úterý 13. září 2016

Trochu jako noc v muzeu

Tak podobně jsem se cítila, když jsem byla několik dnů po sobě sama v mateřské školce třeba v osm večer s půjčenými klíči :) Jak jsem se tam dostala? Ona mi totiž o prázdninách volala Klárčina "pančelka", jestli bych nenašla někdy čas namalovat na zdi obrázky, na kterých jsme se v průběhu června domluvily :) A protože pro mě s mými prťaty bylo často nejjednodušší vzít je prostě s sebou a neshánět někoho na hlídání, tak jsem dostala i vlastní klíče :) Každopádně ve školce se holky rozhodně nenudily, mohly si hrát s čím chtěly, prostě takový splněný dětský sen, mít všechny hračky ve školce jen pro sebe, co? ;) A já měla klid na malování, které mě mimochodem hrozně moc bavilo.

Čtyři vybrané motivy z jedné pohádkové knížky na třech stěnách :)


Slepičku zbožňuju, trůní na svých vajíčkách nad klavírem. Btw klavír jsem stihla otestovat taky, zní moc krásně :)

Pohádka o zvědavém štěňátku. Štěňátka se mimochodem jmenují i děti, kterým letos od září patří tahle třída, a to je i Klárka. Prostě "středňáci" :))
A takhle to mezitím vypadalo na koberci pode mnou :)) >>

..búú, vrrr, brm brm, iáá, bé,..

řádí :)

taky maluje ;)

prostě sehraný tým :D


Bylo to moc fajn ♥ A všechno jsme to po sobě uklidili! :)) 


6 komentářů:

  1. To se ty dětičky ale mají :)))
    ...... Obrázky jako od malíŕe. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Evi <3 :) Prý se jim to tam líbí.. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Marti, moc děkuju! <3 Hrozně mě to zase po čase bavilo :)

      Vymazat
  3. Kamčo, moc povedená výzdoba. K nerozeznání od originálu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju, Peti ♥ To zas ne, ale malovalo se to jedna báseň :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...