čtvrtek 31. března 2016

Energie

Konečně to začíná vypadat na menší příliv energie a rozmotávání některých letošních komplikací a problémů :) Možná to bude i tím počasím venku.. Včera jsem vytáhla na procházku Daga na louku a vzduch byl úplně úžasný. Už mi to moc chybělo. Když jsem u toho našeho psiska, za pár dnů to už bude rok, co ho budeme mít doma ♥ Psala jsem vloni článek tady, můžete zavzpomínat se mnou :) 

Jinak mezi uklízením, hraním, vařením, kojením, přebalováním,.... jsem pomalu chystala svůj eshop ke spuštění :) Pokud budete chtít být v obraze, tak aktuality nejčastěji padají na facebookových stránkách ARCHintKY - budu moc ráda, když se přidáte sem {A těm co už se přidali moc děkuju ;)} 
Obchůdek už je plně v provozu a k Vašim službám, tak můžete nakouknout ZDE :)





Mějte krásné poslední březnové odpoledne ♥



4 komentáře:

  1. Super, Kami.
    To bych pro Tebe měla nabídku spolupráce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc,Marti! :-) Písni mi prosím na mail hor363@seznam.cz nebo na fc stránce do zpráv ;-) papa a pěkný víkend, K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...