvé slyšela už před lety a jeho streetartová tvorba na britských (vlastně nejen britských) ulicích mě hrozně zaujala. Od té doby se o to docela zajímám, baví mě sledovat, co zase vymyslel a kde se co objevilo. V našem městě byl asi před měsícem založen takový filmový klubík Pidikino v rámci nové krásné knihovny, o které jsem vám tady už psala. A shodou náhod zrovna tam promítali jeho film Exit Through the Gift Shop, takže bylo jasné, že to mi nesmí uniknout :) Zařídili jsme si hlídání a vyrazili s přítelem na film. Takže teď jsem plná dojmů a nadšená, proto dnešní článek :)

Izraelská bezpečnostní bariéra
Možná Banksyho taky znáte a nebo ne, ale to je docela jedno :) Myslím, že jeho práce je vidět a slyšet víc než jeho přezdívka, tak je docela dobře možné, že i když vám slovo Banksy nic neříká, jeho výtvory jste už někde viděli. Každopádně pokud jste neviděli tento film, určitě doporučuju ke zkouknutí třeba teď o víkendu, doopravdy stojí za to, včetně skvělé hudby :) Byl za něj nominován na Oscara a ani přesto neodhalil svou identitu. Vše kolem něj je tak trochu opředeno tajemstvím a to mu myslím více než nahrává a přitahuje ještě větší pozornost. O čem film je konkrétně, to prozrazovat nebudu, ale můžu vás ujistit, že vás to bude bavit od první do poslední minuty ♥ 

Více o filmu na csfd TADY.
Zdroj obrázků TADY.
Kochejme se :)


Izraelská bezpečnostní bariéra

Baloon girl


Mobile lovers

Izraelská bezpečnostní bariéra








































Mějte pěkný víkend ♥

4 komentáře:

  1. Díky za tip! Banksyho obdivuju a jeho práce je úžasná, ale o filmu jsem nevěděla, určitě se kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je výborný a o filmu jsem taky neslyšela, proto mě překvapilo, že mi to uniklo, teda až do středy :)) Tak příjemné pokoukání ;)

      Vymazat
  2. Film? Pro mě taky novinka, ten musím někde sehnat! Jeho práce je skvělá, baví mě že má nějakou myšlenku a není to jen tak nějaké čmárání na zeď ;o). Děkuji za (pro mě) novinku ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Denčo, bylo to super, tak jsem se musela podělit :) Tak hezkou podívanou ;)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...