pondělí 8. února 2016

Jídelna v novém kabátku + DIY - proměny no.14


V jídelně přibyl před časem nový stůl z Ikea, který nám okamžitě padl do oka. Líbí se mi hlavně jeho podnož. Nějakou dobu u něho byly dočasné skládací židle, protože žádné jiné jsme neměli, původní zůstaly na staré adrese.. A mě se nechtělo kupovat jen tak NĚCO, protože co s nimi potom.. Židle jsou pro mě investice na dlouhou dobu a musí splňovat praktičnost, funkčnost a musí se mi jednoduše líbit :) Sázkou na jistotu jsou u mě už léta designovky Eames, ale bohužel v takových cifrách se zatím nepohybujeme :D A myslím, že asi ani v nejbližších desetiletích nebudeme. Ale! Náhoda tomu chtěla, že jsem natrefila na naprosto úžasnou akci na repliky těchto "Eames krasotinek". Sedmset za kousek. Neber to :) Takže když si odmyslím dlouhou čekací dobu dodání (na nic jsme nespěchali), tak po skoro třech měsících dorazily k nám domů tyhle krásné, mnou léta vyhlížené, krásky :)

Mmm ♥ V jednom rohu je zatím ještě dětská židle, čtvrtá eameska je u klavíru :)

Zeď pod nástěnným světlem mi přišla taková holá, tak jsem vyrobila tři tabulky - tři stejně velké lepenkové archy formátu A3 na výšku jsem natřela černou tabulovou barvou a pověsila. Jednoduché, levné a efektní :) 

Vznikl docela vtipný prostor, který se může během roku různě měnit a kde můžu pověsit fotky, obrázky nebo psát drobné vzkazy :)

Ještě pohled od baru..
Do dnešního dne přibyly v jídelně ještě další dvě věci, aby proměna byla dokonalá :) Brzy vám je taky ukážu, jen je musím nafotit..

Hezké pondělní odpoledne ♥

19 komentářů:

  1. Vypadá to pěkně, hlavně tabulky na zdi

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ;) Tabulky mě baví, mám ráda když se propojí praktická a estetická funkce.. :)

      Vymazat
  2. Kami, ty tabulky jsou super nápad! A židle parádní! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju :) Byl to takový bleskový nápad, který který jsem hned realizovala a dělá mi radost každý den ;)

      Vymazat
  3. Ahoj Kami,
    židle jsou krásný,nemůžeš napsat kde je za takovou cenu koupit???....taky si nemůžu dovolit origoš za 10000,- jednu.Díky za info a jen tak dál s tvým blogem.Můj mail jipadx@seznam.cz.Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitko, děkuju, jdu ti napsat mail :)

      Vymazat
  4. Vyzerá to super :) Páči sa mi ako si oživila stenu :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Lauri, mám z toho jídelního koutu radost :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To je hřích! :)) Dělám si srandu, moc děkuju Moni :)

      Vymazat
  6. Jen tiše pozoruji ty nádherné proměny..O:) Hned bych se ti tam nastěhovala! :) Tahle černo-bílá kombinace je moje oblíbená, vypadá to čistě a zabydleně. Moc krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Štěpi, moc díky ;)) Já jsem černobílé taky propadla a hlavně můžu ji do interiéru jen a jen doporučit, neokouká se a myslím, že nikdy nevyjde z módy, taky se dá skvěle doplňovat během roku barevnými detaily. Prostě za mě top :)

      Vymazat
  7. Moc se mi libi tve promeny, opet super vysledek. Tesim se na dalsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti, dělám si radost a tuním a tuním.. :))

      Vymazat
  8. prosím odkaz na židle, jsou parádní! Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. ..pořád jsem na ty židle musela myslet:)že by se daly sehnat za tak skvělou cenu...tak neodolám a poprosím taky - kde se dají koupit?:) mail na mě je cherry zavinač wo.cz děkuju moc:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Kami,

    chtěla jsem Ti napsat na e-mailový kontakt, ale nějak jej zde nemůžu dohledat, a vrchní část Tvé pravé lišty webu nad profilem není viditelná, tak zkouším takto. S Peťou (Oringle.cz) jsme se bavily o společném setkání. Nechtěla by ses k nám přidat? Tuším, že bydlíš někde nedaleko od nás .-) Pokud bys měla zájem, ozvi se mi prosím na mail, najdeš jej na mém blogu.

    A abych nezapomněla - židličková výměna super. Líbí se mi i nápad s černými nástěnkami.

    Těším se na případné osobní setkání a přeji krásný večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko :) díky za pozvání, určitě bych se ráda přidala, pokud to jen trochu bude možné (s malým mimi jsou ty domluvy vždycky takové teoretické), ale určitě jsem pro! :) Ráda se připojím. Jinak můj mail je hor363@seznam.cz.
      A děkuju za upozornění, musím ten můj blog zase nějak zkulturnit.. :))
      Pěkný víkend, K*

      Vymazat
  11. Jo a ještě holky, židle už na onom místě bohužel za takovou cenu nemají (ani nevím, jestli tam ještě tenhle typ židlí mají..), kupovala jsem je v Okay elektrospotřebiče (sekce Nábytek/Jídelní židle). Byla to nějaká mimořádná akce. Zkuste to tam prohledat, třeba tam ještě něco podobného bude.. Hezký víkend ♥ K.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...