středa 3. února 2016

Nádech

..a výdech :) Pěkný den Vám přeju! V poslední době to tady na blogu moc nežilo.. Bohužel konstelace nebyla zrovna nejlepší.. Někdy se v životě objeví nečekané komplikace, které na chvíli normální fungování zaseknou. U nás se v uplynulých dvou měsících bohužel postupně objevily rovnou tři špatné zprávy. Sice se netýkají přímo mě a mých úplně nejbližších, ale i tak jde o hodně blízké lidi a dost mě všechny tyhle "novinky" zasáhly. Až tak, že mi přišlo divné cokoli psát.. Život už je ale takový, nezbývá než se s tím poprat a vyrovnat.. Všechno se děje z nějaké příčiny a má nás posunout zase někam dál. Snad už se špatné zprávy vyčerpaly a nepřibudou žádné další. 
To mě nutí k zamyšlení, že je potřeba více pokory a více si vážit života a běžných samozřejmých věcí, které vlastně vůbec samozřejmé být nemusí.. Jsem hrozně moc vděčná za svůj dosavadní život, za lidi kolem mě a za moje děti. Kéž bych tak mohla nějak pomoct. Snažím se aspoň šířit optimismus, když už nic jiného.. :)
A abych na vás nepřenášela svůj splín, dneska to bude obrázkové - přihodím pár foteček z prosince a ledna, jak jsme se měli :) >>

V prosinci se u nás otevírala nová knihovna a je boží! :)

Parádní rekonstrukce ve starém domě na náměstí

Krásný prostor otevřený přes tři patra.. Klárka si to tady moc oblíbila a CHCE se mnou chodit do knihovny :)

Bránit jí nebudu :) Je tady i supr dětský čtecí koutek s hračkami a polštáři na válení. My dvě na otevření - uprostřed dole :)

Předvánoční přípravy byly letos moc hezké, byli jsme i na rozsvěcení vánočního stromu na náměstí

S Laurinkou už začíná být sranda :)

Můj výhled z kuchyňského okna - při pečení cukroví :) ♥

Před Vánoci jsme taky vyrazili do zámecké obory na Hukvaldech, procházky tady zbožňujeme a každý rok tam minimálně jednou zajedem.. Letos poprvé s Lauri :)

Klárka pomáhala, hrozně se jí líbily staré kovové formičky na domácí čokoládu, ze kterých jsme pak dělaly ozdoby na stromek :)

Ozdobily jsme celý dům

Dag všechno kontroloval :) Klárka: "Dagouš, to je takový náš PEJS" :D

♥♥

Na stole

Barborky ze zahrady vykvetly :)

DIY ozdoby ze zmíněných starých formiček na domácí čokoládu :)

..

:)

Sněhuláček se povedl :) Jen psí granule jako knoflíky se ukázaly být kontraproduktivní :D Nevydržely do druhého dne..

Taky jsme byli sáňkovat na kopci pod zámkem, Klárka jezdila i sama :)

Příště pro vás chystám.. vlastně mám takovou zásobu témat na články, že nevím co vybrat dřív.. :) Tak se nechte překvapit, sama ještě nevím co to bude :)
Mějte pěkné odpoledne ♥


7 komentářů:

  1. Kami, někdy se to tak hloupě semele... Říkala jsem, že se snad nestalo nic špatného u vás...
    Hukvaldská obora? To asi nebydlíme úplně daleko od sebe...:-).
    Ať se daří;-).
    P.

    OdpovědětVymazat
  2. Kami jsem ráda že si se ozvala :)..těším se na další inspirace. Laura je celá ty :D, rychle rostou viď :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kami, přeji už jen pozitivní zprávy. A krásnou rodinku máš .-) A Hukvaldy máme taky kousek... jen už je to hodně dlouho, co jsme tam byli naposled... na jaře to musíme napravit .-) Krásný večer A.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooooj:), držte se(život je někdy děsnej pes), zase bude líp...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu velice smutné a moc mě to mrzí, tak doufám, že to bude jen pro samé dobré věci :) A ano, musím souhlasit, bohužel i kvůli těmto věcem se člověk naučí si více vážit maličkostí všedního dne, brát věci s pokorou a láskou a být vděčný za to co má. Tak vám přeji, ať se vše v dobré obrátí a jste šťastní :). Jinak na vánoce jste to u vás měli moc krásné, holky si to museli určitě pořádně užívat! A Laurinka je moc krásná a roztomilá, to je radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, bude dobře. A těším se na nové články :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...