čtvrtek 21. dubna 2016

Takový ten pocit..

.. když si tajně mačkáte palce v dlani, aby to štěstí jen tak nepřešlo.. když nemůžete ovládnout koutky své pusy, aby se vám tolik nevlnily nahoru.. když musíte rychle zavřít a zmáčknout oči, protože jste zrovna na veřejnosti a nemůžete se radovat moc nahlas.. když máte neovladatelný pocit se přímo vznášet a všechno je najednou dokonalé, krásné, barevné, voňavé a v pořádku.. :)

Tvořím, maluju, kreslím, navrhuju interiéry, šiju, přetvářím, vylepšuju, lovím.. Těším se každý den na práci. Protože pro mě to prostě práce není :) A jsem neskonale vděčná té "nějaké" síle nebo impulsu, který mě v půlce února nasměroval na živnostenský úřad a nakopl konečně začít ♥ A něco s tím dělat.

Dneska se mnou asi nebude moc řeč, tak si radši pusťte písničku, nalaďte se se mnou na stejnou vlnu a nakoukněte do mé dílny :)) >>

První vlaštovka, teda ledňáček, v mojí edici ptáčků. Už brzy v eshopu!




.. razítkuju :) Deky taky budou brzy součástí sortimentu v obchůdku.

Jarní ubrusy s geometrickým vzorem a dřevěný svícen ;) A moje nohy :D Ty nejsou součástí..

.. další rozdělaný kousek :) 

Všechny tyhle věcičky budou brzy k mání..

.. u mě ;) TADY

Jdu se na chvilku natáhnout na lehátko ven, dneska je tam přímo božsky! 
Mějte krásné odpoledne ♥


PS. Moc Vám děkuju za milé komentáře, odezvu, návštěvy blogu, webu i eshopu a taky za podporu..♥

10 komentářů:

  1. Komu se nelení...
    Moc Ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuju Ali, snažím se nemarnit čas :-)

      Vymazat
  3. Super,mám u vás už v obchůdku vybráno a ta deka by se mi hodila,vložte .....a já hned objednám.MOC vám fandím....Leona K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu přidávat v nejbližších dnech ;-) Moc děkuju za milý komentář, udělal mi velkou radost <3

      Vymazat
  4. Kami to je nádhera, obdivuju tvůj optimismus a sílu na všechno to tvoření :o). Já jsem teď spíš v nějakém útlumu, snad se z toho brzo vykroutím.. Užívej si to! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Denčo, moc děkuju! :-) To je takový samonabíjecí mechanismus, hodně energie to "sežere" a zároveň spoustu to dá ;)) A je to většinou v plusu :-)
      Přeju ať jarní únava rychle přejde, papa

      Vymazat
  5. Krasne veci, geometricke vzory, krizky...nadhera. M.

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...