středa 25. května 2016

Rekonstrukce podkroví

Víkend jsme si tentokrát prodloužili (plánovaně) o dva dny. Museli jsme vyřídit pár věcí. Klárka zatím ve školce výletovala a my dva s Laurinkou objížděli všechno možné. A já bych teď potřebovala přidat pár hodin, aby jich dnešek měl aspoň třicet, minimálně :)) Udělala jsem si seznam věcí co chci za dnešek stihnout (chachá), ale aspoň něco odškrtám a budu mít lepší pocit :) 

Jinak co je u mě nového? Archintka se rozjíždí. Moje dílna překypuje nedodělanými věcmi, co chci nabídnout v e-shopu. Laurinka říká táta a sedí. Klárka začala hodně kreslit. Moc se mi její výtvory líbí. Musím vymyslet nějaký prostor na jejich vystavování. Zahrada pučí a plevel je rychlejší než já.. Dovezli jsme si kus kmenu na špalky. Svatba bude. Dneska udělám rebarborový koláč. A jsem happy ♥

Historicky první oficiální projekt ARCHintKY :) Projekt rekonstrukce podkroví. Moc sympatičtí mladí lidé. Vlevo nahoře stav před a vpravo nahoře i dole finální návrh :)

V průběhu jsme řešili celkem čtyři varianty. Kterou by jste si vybrali vy? A/B/C/D
PS. Vyhrálo C ;)


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :) taky myslím, že vybrali dobře :)

      Vymazat
  2. Já D, protože jsme si zvykli na komoru/šatnu a je to super vynález :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti :) jj o šatnách bych taky mohla vyprávět, od té doby co ji máme, bych se jí vzdala jen v nejkrizovějším případě :D ten by možná nastal v tomhle případě, kdy v tom podkroví moc prostoru není, střecha začíná dost nízko u země, tak je potřeba hodně přemýšlet, čeho se vzdát a v jakém pořadí :) Snad se jim tam bude hezky bydlet. Děkuju moc za koment! pa, K*

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...