pátek 4. března 2016

Proměna starého psacího stolku

Tento rok je pro mě hodně zvláštní. Tolik se toho od Nového roku stalo a byly to skoro samé jobovky. Tento týden k nim bohužel přibyla další.. Z blízkého okolí. Snažím se to zpracovat a uklidnit mysl. Na to u mě nejlíp funguje buď uklízení a nebo tvoření něčeho nového. To je to pravé, co mi vždy dodá energii :) Takže sedím u počítače a tvořím reklamní a různé jiné dokumenty pro moji ARCHintKU.. Letáčky, vizitky, samolepky, reklamní materiály.. Taky dávám dohromady můj budoucí eshop. Musím říct, že mi to docela dobře zaměstnává mozek a nemusím tak myslet na všechny ty věci. Achjo. Bude líp, musí!!! :)

Kromě ARCHintKY a všeho kolem jsem provedla jednu proměnu starého psacího stolku, který mi padl do oka u tchyně ve sklepě a hned jsem ho viděla v nové podobě v dětském pokoji. Jelikož se ho moje tchyně chtěla zbavit, nic nestálo v cestě mojí dnešní proměně. Jak to dopadlo? >>

Před a po :)

Klárčino "pracovní" místečko :)

Radost mám z dřevěné úchytky, je to docela vtipný detail

Docela mu to v Klárčině pokojíku sluší, co říkáte? :)

Pěkný první březnový víkend ♥


21 komentářů:

  1. Ta barva je skvělá. Moc se mi líbí když lidí pracuji s tím, co mají a neběží vždycky nakupovat nové věci. I když samozřejmě i to má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva je skvělá. Moc se mi líbí když lidí pracuji s tím, co mají a neběží vždycky nakupovat nové věci. I když samozřejmě i to má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zuzi, tu mint barvu zbožňuju :) Já mám nejradši kombinování nových a recyklovaných věcí, je to pro mě zajímavější než si jen vybrat z katalogu..
      Hezký víkend :)

      Vymazat
  3. To mě mrzí, drž se! Stůl je nádherný :), krásná práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Kači, snažím se trochu rozptylovat pozornost.. Docela to zabírá :) Mám ze stolu radost a hlavně Klárka což mě těší nejvíc. Hezký víkend!

      Vymazat
  4. Krásná proměna, závidím Klárce :) Držte se, občas se dějí divné věci... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to bohužel tak Peti, no nezbývá nic jiného než to nějak přežít až to přejde.. Moc děkuju ;)

      Vymazat
  5. Krásná barvička...a určitě bude brzy líp:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Proměny já můžu v jakémkoli množství :))

      Vymazat
  7. Kami, sluší a moc .... krásná barvička !!!! Pěkná proměna !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Marki, mám z ní radost ;)

      Vymazat
  8. jůůů, to je pěkný, stolečku začala nová veselejší etapa života, přeji to i tobě. tvoř dál, stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci za skvělý koment, moc mě potěšil :-) Mám vždycky radost za ty staré nevyužité věci, že získají nový život ;-)

      Vymazat
  9. Krasna barva, povedlo se ti to! A aspon se pri praci odreagujes a nemusis myslet na to neprijemne... At to brzy vyleci cas!
    A Kami, rada bych se zeptala, ten stolecek je z lamina? A jak na tom ta barva drzi? Mam 2 skrinky ze starsi kuchyne, ktere bych chtela pouzit jinde, ale nelibi se mi dekor toho lamina. Chci je pretrit, jen se bojim, ze to na tom hladkem povrchu nebude drzet a brousit je nemam kde... Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Ivet ;-) Není nad dobré rozptýlení :-)
      Jj stolek je částečně z lamina a částečně z masivu a chytlo to perfektně, vůbec se toho neboj. Natírala jsem malým pěnovým válečkem a supr ;-) papa

      Vymazat
  10. Jé jak já miluju vzít něco starého ideálně vyhozeného u popelnice a vyrobit z toho něco krásného a užitečného! Přítel mi už říká, že jsem vetešník ale podle mě to stojí za to... Krásná proměna a opět super výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi můj člověk, úplně ti rozumím :-)) Děkuju moc! :-)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...