středa 13. dubna 2016

Dubnová návštěva u mě

 Po delší době jsem do ruky vzala foťák a cvakla pár fotek našeho milovaného hnízda :) Vítejte na jarní návštěvě u mě doma ♥ V kuchyni na stůl v posledních dnech přibyl černý běhoun, který byl původně určen k úplně jinému využití, ale jak jsem ho zahlédla, věděla jsem kam přijde :)) Radost mi dělají na okně i rostlinky a potažmo taky obaly na květináče, které jsem ušila, abych sjednotila neladící nádoby na rostlinstvo, co mi pily krev :)) V kuchyni oknu letos vládnou papriky a chilli papričky, to můžem..

.. a moje milované židle..

Z běhounu mám radost, pěkně na něm kontrastují přírodní prostírání z mořské trávy a korkové podložky.

Do vázy jsem na zahradě ustřihla pár třešňových větviček, které teď omamně voní a kvetou jedna báseň :)

V obýváku teď ladím trochu do růžova.. Obr radost mi udělal košík z bazaru za pár kaček, který jsem nastříkala bílou barvou ve spodní části..

.. a na jednou z povlaků přibyl vyšívaný jelínek :) Další malá radost je knížka z knihovny od mé oblíbené spisovatelky Cecelie Ahern. Její knížky zbožňuju a tuhle jsem ještě nečetla, takže jistě chápete moji radost, když jsem ji posledně v knihovně objevila :)) To, že mi náhodou barevně ladí, to už je jen třešnička na dortu :D

Za gaučem střídám na poličce různé obrázky a plakáty.. Brzy budu přidávat další várku do mého obchůdku, tak sledujte ;)
http://archintkashop.ekosik.cz/

A dneska je venku tak parádně, že mě to hrozně lákalo ven :) Zahrada už je v plném proudu, bzučí a voní ♥ Myrobalán /ten velký růžový/ se překonává a magnolie /vlevo/ už má pupeny těsně před puknutím :)

Modřence mám hrozně ráda, je to taková přátelská rostlinka :))

Ách ♥ Vzpomínám si, že když jsme tady byli před dvěma lety na první prohlídce s realitkou, tak zrovna myrobalán taky kvetl a na zahradě to už tehdy vypadalo hrozně nádherně, ikdyž zarostle :) Jeho květy mi to vždycky připomenou..

Na svahu nám právě teď raší i medvědí česnek, který je náš hodně oblíbený a Klárka ho doslova miluje, chodí si ho trhat po hrstech :D Je skvělý jak na chleba tak třeba do těstovin, všemu dodá skvělou jemnou chuť..


Tři, dva, jedna, jump!!! :D Už se těším ♥

Jen musím pravidelně vytahovat různé čmeláky apod.. Tenhle už vypadal hodně bídně a skoro utopeně, ale za chvilku se dal do kupy :)



Mějte krásné odpoledne ♥



18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju Zuzi! :-) Klavír je můj miláček ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Peťulko děkuju moc,máme to tu rádi :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj Marci, díky moc! :-) S přibývajícím teplem budem čím dál tím více na té vnější straně, už se na to těším.. K.

      Vymazat
  4. Moc pěkné:) Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, děkuji moc! :-) Pěkný víkend! :-)

      Vymazat
  5. Kocham se Kami..dum je proste dumn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuju! :-) Jj máš pravdu, jít ráno ven na zahradu jen v pyžamu je pro mě k nezaplacení :-D ;-) Přeju ti ať taky časem najdete ten svůj.. Pěkný víkend! :-)

      Vymazat
  6. Moc hezké, hlavně tu zahradu závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peťulko, jj zahradu taky zbožňuju, obzvlášť teď na jaře.. Jsem moc ráda, že byla tak krásně vzrostlá už když jsme se tu nastěhovali, úpravy jsme sice dělali, ale stromy to tu krásně kryjou a nejde sem díky nim skoro vidět :-)

      Vymazat
  7. Ta tvoje zahrada je opravdu nádherná :) Kvete do krásy. Doufám, že se ti dobře bydlí v novém hnízdečku, vypadá to tam parádně. Já jsem hrozný chaotik, takže ladit do nějakého styluje nad mé síly :D Mám vždycky od všeho něco.
    No potěš koště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Carmenko :) děkuju moc! Jj bydlí se nám tu výborně, a zahrada je pro mě asi životní nutnost.. Jsem na to zvyklá odjakživa a v bytě mi to hrozně chybělo.. Celkově bydlení jsme si dělali pro sebe na míru a většinu svépomocí, takže nám sedí jako zadeček na nočník :-D ;-)

      Vymazat
  8. Me strašně lákají ty vaše židle, mohle bych na email dostat podrobné info jak jsi je nakupovala. Díki Miri (miruna@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miri, kupovala jsem je v mimořádné akci v eshopu Okay elektrospotřebiče (nečekaně :-D ) ale už je tam nemají.. Dají se ale různě najít za cca 1100Kč :-)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...