středa 6. dubna 2016

V poslední době..

..nevím co dřív! (Teda ne, že by to podle toho na blogu s tou aktivitou tak vypadalo, chjo.. :)) Ale to se "vyvrbí", slibuju ♥ Práce mám pořád kupu a v hlavě tisíc myšlenek, další a další nápady. Ale už se to pomalu rýsuje, rozjíždí, utřepává a hlavně zklidňuje :) Jsem ráda, že jsem to konečně načala. Člověk mnohem více lituje věcí, které nikdy nezkusil, i když chtěl, nemám pravdu? ;) 

Ráno jsem si dokonce udělala seznam věcí, které chci za dnešek zvládnout, protože akčnost mi sice nechybí, ale systém trochu ano - často dělám věci méně důležité dřív než ty co více spěchají.. Tak snad se to setká trochu s úspěchem a já si ho budu moct kompletně seškrtat. To je na seznamech aspoň podle mě to NEJ :))

Pro dnešek bych Vám ráda ukázala pár novinek u mě v eshopu >>

1-pletený povlak na polštář Dream, 2-zrcadlová 3D samolepka Birds, 3-dřevěný věšák z plaveného dřeva Drift wood, 4-skleněné zavěšené baňky jako váza/svícen, 5-pletený bílý povlak na polštář, 6-černý tříramenný lustr

Nové kousky vždy můžete najít v obchůdku v sekci Novinky (nečekaně :)) 

Mějte krásnou středu :) ♥ 

4 komentáře:

  1. Téda, dlouho jsem tu nebyla a tolik změn! :) Dneska mám alespoň čas na to koukat, co bych si od tebe mohla koupit. :)
    SLA Warehouse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni! :)) Děkuju moc za milý koment ♥ Jj trochu jsem to rozjela :)
      Jasně, mrkni a jak ti něco padne do oka, objednávej, to bude i s dárečkem! :) papa K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...