pátek 27. května 2016

Podkrovní koupelna ve skandinávském stylu

Před pár dny konečně skončil retrográdní Mars a Merkur zároveň.. Astronomicky docela komplikované období, zvlášť když se to takhle pěkně sejde.. Na astrologii já věřím. Většinou se mi daří i odhadnout znamení konkrétního člověka. Ty společné rysy dost sedí. Tipuju často třeba i herce ve filmech, jejich datum narození si pak můžu najít a zkontrolovat a většinou se neseknu :) 

V mé práci je odhad taky hodně důležitý, když chci navrhovat na míru pro konkrétního člověka. Do každého návrhu vkládám něco ze sebe, cit, zkušenosti a znalosti. Ale podstatné je ego ukočírovat a pracovat pro toho, kdo po mě návrh chce. Protože reálně bydlet tam bude on :) Takže je to takové balancování a vyvažování rovnováhy. Nejlepší situace nastávají, když mám úplnou volnost a svobodu v navrhování a taky když je náš vkus skoro totožný. To se stalo i u téhle koupelny :)

Interiér podkrovní koupelny v severském stylu. Dřevěné obložení palubkami s průhledným bílým nátěrem, šedá velkoformátová dlažba, pruhovaný kobereček, žebřík na odkládání ručníků a DIY světlo :)


Víc takových prosím! :) Ta práce mě kruci tak baví! :D Mějte krásný páteční den ♥







12 komentářů:

  1. Krásná koupelna, v podkroví je to boj, brzo mě to čeká také. Světlo je suprovní nápad, budu se jej snažit nezapomenout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, moc děkuju! :) Jj podkroví bývá co se prostoru týče náročnější.. Ale zase je to takové útulnější. Světlo se mi taky líbí moc, brzy bych chtěla nabízet v obchůdku ;)
      Pa a hezký víkend, K*

      Vymazat
  2. krásné, jednoduché a v nej barvách ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,děkuji moc <3 Jj barvy v takové kombinaci taky můžu, je to hrozně nadčasové a kombinovatelné, neomrzí ani po letech.. Pěkný víkend, K*

      Vymazat
  3. Nádherná koupelna, nadčasová!!!
    Tak přeji spoustu takových zakázek, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klári, moc děkuji! :) Moje slova :)) Snad bude takových zakázek přibývat, pro mě to není práce ale potěšení ;) Měj hezký víkend, K*

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji děkuji děkuji moc :) Pěkný víkend! K*

      Vymazat
  5. Krasna koupelna, po takovem svetle uz nejakou dobu pokukuji, krasa:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci, díky moc! :) Taky bych se takové nebránila :))
      Btw světýlko bude brzy k mání v obchůdku.. ;) Hezký víkend, K*

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, díky, jsem ráda že se líbí :-)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...