pondělí 6. června 2016

Resty

Konečně jsem se aspoň na chvilku dostala do mojí dílničky a připravila pro Vás pár novinek do e-shopu :) Nějak se mi poslední dobou nakupila práce na projektech různých interiérů, takže mi nezbývalo moc času všechno dotáhnout do konce, nafotit a nahrát.. Tak už :) ♥

Jsem polyfunkční matka :D Můj den je velmi pestrý. Obléct Klárku, připravit snídani, dovést do školky, domluvit s paní učitelkou proměnu ve školce, utíkat domů za mimi, kojit, přebalit, konečně si dát něco k snídani :), zapnout počítač, přečíst maily, umýt nádobí, pohrát si s Laurinkou, nakrmit psa, odpovědět na maily, příprava věcí k tisku, uložit mimi, práce na počítači, oběd, práce na počítači, pošta, obchod, zásilkovna, během toho maily a telefonáty, a tak bych mohla pokračovat :)) Ale baví mě to moc, pestrost v životě mám ráda. A taky jsem ráda, že funguju na více úrovních, ne jen jako máma. Snažím se zvládat všechno. Pracuju na svojí budoucí práci :) Plním si sny. Vím, že bych to mohla odložit a nechat na dobu po mateřské a teď se věnovat čistě mateřským povinnostem, ale pak bych se už taky nemusela rozhoupat něco takového rozjet.. Snad je to tak správně :)

              <černý drátový lustr s objímkou>   <kulaté zrcadlo s ozdobným rámem>
                        <dřevěná police domeček>     <černý drátový sedmiramenný svícen>
Mějte pohodové pondělní odpo :)


12 komentářů:

  1. Kami, obdivuji tvoji akčnost a nápady. Děláš dobře pro své duševní zdraví :)))))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju! ;) Jj myslím, že na moje duševní zdraví to má blahodárný vliv, nehrozí ponorka ze stereotypu :)) papa K.

      Vymazat
  2. Jsi akční žena, Kamčo:) A ten lustr je kráááásnej !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti :) akčnost je moje druhé jméno :X :D Moc děkuji <3

      Vymazat
  3. Super, ja som tiež taká akčná, ja by som proste nevydržala len tak sedieť a nič nerobit. A myslim, že ked sa chce a ked je dietatko dobručké, tak sa dá toho postihať vela a samozrejme aj si plnit svoje sny a robit, to čo človeka bavi.
    Velmi pená je polička v tvare domčeka, viem si tam predstavit peknu knižnicu :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, jj přesně tak to mám i já, pořád musím něco kutit.. Aspoň se nenudíme ;)
      Laurinka je hrozně hodná, takže se to dá docela dobře kombinovat. Ale zároveň ji nechci nějak odbývat, chce to rovnováhu :) Snad se mi to daří vybalancovat tak akorát..
      Děkuji moc!

      Vymazat
  4. Kami, já smekám! Jsi šikula a úplně vidím, jak Tě to celé nabíjí energií, držím palce, ať to klape! ;)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Baruš! :) je to přesně jak říkáš - dobíjí mi to zpětně baterky.. Takové perpetum mobile? :D paa, K.

      Vymazat
  5. Klobúk dole stíhať toto všetko a ešte kojíš? Dakedy keď ja som bola na materskej, manžel bol služobne preč celý rok, tak som šila do jedného butiku, rôzne šatočky, sukničky, košielky, moje výrobky a v butiku ich predávali. Ale až večer keď som dala obidve deti spať. Ty to stíhaš za chodu. Šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milý koment ;) Ono to jde tak nějak samo.. Ty jsi měla taky parádní práci, ale bez podpory chlapa to asi muselo být dost náročné, co..? Měj hezký den :) K.

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...