úterý 17. května 2016

To je život..

Zrovna pracuju na interiéru kuchyně pro mého bývalého spolužáka z gymplu. Je to sranda. Přijde mi to jako nedávno, co jsme chodili do školy, učili se na písemky, psali taháky, nudili se na chodbě, pomlouvali učitele a chodili do jídelny na oběd :) Dneska přijede se svojí ženou a dvěma chlapečky autem za náma do našeho domu (!) a jeho děti si hrajou s těmi mými (!!) :)) Asi jsem pořád nedospěla k tomu být skutečně dospělá. Nebo si tak nepřipadám. Ikdyž ono je otázka, jestli si tak člověk někdy vůbec začne připadat. Minulý víkend jsme byli na rozhledně a čekali u vstupu. Starý pán, který pouštěl nahoru, (mohlo mu být tak minimálně 75) uviděl na druhé straně cesty nějakou starou paní a začal jí mávat a volat na ni, jako by jim oběma bylo dvacet :) Bylo to krásné.


V sobotu jsme slavili taťkovy narozeniny a sešla se celá rodina. Děda měl na stole položené album plné fotek, tak jsme si ho prohlédli. Bylo to jeho mládí seřazené do jednoho sešitu.. Můj děda jako dvacetiletý fešák na motorce na moto závodech :) Můj děda na vojně. Můj děda s prvním autem. Můj děda s modely letadel na louce s krásnou mladou rozesmátou babičkou. Najednou jsem ho viděla i jinýma očima. Moc mě to dojalo. 


A tak si říkám co si o mě budou jednou myslet moje vnoučata. Jak mě budou vnímat. Chtěla bych si zachovat aspoň částečně moji mladší stránku. Klárka má teď čtyři a půl roku a už se mě docela vyptává na život a na smrt, ikdyž v takové dětské naivní podobě. Nic jí netajím. Nechci jí lhát. Ale samozřejmě jí všechno vysvětluju, že to tak prostě v přírodě je a každý kdo se jednou narodí, jednou taky musí umřít a že je to úplně normální. Já osobně si myslím, že smrt ale není konec a pak už nic. Co myslíte vy? :) ♥


4 komentáře:

  1. Já to cítím tak že náš život je otisknut v našich dětech, v místě, věcech, fotkách. Ten kdo u není mezi námi pořád vypráví. My měli o víkendu oslavu dědečka..90let...krásně si zavzpomínal...bylo to krásné a neuvěřitelné :)...jeho život, život jeho a mých předků...krásné příběhy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to tak :) Přesto si ale myslím, že ta naše energie se jen tak neztratí, spíš se jen přetransformuje v jinou podobu..
      Oslava musela být krásná <3

      Vymazat
  2. Kami, jsi ještě mlaďounká, ale mohu tě ubezpečit, že to něco mladé, ten mladistvý duch, je vlastně neměnný. To si až teď mezi 40-50 uvědomuji. Jak pro mě tento věk byl starý. A ano, někdy něco zabolí, člověk nemá tolik energie, ale může být stále stejný i v 90ti letech. Taky mě baví pozorovat ty starší lidi, už neříkám staré, protože si najednou říkám, co to je sedmdesátka? :-)Nic. Někteří jsou tak krásně aktivní a vlastně můžeme být stále dětmi. Krásně se ten článek četl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný koment! Je pro mě hodně pozitivní a potěšující, že to tak zůstane i ve vyšším věku :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...